Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Czujnik położenia wału

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    No wypadało by zrobić, adaptacje,skasować stary błąd,prawdopodobnie ecu zrobi to za ciebie po xx km,ale po co czekać,jak masz brak pewności co do czujnika, to tak trzeba.Z mojego doświadczenia to co opisują koledzy na forum na temat danego modelu,sprawdza się i u mnie wiec myślę ze i u ciebie

    ---------- Post dodany o godzinie 22:22 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:13 ----------

    to niby jak poleci czujnik wału korbowego to silnik odpali?a jedzie mi tu czołg?podejrzewam ze jak go odepnę tez nie odpali

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post

    [/COLOR]to niby jak poleci czujnik wału korbowego to silnik odpali?a jedzie mi tu czołg?podejrzewam ze jak go odepnę tez nie odpali
    czujnik obrotu wału a czujnik wałka rozrządu to dwie różne rzeczy

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    sorry błąd,pomyłka,a co do błędu z ecu wałka korbowego to go miałem kilka razy,kasowałem i czasami wracał,aż pewnego dnia koniec i już tylko wymiana http://twojanuta.pl/mp3,w7a6,turbo-j...ten-dzien.html
    Ostatnio edytowane przez borsukmax ; 14-12-2010 o 22:34

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    W TS czujnik wału korbowego ma brązową kość widoczną na kolektorze ssacym - jego awaria powoduje brak możliwości uruchomienia silnika, a nawet zgaśniecie silnika w czasie jazdy.
    Oporność tego czujnika powinna wynosić 850-870 Omów.
    Natomiast czujnik Halla (tzw, czujnik wałka rozrządu) ma niebieską kość i można jeździć bez niego, ale będzie świeciła się kontrolka i w ECU zostanie zapamiętany błąd P0340.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 14-12-2010 o 22:39

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 22:06
  2. czujnik położenia wału
    Utworzone przez fmistrz w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-08-2013, 11:36
  3. [146] Czujnik położenia wału???
    Utworzone przez Bartek146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-09-2011, 20:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory