Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR156 2.0 TS Selespeed 2000r. & AR GT 1.9 JTD 2004r.
    Postów
    219
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    13 d 7 h 46 m

    Domyślnie

    A ubywa płynu ??
    Przez korek raczej wyrzucany jest nadmiar, jak dolejesz za dużo.

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lubasz
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.6TS 1998r.
    Postów
    179
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 5 h 4 m

    Domyślnie

    Ja też potwierdzam że akumulator ciśnienia o numerze zamówienia 71751195 powinien pasować.
    Ja wymieniłem tydzień temu taką część w alfie 147 i zapłaciłem w serwisie za akumulator ciśnienia 260zł.
    Zapytałem w serwisie czy jest taka część dostępna do alfy. Odpowiedź brzmiała, że niestety w alfie jest tylko w całości z siłownikami a koszt całości katalogowo to ponad 9000zł. Jak zobaczyłem cenę 9000zł na ekranie komputera to bez wahania zdecydowałem się na ryzyko zakupu części za 260zł.
    wal_kon

  3. #13
    Kodi87
    Gość

    Domyślnie

    No po wielkich poszukiwaniach znalazlem caly komplet. Cala skrzynia biegow z wszystkim koszt ok 1000zl... zobaczymy ile jeszcze wezma za wymiane gruchy, oleju i czujnika w ASO. Mam nadzieje ze w przyszlym tygodniu bede mial juz Wloszke na podwurku teraz zostaja mi tylko drobne problemy z elektryka( cos nie tak z szybami) Ale temat zamykam dzieki wszystkim za pomoc

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    mielno
    Auto
    alfa 147jtd lift
    Postów
    25
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 15 h 31 m

    Domyślnie spadające ciśnienie w układzie ss

    Witam mam znowu problem ze skrzynią jak już wcześniej pisałem spalił mi się silnik od hydrauliki ale to zostało naprawione teraz spada ciśnienie w układzie i biegi wyskakują jak na przykład stoję na światłach tzn. gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. ciś. 45-53bar ale gdy się nagrzeje ciśnienie spada i waha się od 43-33 bar pompa działa prawidłowo układ jest szczelny został wymieniony nowy akumulator ciśnienia i brak mi już pomysłów proszę o jakieś rady .
    alfa 2.0 selespeed

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar shrek2oo7
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 150HP Selespeed 2001
    Postów
    322
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    9 d 22 h 2 m

    Domyślnie

    A może to normalne zachowanie SS:
    Równiż ze względów bezpieczeństwa, podczas postoju samochodu, przy włczonym silniku i (1), (2) lub wstecznym (R) biegu system włcza sygnał akustyczny i ustawia automatycznie skrzynię biegów w położeniu neutralnym (N) wówczas gdy:
    – nie zostanie naciśnięty pedał przyspieszenia i/lub hamulca przez przynajmniej 3 minuty;
    – pedał hamulca będzie naciśnięty dłużej niż 10 minut;
    – zostaną otwarte drzwi po stronie kierowcy i nie zostanie naciśnięty pedał przyspieszenia i hamulca przez co najmniej jedną sekundę.

  6. #16
    Menefreghista Romeo Avatar piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    3,491
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    21 d 18 h N/A

    Domyślnie

    Nie nie jest to normalne zachowanie.
    Kolega po 1. ma zalany zły olej -półsyntetyk zamiast pełnego.
    A po 2. ciśnienie spada jak nagrzeje się olej.
    Co wskazuje na to 1 ale pewność uzyska jak wymieni na prawidłowy.
    Ps.Ja zarżnąłem pompę wspomagania jak zalałem półsyntetyk zamiast pełnego.Doczytałem na opakowaniu po fakcie.
    Sama nazwa dextron nie gwarantuje pełnego syntetyku
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6v12 lpg -była
    156 V6v24 lpg-była
    147 2.0TS Selespeed lpg.-była
    166 2.0 V6 TB Q2-LPG-jest
    Giulietta 1.4 TB -LPG -jest

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Alfa romeo 2.0 selespeed problem z biegami i odpalaniem
    Utworzone przez zjanusz w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-11-2013, 21:14
  2. Alfa 156 / 2,0 / 2002 / Selespeed - problem z biegami
    Utworzone przez Tommii w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 05-10-2012, 12:05
  3. Problem z biegami Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
    Utworzone przez Majorek80 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 09:17
  4. 156 selespeed problem z biegami
    Utworzone przez borsuczi w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-08-2010, 23:06
  5. Problem z biegami w alfie 147 selespeed
    Utworzone przez martinez w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-07-2009, 22:59

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

selespeed stilo akumulator co to jest

akumulator ciśnienia w aktywatorze

soolesped gruszka akunulator

alfa 147 akumulator ciśnienia

abarth selespeed

alfa romeo 156 selespeed problem z wyrzucaniem biegu na neutralny

alegro.pl czesci do selespida stolo

selespeed

selespeed bieg neutralny

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory