Panowie dziwny odczyt z Fiat ecu scan 2.5. Kąt wyprzedzenia zapłonu 188-190,5 stopnia. chyba coś nie tak?? jaki powinien być?? Jeżeli faktycznie nie ma przekłamania na programie co może być przyczyną?! cały czas lekko mi drży kierownica
Panowie dziwny odczyt z Fiat ecu scan 2.5. Kąt wyprzedzenia zapłonu 188-190,5 stopnia. chyba coś nie tak?? jaki powinien być?? Jeżeli faktycznie nie ma przekłamania na programie co może być przyczyną?! cały czas lekko mi drży kierownica
Wracam do tematu. Samochód w pokazuje kąt wyprzedzania zapłonu 188-191 stopni, co mniej więcej pięć sekund spada do 0,0 i znowu 188. przy dodaniu gazu pracuje w granicach 10-35 stopni. Co jest grane? na dole w programie na pasku mam czerwony napis "opóźnienie za wysokie". bez możliwości sprawdzenia od czego jest ten komunikat. coś komuś przychodzi do głowy? czy któryś Kolega może podpiąć swoją bellę i sprawdzić jaki ma kąt na wolnych obrotach? dodam że w poprzednich wersjach programu czyli 2.1 2.3 cały czas pokazuje kąt 0,0 tak jakby program nie wyłapywał pracy silnika.
Czujnik położenia wałka rozrządu może byc uszkodzony
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
wałka rozrządu czy wału?
Rozrządu
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Przed chwilą poszedłem do samochodu i podpiąłem kompa. na zupełnie zimnym silniku kąt jest między 0,8-1,5. po chwili jest wrażenie że nie pracuje jeden cylinder i kąt zmienia się na 188. Źle ustawiony rozrząd czy czujnik wałka tak jak sugerował Kolega?
Panowie, sprawdziłem w alfie ojca. 12 stopni. u mnie po rozgrzaniu 188. zamówiłem czujnik wałka rozrządu. proszę o potwierdzenie dobrego zakupu.
A jaki czujnik zamówiłeś i gdzie, bo nowy oryginał Boscha to ponad 500 zł, a te z czarną wtyczką z EPS po 250 zł to nic nie warte buble - już mam drugi taki i po ujechaniu 2 km wywala błąd P0340.
A czy sprawdzałeś, co się dzieje po odłączeniu wtyczki tego czujnika od instalacji - czy jest wtedy taki duży kąt wyprzedzenia?
Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 17-01-2011 o 07:31