Pokaż wyniki od 21 do 30 z 56
-
24-01-2011, 20:37 #21
- Dołączył
- 01 2011
- Mieszka w
- Gdynia
- Auto
- 156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
- Postów
- 1,322
-
-
24-01-2011, 21:47 #22
- Dołączył
- 01 2011
- Auto
- 159
- Postów
- 731
-
24-01-2011, 22:05 #23
- Dołączył
- 01 2011
- Mieszka w
- Gdynia
- Auto
- 156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
- Postów
- 1,322
żadne 100ml, zalejesz olejem cylinder. wlej około 20ml będzie ok, chodzi o to, żeby uchronić pierścienie przed dostaniem się tam opiłków.
po zakończonej operacji zakręcisz świecę, podłączysz kable i odpalisz auto jak Ci pisałem, przez chwilę może chodzić nierówno. aluminium z głowicy się stopi/wydmucha je z cylindra razem z olejem przez zawory. Ściankom nic się nie stanie, opiłki zostaną na oleju.
-
24-01-2011, 22:16 #24
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,099
Przecież naprawa zerwanego gwintu w głowicy nie jest niczym trudnym nawet bez zdejmowania głowicy. Opuszczasz tłok do dołu poprawiasz gwintownikiem gwint o 0.2mm większy, wkręcasz spręzynkę naprawczą hemikoli czy jakoś tak to się nazywa, wydmuchujesz opiłki sprężonym powietrzem wkręcasz świece i po robocie .Po jasną cholerę wlewać olej do cylindra, wtedy to nie wydmuchasz opiłków
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
-
24-01-2011, 22:43 #25
- Dołączył
- 01 2011
- Auto
- 159
- Postów
- 731
tak na jutro umówiłem się z gościem na białołęckiej 247 właśnie ma rozwiercić i nagwintować ale ma zastosować tuleje i jakimś ugniatakiem jeszcze ją dociągnąć to jest pożądne wykonanie a jakaś sprężyna to chyba nie za bardzo no chyba że auto od razu na sprzedarz bo ciekawe co przy następnej wymianie świec? jeśli robiłes już to 75andrew155 to zaproponuj kogoś pewnego!
pozdrawiam
-
24-01-2011, 22:49 #26
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,099
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
-
24-01-2011, 22:49 #27
-
24-01-2011, 23:37 #28
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,099
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
-
25-01-2011, 19:52 #29
- Dołączył
- 01 2011
- Auto
- 159
- Postów
- 731
witam, alfa zabrana z arkuszowej tam sobie krzyczeli 1500-2000 więc scholowałem na włoch do mechanika który robił mi juz pare rzeczy i nie było problemów, i nie rzeczy typu klocki,heh ostatnio robił rozrząd i byłem zadowolony z ceny jak i z wykonania,więc on weźmie sie za głowice a bardziej za zdjęcie bo jednak przekonałem się, że wole zdjąć, może i koles któwy sprzedawał mi alfe również nie podejmował rzadnych działań w kierunku gwintu na głowicy bo po roku zakupu,... odkręciłem pokrywe zdjełem przewody i... również świece miałem zalaną no i kolega z jubilerskiej zaproponował mi wymiane na nowe świece gwint nie był straszny więc pomogły nowe świece bardziej ich nowy gwint bo ładnie trzymało az rok czasu a teraz to samo tylko że świece można wyjąć a nie wykręcać, tylko zdziwiło mnie to najbardziej czemu akurat w tunelu tej świecy znajdowało się conajmniej 2 cm oleju? gdyby wyciekało z pod pokrywy, tak? to przecież wszędzie było by zachlapane, czy jak? jest to możliwe? chyba że pierścienie przepuszczały na smarowaniu ściany cylindra bo jest uszkodzony, co?zobaczymy na jutrzejszą opinie mechanika, moze źle kojarze jednak ja nie jestm mechanikiem,
dzięki koledzy za porade ze sprężynami i tulejami, ale to ryzykowne, choć nie którzy pecha mieli, a ja jakoś mam z tym samochodem pecha więc nie chciałem ryzykować!
-
25-01-2011, 21:00 #30
Podobne wątki
-
[159] Wymiana termostatu - zerwałem gwint w głowicy. Patenty?
Utworzone przez quba w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 03-12-2015, 21:49 -
[alfa 156] Ukręcony śruby zacisku
Utworzone przez Spike90 w dziale 156Odpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 23-04-2014, 00:43 -
Dajcie poprowadzić AR 159 1,9 150 KM
Utworzone przez Seweryn80 w dziale ŚląskieOdpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 02-04-2014, 20:38 -
Nie dajcie się naciąć
Utworzone przez TriXter w dziale Hyde ParkOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 31-03-2013, 22:18 -
Oszuści na A4 - nie dajcie się wrobić!
Utworzone przez Jarek` w dziale Hyde ParkOdpowiedzi: 24Ostatni post / autor: 17-09-2010, 21:21