Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: 156 ts dlawiacy sie silnik

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rafalo
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Kedzierzyn-Kozle
    Auto
    Alfa156 1.8ts z 98r była Alfa GT 3.2 jest
    Postów
    137

    Domyślnie 156 ts dlawiacy sie silnik

    witam od roku jestem szczesliwym posiadaczem alfy 156 1.8ts z 98roku od kad ja mam od czasu do czasu po odpaleniu gdy jade silnik sie dlawi {szarpie} wystarczy dac luz dodac gazu i mu przechodzi co to moze byc???????????

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnośląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS DOBRY ROCZNIK 2000
    Postów
    46

    Domyślnie

    No jestem ciekaw diagnozy.Mam podobnie.Dzieje sie tak czasami i tylko rano przy wyjeździe do pracy.Co ciekawe zawsze w tym samym miejscu ,po przejechaniu ok 400m.Co ciekawe dawniej było to po ok 2 km.

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Pszczyna
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.6 TS 99r
    Postów
    141

    Domyślnie

    Witam w klubie... Mam to samo. Po odpaleniu na zimnym bądź czasami ciepłym silniku chce ruszyć a tu mi dławi silnik i szarpie. Wtedy daje na luz i gazuje lekko lub jak nie pomaga to wyłanczam silnik i odpalam ponownie i wtedy jużjest wszystko ok. Nie wiem co to może być.

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rafalo
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Kedzierzyn-Kozle
    Auto
    Alfa156 1.8ts z 98r była Alfa GT 3.2 jest
    Postów
    137

    Domyślnie

    ja zeby nie dlawil po odpaleniu troche czekam zeby silnik troche popracowal i przed ruszeniem dodaje gazu i wtrdy jest ok

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    A wymienialiście świece, albo przewody wysokiego napięcia?
    Sprawdźcie też przepływomierz.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wiluxx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    TKN
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    119

    Domyślnie

    Miałem podobnie u siebie, że rano po odpaleniu jak od razu ruszyłem potrafiło mulić, wystarczyło wcisnąć sprzęgło, więcej gazu i dało się jechać, a jak już silnik złapał trochę temp. było ok. Od kupna auta stopniowo powymieniałem przepływomierz i sondę na bosch, świece, przewody, ale problem był cały czas. Przyczyną tego był stary soft ecu z tzw ekologiczny, po zmianie na soft MOD 0.66 rano już mogę wsiadać i ruszać bez obaw że prze ruszaniu na skrzyżowaniu zamuli. Z wgraniem softu pomógł mi kolega z forum bubu321.
    Więc jeżeli macie pewność że elementy takie jak przepływka, świece, przewody, sonda, 100% sprawne zainteresujcie się tematem jakie macie oprogramowanie ECU u siebie.

    Pozdrawiam
    AR 156 1.8 TS '98 MOD0.66 SportPack 3 + LPG STAG-4 plus + MJ

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnośląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS DOBRY ROCZNIK 2000
    Postów
    46

    Domyślnie

    Mój plan działania jest taki.
    Najpierw wymieniam termostat,silnik bardzo słabo łapie tem ledwo przekracza 50-tke.Tylko w korkach dochodzi do 90 tki.
    Następnie przepływka,a potem sonda.Z ciekawości dziś ja odpiołem i nie było zmian w pracy silnika.
    Objaw jaki chce zlikwidowac.Silnik ma słaby dół,praktycznie zaczyna ciągnąc dopiero przy ok2,5 tyś o zamielenu przy starcie nie ma mowy.
    Na koniec zostawiam sobie sprawe wariatora.Gdzięś kiedyś czytałem,że wariator działa właśnie tylko do ok 3 tyś
    Ostatnio edytowane przez dylak ; 29-01-2011 o 21:26

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Podpinam sie Pana dylak
    0 fakowania....
    Sonda nowa,przepływaka nowa, swiece nowe platynowe, filtry nowe, przwody WN nowe , warator nowy, zawór elektrowaratora zregenerowny(sprawny w 100%)Termostat sprawny.
    I też ma zanik mocy 1000-2500obr.
    Parametry pracy diagnozował Pan BUBU321 wiec nie ma "bata" ze coś jest nie tak z nowymi częściami.reset i adaptacji zrobione (alfadiag)AR pali w trasie ok 6,5L w trasie i 9 w mieście (bardzo delikatnie).
    Przyśpieszenie bedzo ładne, wariator działa 9,3s

    Nie wiem czy to prezypadkiem czujnik tem. nie ma "dziury" w pernym zakresie (do wymiany)

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rafalo
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Kedzierzyn-Kozle
    Auto
    Alfa156 1.8ts z 98r była Alfa GT 3.2 jest
    Postów
    137

    Domyślnie

    czesc ja juz wymieniłem termostat i jest wszystko ok szarpania ustaly

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnośląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS DOBRY ROCZNIK 2000
    Postów
    46

    Domyślnie

    Jakiej firmy termostat.Sam przekładałeś.

Podobne wątki

  1. [159] silnik AR 159 1.9 jtd 120 KM a silnik Opel vectra 1.9 CDTI 120 KM IDENTYCZNE ???
    Utworzone przez Pielu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2017, 20:52
  2. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. Błąd P0340, silnik zgasł, kreci nie odpala, silnik 1.6 TS
    Utworzone przez maryszkens w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:41
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory