Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Alfa Romeo 156 1.8 99r Twin spark problem WAŁEM KORBOWYM

  1. #1
    shogun76
    Gość

    Domyślnie Alfa Romeo 156 1.8 99r Twin spark problem WAŁEM KORBOWYM

    witam mam pytanie mam wielki problem Alfa Romeo 156 1.8 99r Twin spark
    ploblem to silnik a dokładnie WAŁEM KORBOWYM nie da rady zrobić szlifu wału gdzie moge kupic nowy wał lup używany i drugie pytanie czy jak bym kupił wał korbowy z alfy 156 1.6 .lup alfy 156.19 czy będzie pasowało do mojej alfy zgóry dziękuja za pomoc

  2. #2
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    A ile Ci kolego zaspiewali za szlif?

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    kolego nowy wał pewnie bedzie bardzo drogi bo uzywane też nie mało kosztuje(mysle ze mniej jak 600 zł pewnie nie znajdziesz uzywki a itak oddasz go do szlifu zapewne wiec + 150-200 zł) lub mozesz kupić padniety silnik z wałem do szlifu - z tym ze najlepiej z okolicy abyś mogł go pomierzyć(wał) i w razie czego oddać. wydaje mi sie ze musisz szukać wału do konkretnej pojemnści bo inne nie bedą pasować(skok tłoka)

  4. #4
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Dlatego właśnie pytam ile kosztuje Cię szli?

  5. #5
    shogun76
    Gość

    Domyślnie

    za szlif 180zł ale powiedział że nie da rade zrobić szlifu jutro będę wiedział czemu

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD
    Postów
    901

    Domyślnie

    A to wał od ts'a to się da szlifować? podobno te wały są oksydowane czy jakoś utwardzane i jest lekki problem ze szlifem.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rolek
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    była 156 SW 2.4 JTD powered by cinsoft.pl
    Postów
    431

    Domyślnie

    Cytat Napisał kwasnybartek Zobacz post
    A to wał od ts'a to się da szlifować? podobno te wały są oksydowane czy jakoś utwardzane i jest lekki problem ze szlifem.
    Są powierzchniowo utwardzane- azotowane. Jeśli szlifujesz wał to zdzierasz z niego tę warstwę utwardzoną i dlatego niektóre zakłady nie chcą szlifować wałów.

  8. #8
    dave
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam wał po szlifie z 2.0TS, po 5 tys km nic się nie dzieje, wymiary jakie mi zrobili to korba 0.50/ główne 0.75

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał rolek Zobacz post
    Są powierzchniowo utwardzane- azotowane. Jeśli szlifujesz wał to zdzierasz z niego tę warstwę utwardzoną i dlatego niektóre zakłady nie chcą szlifować wałów.
    To, o czym piszesz dotyczy V-ek.
    W TS-ach można wał normalnie szlifować.

  10. #10
    shogun76
    Gość

    Domyślnie

    czy jak bym kupił wał korbowy z alfy 156 1.6 .lup alfy 156.19 czy będzie pasowało do mojej alfy ?????????????

    ---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

    i gdzie mam kupić ?????

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 I 2.0 Twin Spark 16v
    Utworzone przez Eleren12 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 20:22
  2. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 03-06-2014, 18:33
  3. [146] Problem z wałem korbowym!!!
    Utworzone przez Kuna w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-06-2011, 22:55
  4. Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
    Utworzone przez Shad's w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-10-2010, 20:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory