Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19
  1. #11
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArT
    Odp. z innego fora: "Jeżeli redukowałeś bieg ręcznie i trzymałeś nogę na hamulcu to zablokowałeś skrzynię pomiędzy 3 a 2 biegiem. Po zablokowany należy kilkukrotnie przekręcić kluczyk w poł. MAR ( zapłon) aż skrzynia puści luzzaaaa"... prawdopodobnie mial racje teraz juz nie pamietam;
    Bzdura totalna Panie kierowniku :!: :!: :!: :!: :!:
    Poprostu chwilowo coś Ci się zawiesiło w skomplikowanej elektronice i tego nigdy nie zdiagnozujesz.
    Pisząc,że ja bagatelizuję, jakże "poważny" przypadek na rondzie w Walii powołujesz się na jakiś tajemniczy post takiego samego znawcy, jakim i Ty jesteś.I to ma być wiarygodne źródło rozwiązywania problemów
    Podczas hamowania nie można Twoim zdaniem redukować ręcznie biegów :?: :?: :?:
    Z kąd ty chłopie się urwałeś???Dojeżdżasz do zakrętu hamując i nie możesz wówczas redukować biegów ręcznie??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Robię tak ZAWSZE, podkreślam Z A W S Z E i jest to normalna czynność w każdym rodzaju przełożeń.Także w sekwencyjnych skrzyniach.
    Dobra rada - kup se bryczke i po Walii (Wielka Brytania) pomykaj co sił w kopytach a żenujących postów już nie pisz.

    Cytat Napisał ArT
    a zazwyczaj jak ktos mieszka w jakims kraju to nie dziwne ze tym jezykiem sie posluguje prymusie...
    To był (uwaga, trudne słowo) SARKAZM :roll:

    Bywaj zdrów Walijczyku (Wielka brytania :wink: )

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    Alfa Romeo159 JTDM 150&&147 jtd 163ps
    Postów
    770

    Domyślnie

    nie no koles wali scieme nie ma to tamto ma 29 lat byl kilka krotnie na kierowniczym stanowisku skonczyl studia w miedzy czasie pracowal w paru warsztatach wyjechal do angli zarobil na 156 i jezdzi juz pare miechow kiedy to wszystko zrobil to sie kupy nie trzyma zyciorys pasuje do jakiegos 40 latka
    alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v

  3. #13
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Panowie!! spokojnie!! Dział ten służy do dyskusji o A.R 147/156/166 a nie do tworzenia jakiś niepotrzebnych i niesmacznych konwersacji ;/ Jeśli macie jakies osobiste sprawy do siebie i wątpliwości kto ile ma lat co robi itp. to bardzo prosze załatwiajecie to na P.W lub w jakis inny sposob ale nie na forum!! Tu jak juz pisalem dyskutujemy TYLKO i wyłącznie na tematy związane z w/w modelami.

    To mówilem ja, wasz oddany moderator Marcino 156 :mrgreen: :mrgreen:

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    Alfa Romeo159 JTDM 150&&147 jtd 163ps
    Postów
    770

    Domyślnie

    spoko Marcino sorki wiecej sie to nie powtórzy z mojej strony
    alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v

  5. #15
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    Masz rację Marcin. Nie byłem zbyt miły i chociaż nie ja tę farsę zapoczatkowałem , ja ją zakończę nie pokazując się już w tym temacie.
    Pa pa :wink:

  6. #16
    ArT
    Gość

    Domyślnie

    selespeed.. mam 29 lat ok, i co z tego??? to jakas wykladnia tego co ktos moze zrobic ze swoim zyciem? proste - poszedlem do pracy jak mialem 20 lat i bylem na zaocznych, a ze glupi nie jestem dodziobalem sie do z-cy kiera po pol roku, jesli wlasciciel mial 3 salony w jednym bo tak kiedys bylo dozwolone, a pozniej musial dobudowac 2 nastepne poniewaz vw wprowadzila takie wymagania to stalo sie to co sie stalo.. tu mieszkam 4 lata to chyba moge sobie samochod kupic, i szczerze to moja 1,5 miesieczna wyplata byla a nie jakies niewiadomo jakie pieniadze.. nie chcialem splacac samochodu 5 lat a mieszkania 20 wiec wyjechalem..
    sory za agresje ale wkurzony bylem i tyle. I nie osadzaj ludzi po wieku bo nic ci to nie da tylko moze ostro rozczarowac a poza tym samochodzik ten kocham od jego premiery i nie moglem go kupic w polsce bo by mnie szef zbesztal, hehe; nie ma antyreklamy

  7. #17
    ArT
    Gość

    Domyślnie

    sorry marcin skonczylem

  8. #18
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    Ok Brunet. Nie było sprawy. Ważne żeby Twoja ala jeździła
    Tylko tak na marginesie, ja nie miałem nic do tego że masz 29 latek, a wydaje mi się że skrobałeś do mnie posta na ten temat

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    jaworzno
    Auto
    AR Crosswagon '05 były: 145 1.6 TS 01'; 156 2.0 TS selespeed 99'
    Postów
    85

    Domyślnie

    witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc tu się podepnę

    mam problem z selespeed'em, postawiłem w niedzielę sprawny samochód, nic się nie działo i nawet do niego nie zaglądając czekał do piątku. Dzisiaj chcę jechać do domu i udało pokonać mi się tylko 3km, podczas których dwukrotnie samochód wyrzucił bieg na luz, ale tylko mechanicznie, bo na wyświetlaczu pozostał bieg, na którym jechałem. Za pierwszym razem jakimś cudem udało się jeszcze ruszyć, ale po ok. 1km ponownie wrzucił na luz a na wyświetlaczu pozostał 4 bieg. Zgasiłem go po jakimś czasie i próbach wrzucenia jakiegoś działającego biegu. Niestety nie ma teraz już możliwości odpalenia samochodu, skrzynia blokuje czy jak? Nie pojawił się żaden błąd, żadna kontrolka, jedynie miga wyświetlacz z cyfrą 4 podczas gdy samochód jest na luzie, dodam, że nie reaguje na jakiekolwiek próby zmiany biegu. Udało mi się dotoczyć do stacji żeby nie stało 156 na drodze i została w Krk.

    czy ktoś może pomóc jakąś dobrą radą? Jak uruchomić samochód? Co zrobić żeby wyświetlacz wskazywał to co ma faktycznie wrzucone, czyli luz? Jak pokaże mi N to mam nadzieję, że będę mógł ją zapalić, co z tym zrobić? jakieś pomysły?
    Ostatnio edytowane przez solberg ; 14-10-2011 o 23:41

Podobne wątki

  1. zgasla!!!
    Utworzone przez Dawid25sch w dziale 156
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 03-03-2015, 22:57
  2. [GTV] Gtv 2.0 TS zgasla w czasie drogi i nie odpala...
    Utworzone przez Red1989 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-11-2013, 23:12
  3. Drążek zmiany biegów sie rusz
    Utworzone przez benek w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 11:04
  4. [146] Nagle zgasla:(
    Utworzone przez Godi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-10-2010, 20:16
  5. [146] Zgasla podczas jazdy.
    Utworzone przez RedHand w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-11-2009, 14:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory