Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar richi102
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    BMW E39 528i
    Postów
    383
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    31 d 4 h 16 m

    Domyślnie

    Mam nadzieję że pierścienie będą całe. Jak są walnięte to koszta trochę wzrosną, tym bardziej że robocizna trochę więcej kosztuje za wszystko jak w Polsce. Za tydzień jadę wymieniac wahacze z tyłu to przy okazji sprawdzę komprecję. Z tego co mi mówił mechanik to jak kompresja będzie dobra to pierścienie powinny byc całe.
    Co do części to muszę zamawiac z polski, różnica dośc duża w porównaniu do cen z Alledrogo:
    Uszczelka głowicy (komplet uszczelek) + świece -140euro
    Uszczelka pokrywy zaworów + uszczelniacze - 135euro
    Pasek rozrządu - 50euro
    Śruby głowicy 50euro
    Za robociznę, planowanie głowicy i płyny muszę dac około 350euro.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Wysyłka jakieś 80-120zł z polski, a świec nie muszę miec platynowych, tym bardziej że Alfa ma posłużyc jeszcze jakiś roczek, a póżniej będzie nowsza i chyba inny modej
    Czy jest ktoś na forum kto sprzedaje części i u kogo można to wszystko kupic? Zaoszczędził bym parę groszy na wysyłkach z allegro. Chociaż napiszę do tanifiat i jeszcze jakiś sklep mam z allegro w którym już kupowałem i może wszystko będą mieli.

  2. #12
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Wiecie co? Myśłicie, że lepsze są nowe śruby? W czasach gdzie leci się na ilość nie na jakość i pełno jest klepaczy robiących rzeczy made in china.
    W starym trabancie podwozie, znaczy rama metalowa (reszta to plastik oczywiście) miała śruby mosiężne! Znajdźcie mi takie w dzisiejszych autach.
    Rozkręcałem całe podwozie bez wysiłku - robiliśmy z bratem wózek hehe. Nie jeden mechanik wie, że starsze śruby nie rdzewieją i są trwalsze niż te niby nowe i dobre dzisiejsze.
    Brakuję mi tych czasów gdzie przykładano się do jakości bo był na to czas,a nie gonitwa za kasą i ilością... Ale żem OT napisał - chyba stary się robię

  3. #13
    ViP Romeo Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 156 SW>2001->2,5 V6->190 KM->CF3
    Postów
    1,266
    Podziękowania za post / Lubię to
    Wpisów
    1
    Czas spędzony na forum
    12 d 21 h 54 m

    Domyślnie

    kabanow nie szydź tylko merytorycznie byś coś dodał do mojej wypowiedzi. pisząc o dwóch uszczelkach mam na myśli jedną bezpośrednio pod kolektor (4 dziury) i drugą na łączeniu wydechu z kolektorem ( 2 dziury). co do silikonu zamilcze. żal
    Ostatnio edytowane przez cinas ; 13-05-2011 o 14:29

    Było Skromne 1.8i 144 powody do mruczenia
    Jest
    2,5 V6 i 190 nowych powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kabanow
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 (nowy projekt)
    Postów
    420
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    6 d 23 h 52 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    kabanow nie szydź tylko merytorycznie byś
    Cinas źle to odebrałeś Lada moment będę składać silnik do kupy i zbieram informacje.Myslałem ze dla lepszej szczelności głowica-kolektor wydechowy lepiej zastosować 2 uszczelki.Stąd pojawiło sie moje pytanie, a z tym sylikonem to po prostu sie nie znam- pytałem

    Nerwowy jesteś....

    Dziekuje Ci za wyjaśnienie, ze wystarczy jedna uszczelka na kolektor wydechowy a ta druga na wydech.
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 13-05-2011 o 18:46

  5. #15
    ViP Romeo Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 156 SW>2001->2,5 V6->190 KM->CF3
    Postów
    1,266
    Podziękowania za post / Lubię to
    Wpisów
    1
    Czas spędzony na forum
    12 d 21 h 54 m

    Domyślnie

    poprostu tak to odebrałem jako szyderę. jeśli chcesz użyć starych uszczelek wydechowych wyczyść je szczotką drucianą i zastosuj pastę do uszczelniania wydechu i będzie ok

    Było Skromne 1.8i 144 powody do mruczenia
    Jest
    2,5 V6 i 190 nowych powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Alfa 156 1.6 TS 2004, Saab 9-3 SS Vector Sport 1.9 TiDS
    Postów
    902
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    13 d 7 h 51 m

    Domyślnie

    Po zrzuceniu głowicy na pewno warto ją pomierzyć. Czy jest prosta czy nie ma wżerów. Jeśli coś nie tak to planowanie. Warto również przyjrzeć się zaworom. Jeśli silnik ma znaczący przebieg to można by zregenerować głowicę. Oprócz tego korzystając z tego że mamy wgląd w cylindry to dokładne pomiary cylindrów i jeśli są jakieś wątpliwości co do stanu pierścieni i tłoków to również ich wyjęcie i może wymiana pierścieni. Ale o tym to musi mechanik decydować. Oprócz tego to co koledzy wcześniej pisali.
    ,,Napisałem wyraźnie a jeśli intelekt nie pozwala Ci tego zrozumieć to nie moja specjalizacja.''
    Moderator
    75andrew155:

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar richi102
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    BMW E39 528i
    Postów
    383
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    31 d 4 h 16 m

    Domyślnie

    Dzięki za rady.
    Głowicę daję na pewno do planowani. Mój mechanik powiedział że bez planowani nie chce tego robic. Auto ma 149tes km, ale możliwe że był kręcony. Pierścieni i tłoków nie chciał bym ruszac, trochę to kosztowne w tym rudym kraju, no ale jak będzie trzeba to się zrobi.
    Auto na pewno sprzedam/oddam na koniec roku, albo na początku przyszłego i wracam do polski. Nie chciał bym ładowac w nią na zapas, tylko niezbędne rzeczy, ale bez druciarstwa i fuszery. Do czasu sprzedaż myślę że zrobię nią max 9tyś km. Jakiś czas temu chciałem ją sprzedac bądź zamienic na coś z mniejszym silnikiem i tańszymi częściami, bo ciągle coś trzeba robic, a w miesiącu robię 1000-1400km. Jak pomyślałem że mam jeździc przez te parę miesięcy np. 206, fiesta itp. to wolę sobie odmównc kilka rzeczy i dalej jeździc Alfom
    Na razie czekam na tylne zawieszenia (powinno dojśc w ciągu paru dni), a uszczelkę i wszystkie wspomniane rzeczy gdzieś w połowie czerwca, oczywiście jak nic nie przewidzianego się nie wydarzy. Tak jak wcześniej wspominałem przy zawieszeniu sprawdzę kompresję.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Jaka uszczelka głowicy?
    Utworzone przez nelo89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 00:43
  2. Potrzebna uszczelka głowicy do 1.8 ts na dziś!!!!!!
    Utworzone przez DRACUS666 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-03-2013, 21:50
  3. 156 wymiana głowicy w 1.6 TS na taką z 1.8 TS
    Utworzone przez robert_t18 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-04-2012, 19:47
  4. [156] Uszczelka głowicy?
    Utworzone przez Redian w dziale 156
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 08-02-2011, 20:36
  5. [33] Wymiana uszczelki głowicy 1.7 8V
    Utworzone przez romeo33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-10-2010, 21:33

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

wymiana uszczelki pod głowicą audi 80

uszczelka głowicy glaser

wymiana głowicy w alfa 156

strzeliła śruba głowicy

jak dokrecac glowice golf2

co lepsze alfa 156 czy golf3 gtodkręca się śruba od głowicy opeljak wymienić uszczelkę pod głowicą golf iigolf 3 1.8 benzyna wymiana uszczelki pod glowicą co warto wymienicsiła dokręcania śrub głowicy audi 80golf 4 1.9 tdi demontaz glowicypokaż położenie termostatu vw golf 1 8 benzynajak prawidlowo odkrecic glowice golf4 tdiuszczelka pokrywy zaworow golf 31 6 benzyna jakim kluczem odkrecic glowice w audiuszczelka głowicy v-twinglowica golf 2wymiana uszczelki pod głowicą golf 3 1.8dokrecanie glowicy vw golf 3 1.8jak wymienić uszczelkę pod głowicą golf 3 1.9 tdiile kosztuje zmiana uszczelki pod głowica audi a6 1 8momenty dokrecania srub glowicy golf 3 1.6 benzynawyjmowanie głowicy omega 2.0 8vwymiana uszczelki pokrywy zaworów golf 4 tdiwymiana uszczelki klawiatury audi 80 1.9dkolejność dokręcenia głowicy golf3 1.9demontaż głowicy omegadokręcenie głowicy vw transitopel omega v8 dokręcanie głowicyile kosztuje planowanie glowicy audi a3 1.9tdivw golf 3 1 6 benzyna dociaganie glowicy jaki klucz do odkrecania glowicy audi b 4wymiana uszczelki pod glowica golf iii 1.8jaki moment dokrecenia głowicy golf 1 9 benzynaRegeneracja głowicy golf tdi czy wartotrabant 1 1 dokręcanie głowicywymiana uszczelki pod głowicą golf 2 1 6z jaka sila dokrecic napinacz w 1.9 tdiczy potrzeba nowe śruby do głowicy opel omegagłowica w a3 1 6zdejmowanie głowicy audi 2 8 v6wymiana głowicy audi a3 1 6jaki klucz do odkręcenia głowicy golf 3wymiana uszczelki głowicy vw golf 3jak odkręcić głowicę siłajak zdjac glowice w vw golf 3moment dokrecania glowicy golf 1.9dwymiana uszczelki glowicy audi 80 2.6ile kosztuje wymiana uszczeki pod głowica w golfie 3vw 4 1.9 tdi uszczelka pod glowicaile kosztuje wymiana uszczelki pod głowica audi a3 z roku 1998moment dokręcenia śrub głowicy vw t4 1.9dallegro tloki golf 3 1.9Dschemat zaworow glowicy vw t4 1.9Dalfa 1.8 klucz do odkrecenia glowicysruby glowicy golf 3uszczelka goetze opinieszpilki głowicy alfa 156ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą golf 3sila dokrecania srub srub w glowicy golf iii 1.6dokręcanie głowicy w audi 19 tdiuszczelka pod glowica audi a3 1.6 1998jak wymienic pierscienie vw golf 3uszczelka wydechu audi a3 1.8uszczelka pod kolektor wydechowy alfa 156moment dokrecania srób głowicy w golf 3 1.9wymiana głowicy audi a3 tdiuszczelka glowicy audi a3 tdiprzykręcanie uszczelki pod klawiaturą w golfie iii 1.8kolejnosc wymiany uszczelki pod glowica golf ii 1 6bgolf III wymian uszczelki pod głowica kosztdemontarz glowicy audi 1.8 benzyna 2001 roku a3głowica vw golf3 1 8wymiana uszczelki golf 4 1.9 tdi ile kosztujegolf 3 1.9d uszczelka pod głowicąwymiana uszczelki pod głowicą audi 80 1.9 tdijak dokrecic glowice golf 1.8audi 80 wymiana uszczelki i rozrząd glaser uszczelka głowicywymiana uszczeli pod głowicą golf iv 1 9audi 80 koszt wymiany uszczelki pod głowicąile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą w sienie 1 2 8vile kosztuje wymiana uszczelki opel omega 2 5 tdiszlifowanie głowicy w audi 16 tddokrecanie głowicy golf 1.9forum wv golf wymiana uszczelki pod głowicą 1.8jak wymienic uszczelke pod glowica 1.9 tdiile kosztuje wymiana uszczelki pod glowica w audi a3gates opinie uszczelkiuszczelka glowicy jak dobramoment jakim trzeba dokręcić głowice audi 80 1 9 TDIsiła dokręcania śrub głowicy golf3 1.9dvw 2.0 tdi wymontowanie głowicywymiana termostatu vw golf 3 1.9 duszczelka pod głowicą audi a8jak wymienic pierscienie w audi 80 1.8regeneracja glowicy audiklucz do głowicy opel omegakolejnosc odkrecania glowicy golf 4uszczelka głowicy audi 80

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory