Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31
  1. #21
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,140

    Domyślnie

    Te kobiety są okrutne

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    654

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Jak kontrolka sie zaświeciła to już tragedia , brak ciśnienia oleju to śmierć dla silnika a to sygnalizuje lampka czerwona ( brak ciśnienia oleju ) w takiej sytuacji dziwi mnie tylko że wytarło tylko jedną krzywkę ale ta kontrolka świeci bez względu na zakręty
    Właśnie nie rozumiem dlaczego w nowych alfach nie ma wskaźnika ciśnienia oleju! W klekocie 159 wstawią wskaźnik doładowania a tak ważnego wskaźnika nie. Bez sensu ogólnie, ja słyszałem ta lampka zapala się jak ciśnienie schodzi poniżej 0,3 bara ale i tak wtedy już po ptakach.

  3. #23
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Nie ma takiej opcji, żeby krzywka padłą przez brak samrowania bo musiałą by chodzić całkiem na sucho przez długi czas, chyba, że chodzi wam o to, że nie podstawiało by popychaczy, ale wtedy by stukało. Musiał być jakiś wadliwy wałek.

  4. #24
    moninika
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Te kobiety są okrutne
    facet musi dbać o swoje kobiety




    tzn o mnie i o Alfkę - i to w tej kolejności

  5. #25
    moninika
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti
    Wazne natomiast jest to, zeby poziom oleju byl na rowno drugiej kresce (ani centymetra wyzej, ani nizej) tego drutu co sie sprawdza poziom oleju. W normalnych autach leje sie tak, zeby poziom byl pomiedzy tymi dwoma kreskami, a alfa musi miec duzo oleju, bo wariator to lubi. A do tego najlepiej zmieniac go co 10 tys km...
    czy to normalne żeby sprawdzać olej co 2,3 dni???
    Mój mąż jak to przeczytał teraz lata z tą bańka (Mobili1 5w50) ciągle dolewa, ciągle ubywa, min ilości ale zawsze :?
    jak często sprawdzacie olej?

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,140

    Domyślnie

    To zależy ile robi przez te 2/3 dni kilometrów i jak ostro jeżdzi co tysiac kilometrów warto sprawdzić stan oleju

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #27
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    tylko troche to dziwne bo ideą JTSa miała byc czystosc spalin a tym samym znikome zuzycie oleju

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Auto
    159 1,9 JTDM 150 KM
    Postów
    55

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    tylko troche to dziwne bo ideą JTSa miała byc czystosc spalin a tym samym znikome zuzycie oleju
    Mój JTS nic nie bierze.

  9. #29
    moninika
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał moninika
    Mobili1 5w50
    samochód ma przejechane ponad 60.000km,
    a co do stylu jazdy to różnie, jak to w mieście na dziurach powoli, a na prostej szybko.
    Na pewno nie jest to styl emerycki

  10. #30
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,306

    Domyślnie

    walki sa utwardzane powierzchniowo i mogl sie trafic poprostu bubel ale jest jeszcze sporo innych sposobow na uszkodzenie walka ponizej sposoby
    zlej jakosci olej
    zla lepkosc oleju
    za maly stan oleju
    za rzadka wymiana oleju
    palowanie silnika zaraz po rozruchu
    nie odpowiedni filtr oleju
    za rzadka wymiana filtra oleju
    wadliwy filtr oleju / byly przypadki urywania sie kawalkow filtra, ktory wedrowal po magistrali firmy filtron/
    brak regulacji luzow zaworow
    brak luzu na zaworach.
    zbyt twarda sprezyna na zaworze/blad montarzu/
    chyba tyle jak cos pominolem prosze uzupelnic

Podobne wątki

  1. [146] Czy to wałek rozrządu???
    Utworzone przez esco1982 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 22:11
  2. Wałek rozrządu
    Utworzone przez Janusz_K w dziale 147
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 15-03-2011, 20:55
  3. [145] wałek rozrządu
    Utworzone przez Dono w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-04-2010, 17:17
  4. [146] Wałek rozrządu
    Utworzone przez radiofm w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-12-2009, 08:17
  5. [145] Wałek rozrządu
    Utworzone przez nietyx w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-12-2009, 15:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory