Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24
  1. #11
    csscss
    Gość

    Domyślnie .

    Jeszcze nie zmieniłem, ale to holercia słychać jedynie przy samej górze przy mocowaniu kierownicy. I myślałem że może coś z samym łaczeniem kierownicy, Niedawno zmieniłem plastik na skóre i pomyślałem że może za mocno mi ją dokręcili. bo w sumi jakoś od tego czsu to się zaczeło
    Dzisiaj się przekonałem że to nie to jednak, I w dodatku podkusiło mnie żeby odpalić auto z lenistwa przy zdjętej poduszce, żęby sprawdzić czy prosto ją nałożyłem i teraz kontrolka mi śię świeci non stop.
    Jak mnie już poinformowano na forum alfy 156. bez podłączenia do kompa nic się z tym nie da zrobić,
    Spieprzony dzień . stówa w plecy za reset .

  2. #12
    ViP Romeo Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    145 1.6TS, 166 Q2 2.5 V6
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    Cytat Napisał csscss
    Jeszcze nie zmieniłem,
    No to nie czekaj tylko zmień ten płyn. Pojeździj troche i zobacz czy pomogło. Jeśli nie tzn, że to poważniejsza sprawa.

    Cytat Napisał csscss
    bez podłączenia do kompa nic się z tym nie da zrobić,
    Spieprzony dzień . stówa w plecy za reset .
    A taniej nie znajdziesz :?:
    Wiem, że w Warszawie zdzierają nieziemsko (122), ale w pozostałej normalnej części Polski do kompa można się podłączyć nawet za 50 zeta.
    Kiedyś pod ksywką "rigobert".

  3. #13
    crazybiczes
    Gość

    Domyślnie Problem z wspomaganiem..

    Witam...
    Obudziłem sie rano i pomyslałem sobie ze to bedzie piekny dzien za oknem słoneczko a ponizej moja piekna alfunia...
    Niczym razony piorunem postanowiłem wybrac sie na mała odprezajaca przejażdzke i zaliczac sie do tych 99% szczesliwych posiadaczy alfuni...
    A tu ZONK...
    Bardzo opornie kreci sie kierownica w dodatku wydaje skrzypiace odgłosy nie wspominajac oczywiscie o skrzypieniu wydobywajacemu sie zpod przednich kół....
    Looknełem do zbiornika z płynem a ku mojemu zdumieniu jest on w 1/3 pełen (jak czytałem w poscie ponizej kolor nie jest czerwony lecz miodowo szarawy i b.gesty)

    Jak myslicie co to moze byc... czy tylko płyn do wymiany czy cos gorszego... na jaka kwote mam brac pozyczke...hehe

  4. #14
    crazybiczes
    Gość

    Domyślnie

    Dokładniejsze informacje dotyczace poziomu płynu

    Przyjmujac ze odległosc pomiedzy min a max poziomem płynu w zbiorniku wynosi ok 1 cm to mozna przyjac ze jest go ok 2 cm ponizej stanu min..

  5. #15
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał crazybiczes
    2 cm ponizej stanu min..
    :shock: czyli go praktycznie nie ma!!
    a pod autkiem nie było kałuży po postoju?!

  6. #16
    crazybiczes
    Gość

    Domyślnie

    Jakie opakowanie płynu kupic najlepiej... wydaje mi sie ze litr powinien starczyc ? ale moge sie mylic..

  7. #17
    crazybiczes
    Gość

    Domyślnie

    wyciek jeszcze mie zlokalizowany...
    Zastanbawiam sie tylko jak dojechac do tego mechanika...

    Czy aby napewno musze dolewac tego płynu moze jakims cudem uda mi sie dotrwac do na tej koncowce płynu...

    Z reszta nie wiadomo w 100% jeszcze czy gdziekowliek jest wyciek... byc moze to uszkodzenie mechaniczne

  8. #18
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Nie płynu a oleju :mrgreen: wchodzi go 1L. kupuj o specyfikacji Dextron II (czerwona barwa) co do firmy nie ma jakiś tam wskazań, oczywiscie instr. mowi ze najlepiej Tutela ale niekoniecznie może to być np. Lotos kilkakrotnie tańszy a spelnia swoje zadanie, sam mam zalane swoje wsp. tym olejem. :wink:

  9. #19
    crazybiczes
    Gość

    Domyślnie

    All right zrobie tak jak mowicie....

    OK.. A zasadnicze pytanie...
    Czy ten odgłos pod podwoziem i problemy z kierownica ( dzwiek + oporne krecenie ) moze byc spowodowany tylko przez brak płynu ( bez wzgledu na to czy jest wyciek czy go nie ma )

  10. #20
    crazybiczes
    Gość

    Domyślnie

    Oki Doki... misja... jutro jade ( samochodem dziwczyny do nurauto ) prosze uprzejmie pana sprzedawce o litr oleju a reszte dnia spedzam na modlitwach by nie było to nic powazniejszego jak wyciek...

    Kurcze teraz zastanawiam sie czy nie mam podobnego problemu poniewaz moja alfunia jest strasznie nisko zawieszona a dodatkowo opony o b niskim profilu..

    No nic pozostaje mi czekac na diagonoze mechanika...

    Pozdrawiam i dziekuje za rady... jak tylko bede miał info to odrazu podziele sie nim z wami...

Podobne wątki

  1. [159] końcówka drążka kierowniczego
    Utworzone przez carramba w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 16-04-2017, 20:33
  2. [159] wymiana drążka kierowniczego
    Utworzone przez zwoli w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-02-2014, 08:38
  3. [146] Końcówka drążka kierowniczego
    Utworzone przez Krakers w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-10-2010, 20:29
  4. Przewód ukł. kierowniczego
    Utworzone przez duza_mysz w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-07-2010, 19:58
  5. Wymiana drazka kierowniczego
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-01-2010, 12:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory