Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar radkuj
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    TOMASZÓW MAZOWIECKI
    Auto
    Była Alfa Romeo 146 1.6 BOXER jest Lancia Lybra 1.9 JTD
    Postów
    146
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 20 h 33 m

    Domyślnie Podkręcanie diesla a trwałość turbiny

    Witam. W imieniu kuzyna, który posiada AR 156 w dieslu i chce podkręcić silnik proszę o info jak zastosowanie chip tuningu ma się do trwałości turbiny? Jak wiadomo turbiny w golfach szybko padają jak to jest w AR 156?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    24 d 19 h 49 m

    Domyślnie

    Podwyższenie mocy do 20 KM nie powinno zaszkodzić turbinie przy odpowiedniej jej eksploatacji. Bardziej martwiłbym się o dwumase

    Pozdrawiam!

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    854
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    15 d 7 h 55 m

    Domyślnie

    nijak sie ma, jesli masz zdrowa turbine to bedzie latac plus jeszcze zwracanie uwagi na kilka szczegolow jak to w klekocie

    jak soft na lajcie, bez mocnego koksu na dole, to dwumas poradzi sobie
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  4. #4
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,893
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    29 d 9 h 30 m

    Domyślnie

    Z dieslem!

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar maciekm88
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Słupsk/Wrocław
    Auto
    była 156 SW 1.9 JTD 115KM 2001r
    Postów
    750
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 16 h 17 m

    Domyślnie

    porównywanie 156tki do golfa...

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    1,857
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    46 d 5 h 23 m

    Domyślnie

    to ze w golfach pada turbina to według mnie tylko dlatego że większość wieś-fanów ściąga swoje wieś-woziła zza granicy czyli mają nalatane po pół miliona a u nas buraczek z zacięciem kubicy kupuje takie sportowego golfa w "TDI " i do przekroczenia prędkości światła brakuje mu 25 koni moc więc kręci chip tuningiem i wszystko pada.... kierowcy Alf twardo stąpają po ziemi i nie wieża w takie bajki. Podsumowując to czy padnie turbo czy nie to kwestia jego wcześniejszej eksploatacji i przebiegu. Nie ma tu reguły czy alfa czy golf z tego co wiem i tu i tu jest garret.

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar radkuj
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    TOMASZÓW MAZOWIECKI
    Auto
    Była Alfa Romeo 146 1.6 BOXER jest Lancia Lybra 1.9 JTD
    Postów
    146
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 20 h 33 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciekm88 Zobacz post
    porównywanie 156tki do golfa...
    Nie jest to porównanie od tego trzeba zacząć. Kolega chyba nie zrozumiał pytania no cóż bywa.
    Zwiększanie obciążania poszczególnych elementów na pewno ma wpływ na ich trwałość. Odpowiedź "Dwusuwowca" uważam za satysfakcjonującą. Dzięki za wszystkie posty temat można zamknąć.
    Ostatnio edytowane przez radkuj ; 19-10-2011 o 13:06

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,787
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    16 d 16 h 21 m

    Domyślnie

    Wszystko zależy od "podkręcenia". Silnik trzeba przed modem sprawdzić na komputerze i nie w poszukiwaniu błędów darmowym programem, tylko musi zrobić to ktoś, kto parametry potrafi czytać. Później na hamownie i jak osprzęt zdrowy, silnik serie trzyma to remap.

    Jak kuzyn nie ma luźnych 2000zł, to niech sobie odpuści, bo znając życie diagnosta wynajdzie zaraz kilka rzeczy, które trzeba dopieścić w starej 105-konnej alfie (nie napisałeś jaki silnik, więc strzelam).

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [159] Trwałość 159
    Utworzone przez kirchu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 23-10-2011, 22:25
  2. [155] Podkręcanie mocy silnika w TD
    Utworzone przez Dziaru w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 12-12-2010, 09:40
  3. [164] V6 TB, trwałość kopułki rozdzielacza
    Utworzone przez lupo7 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 20:00
  4. trwałość zawieszenia
    Utworzone przez irkii w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-08-2009, 15:49
  5. [164] Trwałość silnika 2.0 8V TS
    Utworzone przez noname w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 11-04-2008, 11:26

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

podkrecanie turbiny

jak podkręcić turbo w dieslu

jak podręcić silnik alfa romeo 156 1.9 jtdpodkręcenie turbiny golf ivpodkręcenie turbiny tdi jak podkręcić turbo w starym diesluturbina gt 1746trwałość turbiny tdijak podkręcić turbine w dieslu golf 4 do ilu podkrecicalfa romeo 159 ile mozna podkrecic turbochip tuning a żywotność turbiny

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory