Strona 2 z 158 PierwszyPierwszy 12345678910111252102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 1578

Temat: JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Csharp – oczywiście, że będę analizować po swojemu Czy wyniki swoich przemyśleń opublikuję – jeszcze nie wiem Mam już pewne wstępne przemyślenia, ale najpierw muszę poprawnie wykonać testy, aby uzyskać analogiczne parametry jak Cuorventi i zamieścić tutaj. Zrobię to jutro. Nom… tu nie zaśmiecam – odpisałam Ci w Twoim wątku w dziale GT.

    Bubu321 + Cuorventi podali pewne wskazówki kiedy wykonać odczyty – więc obydwa bierzmy się do roboty, żeby pokazać to samo.

    Cuorventi – serdecznie, najpiękniej dziękuję!!!!!!! Dziękuję, że poświęciłeś swój czas i zrobiłeś te testy. Koledzy Kacprzak3 i csharp równie pięknie dziękuje.

    Dziękuję także bubu321 za pomoc.

    Pytanie:

    - Jak dobrać się do analizy napięcia na przepływomierzu?
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 07-11-2011 o 12:12

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - wiele rzeczy widać od razu, np. sondy lambda szeroko-pasmowe i wasko pasmowe.
    - sondy mają całkiem inne napięcia w stanie jałowym i widać czy są sprawne.
    - dlatego badanie wartości parametrów na zimnym silniku ma sens.

    Lambda 1 signal (Pre-Cat.): 1,479 V
    Lambda signal 2 (Pre-Cat.): 1,489 V
    Lambda 1 signal (After-Cat.): 0,450 V
    Lambda signal 2 (After-Cat.): 0,455 V
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Czy jakiś wpływ na wyniki tych testów ma napięcie aku?
    Ledwo mi odpalił przy tych początkowych 11,36V napięcia

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Wygląda, że nie – przynajmniej dla DTV

    Mam wrażenie, że za duży spadek napięcia lub spadki napięć w nieoczekiwanych sytuacjach mogą mieć wpływ?

    Tak bubu321 – dlatego będę robić jutro testy na zimnym i sobie popatrzymy. Zrobię dokładnie to co Cuorventi. Mam nadzieję, że koledzy także. Ty jesteś kierownikiem projektu, ja jedynie założyłam wątek i chętnie się pouczę od Was.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 07-11-2011 o 12:14

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a i ja jestem umówiony na piątek, na testy JTS.
    - teraz mamy wzorzec testów a to chyba najważniejsze.
    - zrobię dodatkowo testy z programem alfadiag, on powinien pokazać parametry katalizatora.
    - bo parametrów katalizatora nie widziałem w programie alfaOBD.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jeśli prócz lambd chcielibyście też porównywać czasy wtrysków itp do moich logów to dodam tylko że jeżdżę na PB98 która przynajmniej w założeniu spala się wolniej.
    Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 07-11-2011 o 20:12

  7. #17
    csharp
    Gość

    Domyślnie

    guzik się spala dłużej ja tam jeździłem kilka tankowań na 100 i różnicy nie widziałem od 95 ;P

    poniżej moje wyniki na całkowicie zimnym silniku. Zdziwiłem się, że po odpaleniu silnik trzymał obroty na poziomie 1150, ale później ogarnąłem, że jak wzrasta temperatura to i obroty spadają - ostatecznie do 850.


    http://cupit.pl/alfa/alfazimny3.png
    http://cupit.pl/alfa/alfazimny4.png
    http://cupit.pl/alfa/alfazimny5.png
    http://cupit.pl/alfa/alfazimny6.png
    http://cupit.pl/alfa/alfazimny7.png

    n
    o i FRA z dnia na dzień delikatnie rośnie... jak będzie check to co robić ?
    Ostatnio edytowane przez csharp ; 07-11-2011 o 20:22

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    --

    --
    - na szybko pomierzyłem parametry z pomoca alfadiaga, ktrórych chyba FES nie pokazuje.
    - system XP SP2 był uruchomiony na pendriwie 8 GB , taki za 50 zł , alfadiag to wersja 3.1, maszyna bez dysku twardego, procesor core 2 duo 1.8 GHz, ASUS F3.
    - program trzymał transmisje przez 60 minut, tyle ile pomiary trwały.
    - czyli można uruchomić alfadiaga , nawet pod vin 7.0.
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 08-11-2011 o 07:39
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    PB98 spala się wolniej, łagodniej. Chodziło mi o skład mieszanki.
    W przypadku PB95 moje spalanie na mieście wynosi 10,5 litra; przy PB98 już tylko 10,0 litra.

    Twoje FRA wskazuje na spalanie mieszanki wybitnie ubogiej. Majki z kolei bliżej jest do stechiometrycznej, tak samo jak moje FRA

  10. #20
    csharp
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    PB98 spala się wolniej, łagodniej. Chodziło mi o skład mieszanki.
    W przypadku PB95 moje spalanie na mieście wynosi 10,5 litra; przy PB98 już tylko 10,0 litra.

    Twoje FRA wskazuje na spalanie mieszanki wybitnie ubogiej. Majki z kolei bliżej jest do stechiometrycznej, tak samo jak moje FRA
    hmm czyli FRA powinno się polepszyć jak zacznę tankować 98 lub 100 ?
    aktualnie tankuje 95 - z racji tankowania na firmę ale dolewam zawsze ulepszacza co daje 2-3 oktany. Może lać tylko 98 w takim razie...

Podobne wątki

  1. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  2. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  3. Prośba o sprawdzenie parametrów
    Utworzone przez milek_22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 20:26
  4. Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika
    Utworzone przez kak-tus w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 10:47
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory