Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kak-tus
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Trzebinia
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 105km 2008r
    Postów
    231

    Domyślnie Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika

    Witam.
    Mam prośbę o przeanalizowanie parametrów silnika, powód po nocy muszę kręcić z 4-5 sek aby zaskoczył. Na dole dodatkowo próbka logów z alfaobd ale niestety nie znam się i tylko tak na próbę je zrobiłem, jak ktoś mi napisze jak trzeba je poprawnie zrobić to na pewno je zrobię.





    A tu ta próbka z alfaobd:


    http://www.drivehq.com/file/DF.aspx/...dDownload=true
    Ostatnio edytowane przez kak-tus ; 12-01-2012 o 16:11

  2. #2
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    Pytanie pierwsze, masz stuningowany silnik? Czy seria?

    Zastanawia mnie kwestia parametru "limit prędkosci obrotowej silnika" Masz jakąs wersje bez ogranicznika, czy jak? Normalnie przy max. 5200obr jest koniec
    Podejrzewam, że ktoś Ci zaraz napisze iż masz za małą mierzoną mase powietrza, ale nie bój nic ja mam tak samo. Dodatkowo na forum lancii, tez jest ten problem opisany, iż w tym silniku, przy tym sterowniku oraz roczniku wystepuje takie zjawisko, którego nikt nie potrafi rozgryźc.

    Ogólnie z takich screenów ciężko coś jednoznacznie powiedziec, gdyż bardziej pożądane są wykresy z pracy silnika.
    Podpowiedz jeszcze, czy sterownik miał w pamieci jakiś błąd?

  3. #3
    Jazz
    Gość

    Domyślnie