OK dzięki za podpowiedzi już chyba wszystko wiem...
Mam założony kolektor od 2.0 na silniku 1.8
A czy motor jest na 100% 1.8 czy 2.0 to zobaczę po zimie bo teraz auto zimuje daleko w garażu...
Dzięki
Pozdrawiam
OK dzięki za podpowiedzi już chyba wszystko wiem...
Mam założony kolektor od 2.0 na silniku 1.8
A czy motor jest na 100% 1.8 czy 2.0 to zobaczę po zimie bo teraz auto zimuje daleko w garażu...
Dzięki
Pozdrawiam
i nic nie da taka zamiana, bo to tak naprawdę jakbyś wymontował swój i zamontował go z powrotem
odczujesz coś po czymś takim ??
peace !!
ziulek - po czym stwierdzasz że masz kolektor od 2.0 skoro w drugim poście napisałem że one niczym się nie różnią
chyba że są jakoś podpisane czy coś??
Dopatrzyłem się... A w zasadzie w carserwisie się dopatrzyli jak kupowałem zaworek ten za przepustnicą...
wg. mojego VIN-u zaworek do 1.8 powinien wyglądać inaczej niż ten co miałem założony. Natomiast pasował od 1.6 oraz 2.0 (wyglądał identycznie na rysunku)
Nie wiem czy te zaworki są swoimi zamiennikami i pasują na oba kolektory, bo może to ja miałem zły założony a zamówiłem identyczny jak ten mój uszkodzony (czyli prawdopodobnie od 2.0 pasujący do kolektora od 2.0)
Stąd powstał mój dylemat czy owy motor w moim aucie to 1.8 ...?
Niestety auto garażuję daleko (na okres zimowy) więc nie mam jak tego teraz sprawdzić...
P.S
zaworek jaki powinien pasować do mojego 1.8 to: 71713715
natomiast zamówiłem 717151148 taki jak miałem (wg epera pasuje do 1.6 oraz 2.0)
Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 02-02-2012 o 22:56