Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Czujnik ciśnienia - pompa paliwa ?

  1. #1
    bhilczer
    Gość

    Domyślnie Czujnik ciśnienia - pompa paliwa ?

    Witam,

    Na wstępie zaznaczam, że nie chodzi o mój samochód, dlatego mogę wszystkiego nie wiedzieć. Sprawa wygląda tak, mój klient robi generalny remont swojej Alfy 156 (zawieszenie, rozrząd, układ hamulcowy). Jednak bardzo się spieszył i zdążył mi rzucić jeszcze taką sprawę. Czujnik ciśnienia pompy paliwa, niestety, nie jestem na tyle obyty w Alfach, by wiedzieć o co chodzi, tym bardziej, że przeglądając katalogi z częściami, można trafić na bardzo wiele czujników. Pompa z tego co wiem, jest w zbiorniku, ten rzekomy czujnik jest przy niej ?, czy w innym miejscu, może jakaś inna nazwa tej części, cokolwiek, wszystko mi pomoże. Jesteście w stanie mi coś o tym powiedzieć? nie zdążyłem się go dopytać, wróci za tydzień.

    Pozdrawiam wszystkich Alfacholików (trochę się Wam dziwie ;p)

    PS. Japońce rządzą

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,596

    Domyślnie

    Lepiej nie bierz się za naprawę bo masz blade pojęcie o dieslach, one mają dwie pompy niskiego i wysokiego cisnienia. Prawdopodobnie chodzi o regulator ciśnienia paliwa który znajduje się na pompie wysokiego cisnienia - czujnik jest sprawny tylko sygnalizuje za niskie ciśnienie. Generalnie bez podpięcia komputera i porzadnej diagnostyki to nic nie wymieniaj...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    lol a Ty prowadzisz co ? warsztat? może chodziło żebyś zatankował

  4. #4
    bhilczer
    Gość

    Domyślnie

    Niestety Panowie, ale nie trafiliście. Nie prowadzę warsztatu, ani nic podobnego. Prowadzę sklep motoryzacyjny. Części do Alfy kupuje osoba 1/100 i w 70 % przypadków są to filtry albo wahacze. Nigdy nie miałem okazji, zamawiać/sprzedawać takiej części, dlatego pytam. Ja nie jestem od diagnozowania, co z samochodem jest nie tak, dlatego jeśli już sobie poużywaliście to bardzo bym prosił o jakąś podpowiedź.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Maciek-156 już większość Ci powiedział. JTD to układ common rail. Ma dwie pompy, niskiego ciśnienia (w baku) i wysokiego ciśnienia przy silniku. Ten czujnik o którym mowa a w zasadzie regulator ciśnienia paliwa, znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia przy silniku. W dziale zrób to sam, masz wszystko ładnie opisane gdzie on dokładnie jest, ze zdjęciami.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    bhilczer
    skoro ludzie kupują tylko u ciebie tylko filtry lub wahacze to znaczy że to są bardzo dobre samochody skoro wymienia się tylko materiały eksploatacyjne i wahacze, które padają przez nasze drogi, więc nie wiem skąd u ciebie taka szydera:

    (trochę się Wam dziwie ;p)


    PS. Japońce rządzą


    pewnie sprzedajesz dużo do japońców skoro ich tak lubisz pod względem swej sprzedaży.

    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  7. #7
    bhilczer
    Gość

    Domyślnie

    Żadna szydera. Do Alf sprzedaję mało, bo mało samochodów jest. Przynajmniej w mojej okolicy. Tym bardziej nic do nich nie mam, bo samochody piękne. Wiadomo, co jest najpopularniejsze, VW, Opel, Ford, Renault. A Japońce rządzą, bo cała moja rodzina jeździ od Toyoty zaczynając, przez Nissany, na Hondach kończąc. Mimo, że japońskich marek jest u nas całkiem sporo, nie posiadam w swoim sklepie do japońców, żadnych części, oprócz okresowo wymienialnych (hamulce, filtry głównie), żadnych nagrzewnic, przewodów zapłonowych, bo są one oryginalnie niezawodne. Mam kolegę, który jeździ ponad 20letnim Suzuki z już prawie 0,5mln km przebiegu, które wygląda i chodzi jak młody Bóg. I nie wymienia w nim praktycznie nic, niestandartowego.

    ---------- Post added at 13:09 ---------- Previous post was at 11:21 ----------

    Dobra, dzięki za pomoc. Regulator znaleziony. W katalogach nazywa się on "Zawór regulacji ciśnienia pompy CR", dostępny jest tylko z oryginał z Bosha i kosztuje dobrze ponad 3 stówki. I tu pojawia się pytanie, czy wymiana jest konieczna, czy jakiś cwaniak/mechanik, próbuje naciągnąć gościa na dodatkowe wydatki. W jakim przypadku wymiana byłaby konieczna? a w jakim np. wspomniane w dziale Zrób to sam czyszczenie by pomogło ? Nie chcę klienta naciągać na niepotrzebne wydatki.

Podobne wątki

  1. Czujnik ciśnienia paliwa JTD
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 17-07-2017, 15:45
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-07-2012, 18:33
  3. [164] czujnik ciśnienia oleju? może pompa?
    Utworzone przez mar222 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-04-2011, 19:29
  4. Pompa paliwa jakie ciśnienia
    Utworzone przez kiepas96 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-03-2011, 08:27
  5. Czy to pompa paliwa?? - brak ciśnienia
    Utworzone przez Arci1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-11-2009, 23:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory