Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    mareczekziomek
    Gość

    Domyślnie wymiana pierścieni tłokowych ALFA ROMEO 156 1.8 TS 1998 rok przebieg 200 tyś km

    Witam, mam pytanie do właścicielów TS-ów a dokładnie 1.8. Jeżeli wymienialiście pierścienie przy swoich Bellach to przy jakim przebiegu robiliście to? Ja mam w swoim 200 tyś przebiegu i wypija mi sporo oleju, dokładnie 1 litr na 2 tyś km. Chciałbym poznać opinię użytkownika Alfy po wymianie pierścieni i przed wymianą, czy po prostu gra jest warta świeczki czy nie.
    pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 11 h 14 m

    Domyślnie

    Witam wymieniłem pierścienie przy przebiegu około 180 tyś. Z tym ze robiłem to profilaktycznie przy okazji remontu silnika. Wcześniej specjalnie nie ubywało mi oleju. teraz stan utrzymuje sie idealnie. Przy wymianie oddałem blok do honowania

    ---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 20:11 ----------

    a wymieniane były też uszczelniacze zaworowe o tym też należy pomyslec

  3. #3
    mareczekziomek
    Gość

    Domyślnie

    aha a dużo kosztowało honowanie? Rozumiem że tłoki również zostały wymienione na nad wymiarowe? Oczywiście uszczelniacze również będą wymienione

  4. #4
    Użytkownik Romeo Baskethead breakneck Champion fiergloo Hunter Champion Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,259
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    30 d 18 h 16 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał mareczekziomek Zobacz post
    aha a dużo kosztowało honowanie? Rozumiem że tłoki również zostały wymienione na nad wymiarowe? Oczywiście uszczelniacze również będą wymienione

    Niekoniecznie, to sie okaze w jakim stanie sa gladzie i moze byc tak ze stare tloki beda ok do przehonowanych cylindrow.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,371
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    30 d 17 h 52 m

    Domyślnie

    Zgadza sie,ale to trzeba pomierzyc wszystko

  6. #6
    mareczekziomek
    Gość

    Domyślnie

    ok a jeśli założyłbym nowe pierścienie na niehonowane gładzie? Wymieniałem uszczelkę pod głowicą jakiś czas temu i były w porządku, nawet mnie zdziwiło, że są tak dobre, nie było progu nawet.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 11 h 14 m

    Domyślnie

    tłoki zostały stare dokładnie oczyszczone i pomierzone. Honowanie kosztowało mnie 70 zł tylko ze ja zawiozłem im goły blok (niewiem jak to sie odbywa jesli bedzie robione to na aucie), za pierscienie zapłaciłem 200 zł plus 20 za założenie na wczesniej wyczyszczone tłoki (nie chciałem ryzykować pekniecia ktoregos z nich). Reszte prac przeprowadziłem we własnym zakresie.

    ---------- Post added at 08:24 ---------- Previous post was at 08:20 ----------

    Cytat Napisał mareczekziomek Zobacz post
    ok a jeśli założyłbym nowe pierścienie na niehonowane gładzie? Wymieniałem uszczelkę pod głowicą jakiś czas temu i były w porządku, nawet mnie zdziwiło, że są tak dobre, nie było progu nawet.
    moje też dobrze wyglądały ale przy tak niskiej cenie usługi nierozsądnie było by tego nie zrobić

  8. #8
    mareczekziomek
    Gość

    Domyślnie

    no dobra, tylko że ja mam tylko jeden silnik i to w aucie, nie chce mi się wyciągać bloku bo to mordęka byłaby niesamowita, z samą głowicą ile jest zabawy. Może ktoś powie jaka jest tolerancja wykonywania honowania, do jakiego wymiaru można go wykonać, jaki ma być wymiar po honowaniu? proszę o odpowiedzi

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 11 h 14 m

    Domyślnie

    Najlepiej wybierz sie do zakładu gdzie sie tym /zajmuja. Tam udzidelą wszelkich odpowiedzi. Wiem tylko ze to są bardzo bardzo minimalne wymiary

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999
    Postów
    1,661
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    59 d 14 h 4 m

    Domyślnie

    honuje sie by uzyskac strukture materiału rodzimego max 0,1mm

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 z 1998 1.9JTD
    Utworzone przez SEBA-SB w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 04-09-2014, 11:53
  2. Alfa Romeo 156 1.9 jtd (1998) by michals_88
    Utworzone przez michals_88 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 26-08-2014, 23:32
  3. wymiana pierścieni i uszczelniaczy 1.9jtd
    Utworzone przez ka3orr w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 13:42
  4. Wymiana pierścieni tłokowych w jtd a chonowanie cylindrów
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 11:47

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

alfa romeo 166 wymiana pierscieni

pierścienie alfa romeo 2.0

wymiana pierścieni alfa romeo twin spark

szlif i pierscienie

tłoki i pierścienie alfa romeo 156

alfa romeo 156 wymiana pierscieni

wymiana pierścieni tłokowych koszt

pierscienie na tłoki do alfa romeo 156

jakiej marki pierscienie do alfy 2.0ts

alfa romeo156 tlok

wymiana pierscieni tlokowych alfa gt

naprawa pierscieni tlokowych cena

alfa twin spark pierscienie

warto honować blok od 1.8 do 2.0 alfa

wymiana uszczelniaczy i pierścieni alfa 156

pierścienie tłokowe wymiana koszt

wymiana pierścieni tłokowych cena krakow

pierscienie alfa gta 3 2

alfa koszt wymiany pierścieni

pierścienie tłokowe wymiana

200 tys km a alfie 156 forum

bez honowania

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory