Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36
-
12-01-2007, 10:50 #11
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
ty cos miales kombinowane w tym silniku moze warto odwiedzic poprzedneigo wlasciciela :roll:
tylko troche mnie dziwi jak to sie moglo razem stac ze nagle sie zerwal pasek i przy okazji zerwany gwint na wałku.. do tego ten urwany zawor co wg mnie w ogole nie powinno miec miejsca.. moze komus sie zerwal pasek badz cos innego sie spartolilo w rozrzadzie i glowica nie byla nalezycie naprawiona..
jedno jest pewne ze ten silnik juz nie nadaje sie do niczego...
-
-
12-01-2007, 12:05 #12WołekGość
Jakto skąd dziura :twisted: . Pasek przeskoczył i walnęło tłokiem w zawór. W sumie to nawet nie musiał przeskakiwać, wystarczy, że w głowicy coś było spartolone i zawór się zawiesił. Kumplowi wybiło w giuliettcie dziurę w tłoku, a chyba łańcuch nie przeszkoczył prawda :?: :mrgreen: . Na twoim miejscu powiesił bym tych mechaniorów "za jaja"....
-
12-01-2007, 12:53 #13
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
-
12-01-2007, 12:58 #14lukasz4dGość
zdjecie dosc niewyrazne, ale wyglada to jakby cos tam wpadło i klepało jakis czas. widziałem raz 155 2.0 ale tam pan mechanik składam rozrzad bez blokad - pomazał tylko znaki flamastrem hehe i po 300 km urwały sie ssaki i wybiły dziure tak jak na zdjeciu na tym samym cylindrze. ponadto kazdy tłok miał znamiona spotkania z ssakami, ale pasek nei przeskoczył ani nie mial nic wyrwane..
Druga sprawa jesli na tloku sa tzw kratety od temeratury to moze wtryskiwacz zaczal umierac wzrósł AFR do wartosci niewskazanej - wzrostal temeratura i sie stopiło ;-p
pozdor
łukasz
-
12-01-2007, 15:13 #15BrunetGość
jezdzilem tym samochodem jak napisalem wczesniej 2 miesiace tylko; termin wymiany paska mialem juz umowiony, dzien wczesniej strzelil; pewnie jest tak jak alfista mowi ze ktos cos mieszal; poza tym moi mechanicy sa ok; oni tylko chcieli mi wsadzic nowy silnik ktory kupilem bo starego nie chce naprawiac nawet jesli bylaby mozliwosc; w dupie mam wole miec gwarancje na rok i spokojnie jezdzic; ten nowy silnik odsylamy dzisiaj; ta firma od reconow pokrywa koszta, nawet do walii przyjada z anglii po to; zrobilem wojne i wygralem; jade na chwile do warsztatu o ile starego nie pchneli jeszce na czesci to porobie zdjecia; rozliczylemn go za montaz demontaz przezbrojenie i inne duperele ktore byly w tym aucie do zrobienia; przy okazji zapytam gdzie byl dokladnie ten kawalek zaworka
-
12-01-2007, 16:45 #16BrunetGość
A wiec tak; zle napisalem wczesniej ze pasek strzeli i pozniej reszta; wg mnie walnal gwint na walku rozrzadu, kolo spadlo, pasek balansujacy sie zsunal i pekl ale nawet nie do konca, pewnie sie lekko na koniec wkrecil; na zaworze nie bylo sladow wyzszej temp czy czegokolwiek, zrobillem kilka zdjatek, te wyrazniejsze; dziura ze palca wsadzic mozna, a naokolo wytluczone jakbys mlotem kowalskim z pol dnia walil; z walkiem nie da rady zrobic lepiej zdjecia wewnetrznego gwintu, tak ze nie wiem czy cos zobaczycie; pyatanie: czy komukolwiek z was, kiedykolwiek gwint sie urwal na walku? czy ja poprostu mam ksiazkowe przyklady pecha? Nic juz nie pisze narazie; silnik (ten kupiony) wyciagna w poniedzialek i pewnie w poniedzialek llub wtorek lole odbiora go; maja zrobic testy co sie stalo; bede moze wiedzial wczesniej bo mechanik tez glupi nie jest i nie da na siebie zwalic jakby cos tamci kombinowali; wsadza kamere do srodka i popatrza co jest; dziwne, bo tamci nie wierzyli ze nie ma zupelnie cisnienia pod cylindrem; w koncu maja sprzet do testowania; on w ogole odpalil pochodzil kilka sek i zgasl; tyle ze tez nie chodzil za normalnie; pozdro i dzieki za opinie; a co do tematu z docieraniem pewnie zaczne to robic za jakies 2 tygodnie
-
12-01-2007, 18:27 #17
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
gwint sam z siebie sie nie uszkodzi, cos musialo byc przyczyną.. ja jak cos grzebie to w takie miejsca jak ruszam cos w silniku daje nowe sruby, wydatek w ASO znikomy, na starych nie mozna polegac.. moze ktos wkrecil jakas srube z innym gwintem i na chamca wkrecil :shock: łepek tej sruby powinien byc na klucz 18cie
tylko nie widze wciecia na klin koła w tym wałku..
-
23-01-2007, 17:44 #18BrunetGość
odebralem samochod w zeszly piatek.. niby wszystko cacy ale.. nie wiem moze ja zrobilem sie przewrazliwony :/ dlawi mi sie cos na 2 i 3 biegu od 2100 do 300 obr/min; nie wiem ale jak dla mnie rozrzad jest zle ustawiony; zostalo mi z 300 mil do wymiany oleju, narazie mecze sie do 4tys, i nawet nie jest zle; tak wiecej szczegolow to tak sie zachowuje jakby brudne paliwo bylo, ale nie jest.. akurat tego jestem pewien; umowilem sie z tym warsztatem co mi silnik wymienial na czwartek zobaczymy; tyle ze oni cos mi sie zdaje nie robili tego rozrzadu zbyt czesto i tak sie staraja kurde; masakra bo w okolicy zadnego mechanika nie ma co sie chce 2.0 ts dotykac chyba ze serwis a tam ceny maja bajeczne.. np wymiana rozrzadu 650 Ł i swoich czesci nie mozesz wziasc.. eh
-
24-01-2007, 00:19 #19
-
24-01-2007, 01:29 #20
Podobne wątki
-
[159] Docieranie podwozia
Utworzone przez PePe_xXx w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 17Ostatni post / autor: 17-07-2015, 09:29 -
Docieranie silnika 2.0 TS 150KM
Utworzone przez marlenka w dziale 156Odpowiedzi: 16Ostatni post / autor: 16-05-2014, 21:19 -
[164] Olej do QV 24v po generalce
Utworzone przez misieq_91 w dziale 33/164Odpowiedzi: 17Ostatni post / autor: 21-08-2011, 13:58 -
[146] Docieranie pierścieni
Utworzone przez czekal86 w dziale 145/146/155Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 01-09-2008, 08:21