Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36
  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    ty cos miales kombinowane w tym silniku moze warto odwiedzic poprzedneigo wlasciciela :roll:

    tylko troche mnie dziwi jak to sie moglo razem stac ze nagle sie zerwal pasek i przy okazji zerwany gwint na wałku.. do tego ten urwany zawor co wg mnie w ogole nie powinno miec miejsca.. moze komus sie zerwal pasek badz cos innego sie spartolilo w rozrzadzie i glowica nie byla nalezycie naprawiona..

    jedno jest pewne ze ten silnik juz nie nadaje sie do niczego...

  2. #12
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Jakto skąd dziura :twisted: . Pasek przeskoczył i walnęło tłokiem w zawór. W sumie to nawet nie musiał przeskakiwać, wystarczy, że w głowicy coś było spartolone i zawór się zawiesił. Kumplowi wybiło w giuliettcie dziurę w tłoku, a chyba łańcuch nie przeszkoczył prawda :?: :mrgreen: . Na twoim miejscu powiesił bym tych mechaniorów "za jaja"....

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no ale alf ze zerwanymi paskami juz bylo mase ale nie widzialem jeszcze dziury w tłoku tylko zgiete zawory co najwyzej..

    zawor musial wyskoczyc i sie walic w cylindrze :shock:

  4. #14
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    zdjecie dosc niewyrazne, ale wyglada to jakby cos tam wpadło i klepało jakis czas. widziałem raz 155 2.0 ale tam pan mechanik składam rozrzad bez blokad - pomazał tylko znaki flamastrem hehe i po 300 km urwały sie ssaki i wybiły dziure tak jak na zdjeciu na tym samym cylindrze. ponadto kazdy tłok miał znamiona spotkania z ssakami, ale pasek nei przeskoczył ani nie mial nic wyrwane..

    Druga sprawa jesli na tloku sa tzw kratety od temeratury to moze wtryskiwacz zaczal umierac wzrósł AFR do wartosci niewskazanej - wzrostal temeratura i sie stopiło ;-p

    pozdor

    łukasz

  5. #15
    Brunet
    Gość

    Domyślnie

    jezdzilem tym samochodem jak napisalem wczesniej 2 miesiace tylko; termin wymiany paska mialem juz umowiony, dzien wczesniej strzelil; pewnie jest tak jak alfista mowi ze ktos cos mieszal; poza tym moi mechanicy sa ok; oni tylko chcieli mi wsadzic nowy silnik ktory kupilem bo starego nie chce naprawiac nawet jesli bylaby mozliwosc; w dupie mam wole miec gwarancje na rok i spokojnie jezdzic; ten nowy silnik odsylamy dzisiaj; ta firma od reconow pokrywa koszta, nawet do walii przyjada z anglii po to; zrobilem wojne i wygralem; jade na chwile do warsztatu o ile starego nie pchneli jeszce na czesci to porobie zdjecia; rozliczylemn go za montaz demontaz przezbrojenie i inne duperele ktore byly w tym aucie do zrobienia; przy okazji zapytam gdzie byl dokladnie ten kawalek zaworka

  6. #16
    Brunet
    Gość

    Domyślnie

    A wiec tak; zle napisalem wczesniej ze pasek strzeli i pozniej reszta; wg mnie walnal gwint na walku rozrzadu, kolo spadlo, pasek balansujacy sie zsunal i pekl ale nawet nie do konca, pewnie sie lekko na koniec wkrecil; na zaworze nie bylo sladow wyzszej temp czy czegokolwiek, zrobillem kilka zdjatek, te wyrazniejsze; dziura ze palca wsadzic mozna, a naokolo wytluczone jakbys mlotem kowalskim z pol dnia walil; z walkiem nie da rady zrobic lepiej zdjecia wewnetrznego gwintu, tak ze nie wiem czy cos zobaczycie; pyatanie: czy komukolwiek z was, kiedykolwiek gwint sie urwal na walku? czy ja poprostu mam ksiazkowe przyklady pecha? Nic juz nie pisze narazie; silnik (ten kupiony) wyciagna w poniedzialek i pewnie w poniedzialek llub wtorek lole odbiora go; maja zrobic testy co sie stalo; bede moze wiedzial wczesniej bo mechanik tez glupi nie jest i nie da na siebie zwalic jakby cos tamci kombinowali; wsadza kamere do srodka i popatrza co jest; dziwne, bo tamci nie wierzyli ze nie ma zupelnie cisnienia pod cylindrem; w koncu maja sprzet do testowania; on w ogole odpalil pochodzil kilka sek i zgasl; tyle ze tez nie chodzil za normalnie; pozdro i dzieki za opinie; a co do tematu z docieraniem pewnie zaczne to robic za jakies 2 tygodnie

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    gwint sam z siebie sie nie uszkodzi, cos musialo byc przyczyną.. ja jak cos grzebie to w takie miejsca jak ruszam cos w silniku daje nowe sruby, wydatek w ASO znikomy, na starych nie mozna polegac.. moze ktos wkrecil jakas srube z innym gwintem i na chamca wkrecil :shock: łepek tej sruby powinien byc na klucz 18cie

    tylko nie widze wciecia na klin koła w tym wałku..

  8. #18
    Brunet
    Gość

    Domyślnie

    odebralem samochod w zeszly piatek.. niby wszystko cacy ale.. nie wiem moze ja zrobilem sie przewrazliwony :/ dlawi mi sie cos na 2 i 3 biegu od 2100 do 300 obr/min; nie wiem ale jak dla mnie rozrzad jest zle ustawiony; zostalo mi z 300 mil do wymiany oleju, narazie mecze sie do 4tys, i nawet nie jest zle; tak wiecej szczegolow to tak sie zachowuje jakby brudne paliwo bylo, ale nie jest.. akurat tego jestem pewien; umowilem sie z tym warsztatem co mi silnik wymienial na czwartek zobaczymy; tyle ze oni cos mi sie zdaje nie robili tego rozrzadu zbyt czesto i tak sie staraja kurde; masakra bo w okolicy zadnego mechanika nie ma co sie chce 2.0 ts dotykac chyba ze serwis a tam ceny maja bajeczne.. np wymiana rozrzadu 650 Ł i swoich czesci nie mozesz wziasc.. eh

  9. #19
    pumba
    Gość

    Domyślnie

    650 zł to dobra cena i z gwarancją :mrgreen:

  10. #20
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pumba
    650 zł to dobra cena i z gwarancją :mrgreen:
    Funtów a nie zł .

Podobne wątki

  1. [159] Docieranie podwozia
    Utworzone przez PePe_xXx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-07-2015, 09:29
  2. Docieranie silnika 2.0 TS 150KM
    Utworzone przez marlenka w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 21:19
  3. [164] Olej do QV 24v po generalce
    Utworzone przez misieq_91 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 13:58
  4. [146] Docieranie pierścieni
    Utworzone przez czekal86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-09-2008, 08:21

docieranie silnika alfa

docieranie silnika jtd

alfa romeo 156 jtd dlawi szarpie przy obrotach 1900

docieranie zaworów

alfa romeo docieranie silnika

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory