Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 62

Temat: Jakiej tarcze hamulcowe do 156?

  1. #11
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    nie kupuj podstawowych klocków ferodo bo spadła drastycznie jakość - nadal sa skuteczne ale po nagrzaniu piszczą jakby ktos grał na skrzypcach
    Nie mam doświadczenia jak wcześniej było z jakością klocków ferodo, ale teraz takie mam i potwierdzam fakt, że piszczą jak się rozgrzeją. Nie jest to dźwięk hamującego pociągu, ale je słychać. Tarcze mam Brembo.

  2. #12
    driffterka
    Gość

    Domyślnie

    ja powaznie mysle o czyms narzynanym i nawiercanym wiem ze tarox robi cos co pasuje bez koniecznosci wymiany zaciskow itp. nie wiem jeszcze slyszalam tez duzo dobrych rzeczy o d2. www.d2racingsport-europe.com. moje oryginalne tarcze sa zajechane po 110.000km jezdze alfa od miesiaca ale hamulce to podstawa.aha dodam ze moja alfina nie byla uzytkowana w polsce i nadal nie jest jest w swojej ojczyznie wloszech .wiec co myslicie tarox czy d2?

  3. #13
    Digit
    Gość

    Domyślnie

    Płeć piękna z zapotrzebowaniem na nawiercane tarcze. :shock:
    Respect!

  4. #14
    gregorian99
    Gość

    Domyślnie

    Witam!!!


    Myślałem zeby zakupić takie oto tarcze:http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=52
    ponoć dobre. Nie znalazłem słów krytyki. Może poeksperymementuje :?: Tarcze plus nawiercanie fabryczne rzecz jasna!!!! Cena jest atrakcyjna, ale zobaczę jak z jakością? ;//

    Pozdrawiam!!!!!

  5. #15
    adasco
    Gość

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar Piotrekk
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 155 Formula ,AR 166 3.0 v6, 3.2, AR GTV 3.0 v6, AR 156 2.0 T.S., AR 159 3.2 V6, AR GTV 2.0 V6 TB
    Postów
    87

    Domyślnie