Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek_lukasz
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 156 2.5 v6, 1998
    Postów
    117
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 20 h 34 m

    Domyślnie Końcówki drążków/ objawy stukanie itp

    Witam

    Niedawno wymieniłem całe przednie zawieszenie ( wahacze, łączniki, tuleje na stabilizatorze, amory, poduszki ) - teraz mam dziwny objaw : jak stoję zapalony silnik i jak kręcę kierą w lewo słuchać stukanie ale tylko przy skręceniu w lewo i odbiciu w drugą stronę ( jakby metal o metal, ciche głuche ) z okolic podpórki na lewego buta. jak jadę to jest ok, ale jak jadę po dużych wrocławskich dziurach to czuję lekkie drgania na kierownicy + właśnie ten stuk. Upewnijcie mnie czy skończyła mi się lewa końcówka drążka kierowniczego?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Pokaż na mapie Avatar Bielik
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Siedlce
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD
    Postów
    54
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    23 h 43 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał lucek_lukasz Zobacz post
    jak stoję zapalony silnik i jak kręcę kierą w lewo słuchać stukanie ale tylko przy skręceniu w lewo
    Miałem podobnie, tylko przy ruszaniu skręcając w lewo przy czym za każdym razem było to jedno stuknięcie. Działo to się w tamtym roku, tzn. listopad/grudzień. Później przeszło samo z siebie i do dzisiaj nie stuka, nie mam pojęcia co to było
    Ostatnio edytowane przez Bielik ; 28-03-2012 o 21:40
    "Przyczajony coupe, ukryty sedan - Alfa Romeo 156 1,9 JTD"

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek_lukasz
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 156 2.5 v6, 1998
    Postów
    117
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 20 h 34 m

    Domyślnie

    Ciekawe nie mniej jednak może ktoś inny się wypowie?

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,0 TS 1999r., AR 156 2,5 V6, Astra G 1,7 DTI
    Postów
    750
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    17 d 22 h 36 m

    Domyślnie

    Takie objawy może dawać zużyty drążek kierowniczy, końcówka drążka, zbyt duży luz listwy przekładni kierowniczej i kilka innych drobiazgów. Najlepiej sprawdzić od spodu.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek_lukasz
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 156 2.5 v6, 1998
    Postów
    117
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 20 h 34 m

    Domyślnie

    Praktycznie wszystko z przodu zmienione tydzień temu więc chyba tylko albo drążek, końcówka albo przekładnia - dzięki za upewnienie

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Revol84
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Trzebiatów/Lublin
    Auto
    AR 156 1.8 T.Spark 1998rSprzedana. , Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2003r.Alfa 166 2.4JTD
    Postów
    218
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 10 h 15 m

    Domyślnie

    Miałem taki stuk + ściąganie na prawo wymieniony drążek + końcówka prawy i jest OK

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek_lukasz
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 156 2.5 v6, 1998
    Postów
    117
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 20 h 34 m

    Domyślnie

    zapomniałem dodać - u mnie też mimo iż zbieżność ustawiona była po robocie to też minimalnie ściąga autko tylko jakiej firmy polecacie końcówki? ( czy drążki też od razu wymieniać? Osłony ?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999
    Postów
    1,643
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    58 d 17 h 34 m

    Domyślnie

    sama koncowka to kolo 7 dych drazek kolo 100, wiec chyba nie majatek a jaki spokój

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek_lukasz
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 156 2.5 v6, 1998
    Postów
    117
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 20 h 34 m

    Domyślnie

    spoko o kasę to się nie boję ale co wkładać do auta TRW czy coś innego?

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999
    Postów
    1,643
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    58 d 17 h 34 m

    Domyślnie

    skoro kasa cie nie meczy wkladaj sama dobre czesci ,wybacz

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-06-2014, 12:29
  2. [75] demontaż drążków skrętnych
    Utworzone przez pol5266 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-07-2013, 20:45
  3. końcówki drążków
    Utworzone przez Monia w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 12:30
  4. [GTV] Wahacze oraz końcówki drążków
    Utworzone przez Gzl w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-01-2013, 10:41
  5. Do userów Gtv - jakie końcówki drążków?
    Utworzone przez Fred w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-06-2007, 12:27

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

końcówka drążka objawy

luz drążka kierowniczego objawyobjawy zużytych końcówek drążkówjakie koncowki drazkaobjawy wybitych koncowek drazka kierowniczegokońcówka drążka kierowniczego objawyobjawy zuzytych koncowek drazkowobjawy luzów na końcówkach drążków kierowniczychwybite koncowki drazkow objawyzużyty drążek kierowniczy objawy156 jakie koncowki drazkowobjawy zużytej końcówki drążka kierowniczegoobjawy lózów drazek kierwoniczyobjawy zuzytej koncowki drazka astra fobjawy zuzytego drazka astra fwymiana drążków kierowniczych opel merivaastra 2 drazki kierowniczedrazek kierownicy objawyluzy końcówkach drążków astra gwymiana gałki zawieszenie astra fzuzyte drazki jakie objawykońcówki drążków kierowniczych objawykoncowka drazka objayObjawy zuzytych koncowek kierowniczychdrazki kierowniczewybite galki w kolach symptomystuki na kierownicy a koncowka drazkaobjawy luzu koncowki kierowniczejzużyty wahacz końcówka objawyzuzyte drazki kierowniczeobjawy luzu na końcówkach drążków kierowniczychastra g końcówki stukajakońcówki drazków jak sprawdzićobjaw zużytych końcówek drążkówobjawy końcówki drążkaobjawy luzów na drążkach kierowniczychkońcówka drążka kierowniczego jakie objawykońcówka drazka kierowniczego pukaniewymiana końcówki drążka kierowniczego astra gkoncowki drazkow astra hdrążki kierownicze objawy astra 2opel meriva wymiana końcówki drążkakońcówki drążków kierowniczych alfa romeo 156opel meriva stuki przy skręcaniuluzy drążków kierowniczych objawyluz końcówki drążka objawykońcówki drążków kierowniczych astra 2drążek kierowniczy objawy merivawymiana końcówki drążka kierowniczego objawyastra f wymiana końcówka drążka kierowniczegokoncowka drazka objawy

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory