Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: 2.5 v6 strzal paska przy 120 km/h - konsekwencje

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Nie będzie to wyglądać za ciekawie. Ale z doswiadczenia wiem że przewidywanie zniszczeń bez rozebrania silnika w drobny mak to jak wrozenie z fusów...
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  2. #12
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ok czyli prujemy
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pedro
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    WL?ocL?awek, Poland
    Auto
    CharlesNapOB
    Postów
    147

    Domyślnie

    Kupujac uzywany motor nie wiesz co masz.Mi pierdyknal pasek w JTS przy ok 100 km/h no i wyszlo tak;

    Uszczelka kolektora ss-45.67
    uszczelka kolektora wyd.-38
    pasek-60
    pasek-195
    kolo napinacza-61
    sruby glowicy-145
    napinacz 85
    napinacz-160
    pompa ukl chl.-150
    uszcz.pod glow.-185
    uszczelniacz -38
    uszczelniacz-18
    filtr ol.-20.83
    szkl.zawor.-52
    plyn-8
    olej-94.56
    olej-100
    uszcz.pokr.zaw.-80
    szkl.zaw.40
    szkl.zaw.35
    naprawa glowicy-813.01
    kpl.piersc.-203.26
    usl.serwisowa-813
    Wszystkie ceny-netto-Powodzenia
    Ale teraz smiga jak nowka

  4. #14
    Jazz
    Gość

    Domyślnie

    Zdjąć głowy, obadać gładzie i tłoki, sprawdzić czy któryś cylinder nie wchodzi głębiej, obadać zawartość miski i wtedy debatować o remoncie dołu, bo głowy na bank do roboty, kwestia tylko na ile.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Jakby to było moje auto, to bym kupił gołe 3.0, zmontował go na osprzęcie i kompie z 2.5. Zrobić tylko rozrząd albo profilaktycznie pasek wymienić jeśli rolki OK i jeździć. Jak sie zesra to sprzedać auto na żyletki, bo pewnie silnik budę i tak przeżyje.

  6. #16
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Jakby to było moje auto, to bym kupił gołe 3.0, zmontował go na osprzęcie i kompie z 2.5
    Ma rację, koszty generalki będą spore a i tak nie wiadomo jak to wał odczuł.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar PHOENIX
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Podolsze, Poland
    Auto
    BRERA 2,4 JTDm 2008 ; 156 Sportwagon 1,9 JTD 2004r. + 147 1,6 TS 2001 r była
    Postów
    444

    Domyślnie

    u mnie rozrząd strzelił pare sekund po odpaleniu dodam że nie w Alfie ( Fiat Brava 1.6 ) prędkośc moja równa była zeru jeszcze ręcznego nie spuściłem , w konsekwencji koszt naprawy prawie 1000 było troszkę powybijane jak mi później pokazali oj ale przeklinałem , lepiej było silnik kupić a nie remontować , ale mądry Polak po szkodzie .

  8. #18
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Jakby to było moje auto, to bym kupił gołe 3.0, zmontował go na osprzęcie i kompie z 2.5. Zrobić tylko rozrząd albo profilaktycznie pasek wymienić jeśli rolki OK i jeździć. Jak sie zesra to sprzedać auto na żyletki, bo pewnie silnik budę i tak przeżyje.
    a duzo z tym problemu? z czesciami sobie z racji bycia wlasicicelem sklepu motoryzacyjnego mysle jakos poradze
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Zapytaj kolegi GrzesiekK on to robił u siebie to wie co i jak ze swapem z 2.5 na 3.0
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Swap na 3.0 bez osprzętu jest P&P z tego co wiem. Dopytaj Grześka, ale to częsta praktyka jest, bo sam silnik jest dokładnie taki sam jeśli idzie o gabaryty i mocowanie oraz elektrykę. Czujniki masz te same, wydech montujesz swój, dolot także. Cała reszta czyli komputer i wiązka też jest taka sama, nic tylko wyciągasz 2.5 i wsadzasz 3.0.

    PS. Na osprzęcie z 2.5 ten silnik ma więcej konia

Podobne wątki

  1. Konsekwencje zerwanego paska rozrzadu?
    Utworzone przez kogut w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 06-09-2017, 11:38
  2. 147 Osłona paska przy silniku
    Utworzone przez Dawid30 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-03-2015, 13:34
  3. PILNE! Ustawienie kół pasowych przy wymianie paska
    Utworzone przez blandor w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-11-2012, 20:07
  4. Piszczeniae paska przy wlaczonej klimie 1.9 jtd 8v
    Utworzone przez RAQ w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 07:19
  5. [156] Co trzeba wymienić przy zmianie paska klinowego?
    Utworzone przez Starscream w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-05-2008, 23:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory