Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    425
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 17 h 30 m

    Domyślnie strzela spod maski na zimnym silniku

    Witam. Mam taki problem ze jak odpale auto na zimnym silniku do dopuki nie zlapie troche temp. to wogole nie chce jechac i strzela cos spod maski. Jak wcisne gaz to obroty eogole nie chca isc i strzela,tak jest przez pare min...Auto zamulone i podcas jazdy przy wiekszych obrotach zapala sie marchewka...Nowa oryginalna przeplywka. Na kompie byl blad sondy i czujnik spalania stukowego...Czy te zeczy moga tak swirowac auto?? Pzdr.

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    4,478
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    44 d 17 h 50 m

    Domyślnie

    Pożycz od kogoś inny sprawny przepływomierz i podmień na chwilę.
    Może kupiłeś przepływomierz z wkładką made in China w obudowie made in Germany - bo takie też są.
    Sprawdź też, czy nie masz lewego powietrza - najczęściej pęka gumowa rura między przepustnicą i przepływomierzem.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    425
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 17 h 30 m

    Domyślnie

    Kupilem ten i u nich zakladalem http://moto.allegro.pl/przeplywomier...262744981.html. Rura jest ok moze to ten stukowy tak dzialac i zapalac ta lampke od silnika?? Jak sprawdzic ta wkladke?

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Pokaż na mapie Avatar MarcinPioneer
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Sokołów Podlaski
    Auto
    147 1.6TS 105KM, BMW E34 525i 24V
    Postów
    143
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 23 h 19 m

    Domyślnie

    Jak tylko na zimnym,możesz mieć czujnik temp walnięty.Podłącz na zimnym pod komputer i zobacz jaką temp wskazuje czujnik temp wody i powietrza i będziesz wiedział czy to czy nie to.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    4,478
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    44 d 17 h 50 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał daniel675 Zobacz post
    Kupilem ten i u nich zakladalem http://moto.allegro.pl/przeplywomier...262744981.html. Rura jest ok moze to ten stukowy tak dzialac i zapalac ta lampke od silnika?? Jak sprawdzic ta wkladke?
    A jak zachowytwał się samochód zaraz po wymianie przepływomierza.?
    Wkładkę możesz wyjąć po odkręceniu 2 wkrętów mocujących.
    Spróbuj odpiąć na chwilę wtyczkę od przepływomierza i odpal silnik - zobacz, czy będzie jakaś zmiana.
    Czujnik spalania stukowego nie jest powodem tych problemów - on po prostu reaguje na złe spalanie.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    425
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 17 h 30 m

    Domyślnie

    A sonda moze byc tak winna?? Po odpieciu wtyczki auto wogole gasnie...pali ok 10l po miescie...na starym nie zachowywal sie tak na zimnym jak ten nowy...jaki nr powinna miec oryginalna wkladka?? Jak je odkrece to nie strace gwarancji??

    ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:04 ----------

    Cytat Napisał MarcinPioneer Zobacz post
    Jak tylko na zimnym,możesz mieć czujnik temp walnięty.Podłącz na zimnym pod komputer i zobacz jaką temp wskazuje czujnik temp wody i powietrza i będziesz wiedział czy to czy nie to.
    Co prawda na kompie byl jakis blad od lampki temp silnika ale w szystkie wskazowki od temp sa ok,a na starej przeplywce tak nie swirowal...

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    4,478
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    44 d 17 h 50 m

    Domyślnie

    Najlepiej jedź do tych magików, którzy Ci założyli ten przepływomierz.
    Niech Ci zamontują z powrotem ten stary (mam nadzieję, że go posiadasz) i jak będzie ewidentna poprawa to nakop im do d..py i zażądaj zwrotu kasy.

    Sonda nie robi takich problemów - poza tym w M 1.5.5. niesprawna sonda nie powoduje zapalenia lampki mil.
    Jeśli chcesz coś reklamować to najlepiej nic nie rozkręcać.

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Pokaż na mapie Avatar MarcinPioneer
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Sokołów Podlaski
    Auto
    147 1.6TS 105KM, BMW E34 525i 24V
    Postów
    143
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 23 h 19 m

    Domyślnie

    Tu nie chodzi o wskazówki, tylko jaką temp widzie ECU.Bo wskazówki swoją drogą a temp którą widzi komputer to co innego.

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    425
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 17 h 30 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Najlepiej jedź do tych magików, którzy Ci założyli ten przepływomierz.
    Niech Ci zamontują z powrotem ten stary (mam nadzieję, że go posiadasz) i jak będzie ewidentna poprawa to nakop im do d..py i zażądaj zwrotu kasy.

    Sonda nie robi takich problemów - poza tym w M 1.5.5. niesprawna sonda nie powoduje zapalenia lampki mil.
    Jeśli chcesz coś reklamować to najlepiej nic nie rozkręcać.
    A gdzie dokladnie sie znajduje ten czujnik stukowy?? Latwa wymiana spod maski czy trzeba cos wyjmowac?? Nie uwzglednia mi gwarancji pewnie jak sa inne bledy bo powiedza ze to ich wina jest...Musze sprawdzic ten czujniik jak go odepne to czy bedzie roznica jakas...

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    425
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 17 h 30 m

    Domyślnie

    Wiecie moze gdzie dokladnie jest ten czujnik spalania stukowego?? Latwa wymiana spod maski czy trzeba cos zdejmowac??

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [GTV] GTV 2.0 ts dym spod maski o co biega???
    Utworzone przez Xedos w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-08-2013, 09:27
  2. strzela cos w wydechu na zimnym silniku
    Utworzone przez daniel675 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-04-2012, 23:02
  3. Skrzypienie spod maski na zimnym silniku
    Utworzone przez GaLaZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-05-2010, 18:11
  4. cieżko odpala na zimnym silniku i strzela...
    Utworzone przez yareck1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-10-2009, 00:06
  5. [145] Na zimnym silniku strzela w rure i nie wchogdzi na obr
    Utworzone przez winiarz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 06-06-2008, 15:45

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

brak tagów :(

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory