Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie [156] stabilizator przód,tył

    Witam
    Czy stabilizatory we wszystkich 156 sa tej samej grubosci (sztywnosci)??
    Czy jest tak ze 1.6,1.8,2.0 sa takie same reszta ma swoje indywidualnie??
    A moze 1.9 jtd maja grubsze sztywniejsze??

    zarówno przednie jak i tylne

    Pozdro
    łukasz

  2. #2
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chcesz, żeby stabilizator lepiej spełniał swoje zadanie pomysla nad poliuretanowumi poduszkami stabilizatorów. Są dużo wytrzymalsze i twardsze od seryjnych gumowych. Tu dwa linki do co prawda zakończonych już aukcji, ale dla chętnego nic trudnego :wink: :

    TYŁ: http://www.moto.allegro.pl/item15650...oliuretan.html

    PRZÓD:
    http://www.moto.allegro.pl/item15611...oliuretan.html

  3. #3
    Rafał156
    Gość

    Domyślnie

    Witam!
    Wydaje mi się że nie powinno być różnicy.
    Jeśli chodzi o poduszki to tu jest taniej: http://www.carhard.pl/
    Pozdrawiam!

  4. #4
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    Czy stabilizatory we wszystkich 156 sa tej samej grubosci (sztywnosci)??
    Czy jest tak ze 1.6,1.8,2.0 sa takie same reszta ma swoje indywidualnie??
    A moze 1.9 jtd maja grubsze sztywniejsze??
    Tak są takie same, jedynie w wersji GTA jest chyba troszke grubszy ale głowy uciąć sobie nie dam. :wink:

  5. #5
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    bardzo dziekuje wam za podpowiedzi i odpowiedz nt grubosci
    z carhardu mam tylne tuleje wahaczy poprzecznych i narazie jest git
    niemoge sie doczekac az pan dorobi przednie tuleje górne i dolne.

    poza tym pytalem o grubosc bo auto po wymianie amorów buja sie okrótnie (ale widocznie tak musi byc hehe podpiera sie lusterkami)

    dzieki ejszcze raz i pozdro

    łukasz

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafał156
    Witam!
    Wydaje mi się że nie powinno być różnicy.
    Jeśli chodzi o poduszki to tu jest taniej: http://www.carhard.pl/
    Pozdrawiam!
    a ja mam te poduchy stabil. po 12 zł a nie po 50

    No widze że muszę spowrotem udezyć w Allegro

  7. #7
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    masz pouliretany po 12?? super
    na stabilizator tylko czy na wahacze tez??


    pozdro
    łukasz

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kubacik
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jest 156 JTD 16 V SW i 2.5 V6 SW była Berlina 156 2.5 V6
    Postów
    235

    Domyślnie

    witam
    a wymieniał już ktoś poduszki lub cały stabilizator w v6. Mechanik odkręcił sanki i rozłożył ręce . mowi , że musi wymontować maglownice i kolektor wydechowy z tyłu , bo poduszki są zanitowane w metalowej obejmie i nie da rady nic z tym zrobić . chce wymienić cały stabilizator.
    pozdrawiam

  9. #9
    cysio
    Gość

    Domyślnie Re: stabilizator przód,tył

    W każdej 156 elementy zawieszenia są takie same, dlatego ze względu na większa masę silnika, panuje powiedzenie, że w JTD zawieszenie zużywa się szybciej.

    Ja miałęm drążek regenerowany w FAP w Bielsku-Białej. Był wyciągany a polecili mi aby zrobić regenerację i ich patent, zdecydowałem się na to i na razie jest OK. Podobno to najbardziej trwały zabieg, wytrzymuje dłużej niż nowe drązki, gumy czy poliuretany. Ale to opinia gości z ASO, jak jest naprawdę okaże się aż mi znowu padnie za jakieś XXXXX tys km.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,207

    Domyślnie

    podepne sie

    Czy laczniki stabilizatora w 156 z przodu i z tylu sa takie same

    Pytanie to nasunelo mi sie gdyz wlasnie soje przed zakupem w/w na tylna os
    a na aukcji z ktorej chce je zakupic wyglada na to ze sa te same

    http://www.allegro.pl/item331138249_...56_166_ss.html


    BTW
    Podobno bardzo dobre laczniki Kolega ma w 166 i juz na nich 40 tys km przelatal
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

Podobne wątki

  1. Stabilizator drążek stabilizatora przód
    Utworzone przez EGONZGIERZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-03-2014, 16:54
  2. stabilizator przód
    Utworzone przez zonix1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 25-10-2013, 04:50
  3. Stabilizator przód, czy tak powinien wyglądać?
    Utworzone przez minciu w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 21-10-2009, 07:32

grubosc stabilizatora alfa romeo 156 1.9

stabilizator

jaka jest grubość drążka reakcyjnego w alfie 156

stabilizator przód alfa 156

stablizator

stabilizator alfa 156 2.5 v6

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory