Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Nagle gaśnie i ciężko odpala jak jest ciepła. Zapala sie wtrysk 2.4 jtd 136km- HELP

  1. #1
    Tomulus
    Gość

    Domyślnie Nagle gaśnie i ciężko odpala jak jest ciepła. Zapala sie wtrysk 2.4 jtd 136km- HELP

    Witam wszystkich.
    Alfa 156 2.4 jtd 136km 1999r jest moją trzecią alfą ale z poprzednimi nie miałem zadnego wiekszego kłopotu.
    Mój problem polega ze jak nagle przyspieszam to ok.3 tyś obr. Alfa gaśnie i czasami widze że sie zapala wtrysk (marchewka). Bywa to róznie i czasami zapali po 10 s a czasami musze stać 20-30min i odpala.
    Jak sie nagrzeje bardzo cieżko pali. Dodam że wymieniłem przepływke i skasowałem błedy. Po tych objawach, przeczytałem na forum ze może to być czujnik wału korbowego. Wiec wymieniłem ale nie bylem podłaczyc sie pod kompa. Jest to samo gasnie. Dodam ze jest w niej załozony powerbox ale jak go odłaczam jest to samo.
    Błagam o pomoc co to moze być. Czy poprostu jechać pod kompa i szukać przyczyny.
    Moc ma idzie jak głupia ale jak sie nagrzeje to nagłym przyspieszeniu gasnie.
    Czekam na odp.



  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Może być czujnik ciśnienia paliwa ale najlepiej podłączyć kompa zanim wymienisz pół auta...Ja mam podobny problem jak pociągne do końca na obrotach ale muszę sprawdzić też przewód od turbo bo wydaje mi się że gdzieś pęknięty chyba jest bo przy dodaniu ostro gazu zasyczy i zakopci ( wydaje mi się ,że mało powietrza w stosunku do dawki paliwa momentalnie dostaje -co wyjasnia dymek ) . Sam niemam narazie czasu sprawdzić kompem ...Jak do weekendu nic nie wymyslisz to ja podłączę do swojej lapa i powiem co wyszło - jak wyjdzie....

  3. #3
    Tomulus
    Gość

    Domyślnie

    No własnie, wymieniac,wymieniac i wymieniac. Ponoc wszystko wskazuje na czujnik wału korbowego ale go wymieniłem. Co prawda nie bylem sprawdzić pod kompem. Chyba nie wytrzymam i jutro podlece i zobacze co komp powie.

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    A nie masz koło siebie jakiegoś alfaholika z lapem i FESem??? Po co płacić równowartość kisty piwa jak jakiś kolega może ci sprawdzi ...A mi to nie wygląda na czujnik położenia wału....ja obstawiam albo czujnik cisnienienia paliwa albo coś z układem zasilania...może wtryski....przebieg robi swoje...Jak auto ma ponad 200tysi...KOMP
    Ostatnio edytowane przez Nazar ; 03-07-2012 o 21:18

  5. #5
    Tomulus
    Gość

    Domyślnie

    Tak robie i dzis lece sie podłaczyc . Forum jest wielkie i naszczescie pare osób sie odezwało.
    Jak bede wiedział co i jak dam znac

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szczepan
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź, Polska
    Auto
    była: Alfa Romeo 147 jest: BMW 740i
    Postów
    975

    Domyślnie

    Może to być wtrysk, może to być czujnik położenia wału. Ale obstawiam lejący wtrysk. Zrób próbę przelewową.

    Pozdrawiam


    Moje maleństwo - kliknij na zdjęcie!

    Pomogłem? - kliknij PODZIĘKUJ ZA POST!

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    no to może w jakieś zakłady pójdziemy Ja stawiam Leszka ,że to czujnik cisnienia paliwa.... Kto przebija oferte

  8. #8
    Tomulus
    Gość

    Domyślnie

    Dzis po 19 bedziemy wiedzieli. Znalazł sie posiadacz kompa i zaprosil do siebie. Więc jade. Jak wróce - NAPISZE CO I JAK.

    - - - Updated - - -

    Bylem,podłaczylem i sprawdziłem. Prowdopodobnie przycina mi się regulator paliwa. Raz przy odpalaniu trzyma 300bar a raz tylko 260-270. Innym razem znów trzyma 300. Musze go wyczyscić. A gasniecie to inna bajka. Na podłaczonym boxie wyskakuje błąd czujnika wysokiego paliwa. Jak go zdjelismy to wszystko wróciło do normy. Błąd znikł i tylko wyskakuje błąd egr - oczywiscie jest zaslepiony i pewnie dlatego. Więc tak mysle ze mam trafiony regulator bo powinien trzymać 20% a trzyma czaasami 16% i podczas jazdy też wariuje. Prowdopodobnie gasniecie auta z powodował powerbox. Teraz jrest odłączony i cała droge dostawała do czerwonego pola i ani razu niezgasła.
    Moze sie wypowiecie na ten temat

Podobne wątki

  1. 166 2.4 JTD 140 KM Nagle gaśnie!!!!
    Utworzone przez Mani w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-09-2021, 18:01
  2. 1.9 M-jet ciężko zapala
    Utworzone przez leonard7080 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-11-2014, 19:29
  3. Nagle gaśnie i ciężko odpala jak jest ciepła. Zapala sie wtrysk 2.4 jtd 136km- HELP
    Utworzone przez Tomulus w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 08:02
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 17:12
  5. alfa 166 2,4jtd zapala sie wtrysk przy 3.5 tys
    Utworzone przez el.wojtass w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-08-2009, 15:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory