Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,199
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 3 h 29 m

    Domyślnie [156] pisk przy rozruchu

    Moze ktos orientuje sie co moze powodowac okolo 1 sekundowy pisk przy uruchamianiu silnika
    Problem powstaje najczesciej po dluzszym postoju samochodu ( np po nocy ) lub w wilgotne dni

    Osobiscie wydaje mi sie ze jest to pasek wielorowkowy Tylko dlaczego on piszczy :/ ?? Na jakich kolach chodzi i ktore moze byc za to odpowiedzialne ( napinacza ?? )
    Przy okazji wymiany rozrzadu go ogladalem i wygladal jeszcze bardzo ladnie

    Wczesniej obawialem sie ze to moze cos przy rozrzadzie piszczec ale po wymianie wszystkich rolek problem nadal wystepuje wiec problem musi tkwic gdzies indziej
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  2. #2
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    10 d 4 h 25 m

    Domyślnie

    mi to wyglada na nienaciągnięty pasek wielorowkowy...może i jest w dobrym stanie ale tzreba go naciagnac odpowiednio

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,199
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 3 h 29 m

    Domyślnie

    ziomster,
    Przeciez napinacz jest automatyczny i w-g InterCars wyglada tak



    Koszt 120 zl netto

    Czy on aby sam nie powinien kasowac luzow ??
    Jak sie go napina ?? Wymienia ?? Prosze tak lopatologicznie
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Oleśnica
    Postów
    94
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 h 9 m

    Domyślnie

    wg mojego mechanika nawet przy automatycznym napinaczu nowy pasek powinno sie naciagnac po jakims czasie uzytkowania (cos kolo miesiaca)

  5. #5
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    10 d 4 h 25 m

    Domyślnie

    zdejmij osłone paska i nacisnij palcem na pasek pomiedzy rolkami .. jesli ugnie sie wiecej niz powiedzmy 0,5 - 1 cm to znaczy ze jest słabo naciagniety

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,199
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 3 h 29 m

    Domyślnie

    Ja to wszystko wiem
    Nie wiem tylko jak naciaga sie ta rolke samonapinajaca ??
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    4,546
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    46 d 10 h 55 m

    Domyślnie

    Dziki - nie wiem, co to za mechanik gada takie głupoty.
    W TS nie ma możliwości regulowania naciągu - napinacz ma odpowiednio silną sprężynę, która zapewnia odpowiednie napięcie paska w całym okresie jego eksploatacji - no chyba, że ta sprężyna uległa awarii (pękła, lub straciła swoje własności sprężyste). Szef - sprawdź to najpierw, zanim zdecydujesz się na zakup nowego napinacza.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,199
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 3 h 29 m

    Domyślnie

    SG0240,
    Dzieki
    Z dokumentacji technicznej w DTE zorientowalem sie juz ze napinacz nie ma regulacji
    Najpierw poprostu zdejme stary pasek obejze wszystkie kola i ten napinacz i wymienie paseczek na nowy
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,199
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 3 h 29 m

    Domyślnie

    niestety pisk nadal wystepuje

    Pasek wymieniony na krótszy o 1,5 cm ( zeby napinacz go mocniej naciagal )
    Kola sprawdzone - zero luzow Kreca sie luzno

    Pisk nadal wystepuje

    Ma ktos jakis pomysl w czym moze tkwic problem ??
    Rozrusznik ??
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kallimaster
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    prawie Lublin ;)
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8TS 98" ECU:M1.5.5 LPG:BRC sequent 24
    Postów
    38
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    6 h 8 m

    Domyślnie

    a może rozrusznik ?? u mnie też piszczy przy rozruchu... tulejki w rozruszniku do wymiany.. a może nawet całe sprzęgiełko.

    Pozdrawiam.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [159] pompa wspomagania wyje przy rozruchu na mrozie
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 27-08-2012, 19:01
  2. Problem przy rozruchu 156 jtd 98r
    Utworzone przez krzysiek25011 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-05-2011, 03:01
  3. problem przy rozruchu
    Utworzone przez irekolsztyn w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 21:04
  4. [145] Duże spalanie benzyny przy rozruchu. Boxer
    Utworzone przez r0bertos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 21:01
  5. wyraźnie głośniejszy silnik przy rozruchu na mrozie
    Utworzone przez kapalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-01-2009, 20:51

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

piski przy rozruchu silnika

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory