Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Uszczelnianie Miski Olejowej AR 156 1.6 TS

  1. #1
    damian2x
    Gość

    Domyślnie Uszczelnianie Miski Olejowej AR 156 1.6 TS

    Witam ostatnio na garażu zauważyłem że w Alfie wokół miski sie poci z tego co wiem to uszczelnia się siliconem mam czarny i czerwony wysoko temperaturowy.Moje pytania dotyczące naprawy tego jakie narzedzia są mi potrzebne? czy dam sobie z tym radę sam? czy mogę prosić o jakieś foty,artykuły itp.. rzeczy które pomogą mi w naprawie.Z góry dziękuję.

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar admor
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Insignia A20DTH, RX-8 Renesis High Power
    Postów
    178

    Domyślnie

    Z tego co wiem wystarczy Ci dobry silikon (nie polecam taniej podróby) coś do odtłuszczenia po demontażu, nożyk i można się bawić, nałóż silikon i chwilę odczekaj przed przyłożeniem obu powierzchni do siebie.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    Ja jak u siebie wymieniałem miskę to do uszczelnienia użyłem masy uszczelniającej Victor Reinz do 200*C robota naprawdę prosta, do odkręcenia kilka śrub i dwie mało widoczne przy skrzyni biegów. Odtłuszczamy, smarujemy i składamy wszystko do kupy. Ja do zdjęcia miski musiałem poluzować smoka oleju bo nie chciał puścić miski( wewnątrz jest taka blacha i ona haczy o smoka) i dobrze jest dać później nową uszczelkę smoka ok 11zł

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Polecam uszczelniacz firmy DIRKO. Wygoogluj sobie

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Polecam również uszczelkę w płynie Reinza.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar admor
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Insignia A20DTH, RX-8 Renesis High Power
    Postów
    178

    Domyślnie

    Tak Reinz jest naprawdę dobry, tubka coś niespełna 40zł kosztuje

  7. #7
    damian2x
    Gość

    Domyślnie

    ok ok panowie a kwestia narzędzi bo nie posiadam żadnych a moge załatwić sobie na weekend kpl. odpowiednich kluczy by móc to zrobić na garażu kwestia tylko jakie klucze Torxy nasadowe rozmiary itp.. pilnie proszę o odpowiedzi co do smoka do troche sie obawiam że coś zepsuje ale do odważnych świat należy
    Ostatnio edytowane przez damian2x ; 02-01-2013 o 22:41

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    To może zestaw nasadek 10 do 13, grzechotka, przedłużka, papier ścierny 150, odrobina czegoś do odtłuszczenia. Najpierw zlej olej, później misa.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Ciężki dostęp jest do śrub między silnikiem a skrzynią,są tam 2 torxy ale wejdzie tylko długi torx(nie pamiętam teraz wymiaru)lub można podszlifować nasadke w ostatecznośći no i długą cienką przedłużke-reszta idzie gładko ale musisz przygotować sobie przedłużki i dla uławtwienia i poprawy widzenia zrzucić prawe koło i plastikową osłone,jest tam śruba trudno dostępna i na przedłużce powinno być wygodniej.Poza tym odsuń sobie wydech,wcześniej odkręć wspornik i portki od kolektora.Masa jak koledzy podali-Witek REINZ antracyt nigdy mnie nie zawiódł i mogę polecić.Dirko też jest spoko lub pro seal ewent permatex.W misce jest taka blacha i będzie ci blokowała więc musisz się dostać kluczem 11 do smoka i go poluzować dopiero miska spadnie-powodzenia

  10. #10
    damian2x
    Gość

    Domyślnie

    dzieki chopy za wszelkie rady napewno sie przydadzą a posiada ktoś konkretną wiedze na temat torxów muszę się bratu okreslić co będzie mi potrzebne..?

Podobne wątki

  1. [GTV] Wymiana miski olejowej 2.0 16V TS
    Utworzone przez Mirinda41 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 12-12-2013, 19:56
  2. Śruby miski olejowej 2.0 V6 TB
    Utworzone przez ozman w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-10-2013, 07:42
  3. Uszczelnienie miski olejowej 2,0 TS
    Utworzone przez mariusz55562 w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-08-2013, 13:03
  4. Brzeczenie z miski olejowej podobno łancuch pompy olejowej
    Utworzone przez jptomczyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-09-2009, 20:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory