Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 54

Temat: Samodzielna wymiana rozrządu w 156 2.0 TS-Pytanie o koło zębate na wale korbowym

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Co wy tam wiecie!
    wczoraj do mnie dzwoni facet który regenerował u mnie wariator i pyta się czemu odkręciłem mu koło z wariatora bo on tam nie ma żadnych znaków a mechanik mu składa właśnie i nie wie co ma zrobić.Powiedziałem mu co ma zrobić,no i dodałem że bez blokad może iść do domu i wyjaśniłem do czego służą-on już nie jedną szesnastkę składał i dobra dobra!!!do widzenia

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,260

    Domyślnie

    pewnie po jego zabiegach TeeSy miały nową funkcję- domykanie zaworów tłokami

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    A później gościu pisze na forum że alfa nie chce jechać i wieśwageny z pod świateł go wyprzedają

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Co chłopaka namawiacie, niech robi bez blokad i bez czujnika.
    Dzięki takim ludziom alfy się psują i są tańsze.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  5. #25
    gelu1
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał RafcioL27 Zobacz post
    A później gościu pisze na forum że alfa nie chce jechać i wieśwageny z pod świateł go wyprzedają
    Kolego prawda jest taka że ALfa też nie jest samochodem niedowyje... troche samochodów miałem za swojego niedługiego życia i owszem Alfa fajnie śmiga ale nie jest demonem szybkości. A i VW sie znajdzie taki co ją łyknie. Nie jeździ sie marką tylko tym co jest pod maską. Nie mozna z Vaga brać pod uwage tylko legendarnego 1.9 TDi hehe

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Co chłopaka namawiacie, niech robi bez blokad i bez czujnika.
    Dzięki takim ludziom alfy się psują i są tańsze.
    Tacy ludzie jak ja niedają sie nabić w h... pseudo mechanikom. Ja tylko chciałem sie poradzić, bo tak czy siak i tak bym sobie z tym poradził. Większość z Was naczytała sie poradników i żyją teorią. Wszystko da sie zrobići niekoniecznie za pomocą specjalistycznych przyżądów, wystarczy troche wiedzy i pomyślunku.

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,260

    Domyślnie

    słuchaj koleś
    jak masz lipę odwalać to nie pisz tu więcej, bo tylko wkur!@#sz wszystkich,
    każdy tu nie wymyśla ci bajek, tylko radzi jak powinieneś to zrobić, żeby później nie płakać
    nie pasuje? masz to w du!@e?- nie pytaj więcej o nic...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał gelu1 Zobacz post
    Tacy ludzie jak ja niedają sie nabić w h... pseudo mechanikom. Ja tylko chciałem sie poradzić, bo tak czy siak i tak bym sobie z tym poradził. Większość z Was naczytała sie poradników i żyją teorią. Wszystko da sie zrobići niekoniecznie za pomocą specjalistycznych przyżądów, wystarczy troche wiedzy i pomyślunku.
    teraz to mnie rozje#$%eś XD

    myślę że nie masz co liczyć tutaj na pomoc w przyszłości, a z takim podejściem to będziesz jej za niedługo potrzebował...

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Teoria jest po to by zastosować ją w praktyce. Więc nie obrażał bym kolegów z forum pisząc że naczytali się teorii. Wielu z nich jest profesjonalistami, mechanikami i wiedzą co mówią. Raczej nikt Ci tu źle nie chce doradzić, a bardziej pomóc. Możesz przecież poszukać kogoś na forum kto by Ci wypożyczył blokady do TSa, i skoro sam chcesz się za to zabrać to należało by to zrobić jak sztuka nakazuje. Pomyślunek zostaw dla grzebciów od wieśwageników.

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Cytat Napisał gelu1 Zobacz post
    Kolego prawda jest taka że ALfa też nie jest samochodem niedowyje... troche samochodów miałem za swojego niedługiego życia i owszem Alfa fajnie śmiga ale nie jest demonem szybkości. A i VW sie znajdzie taki co ją łyknie. Nie jeździ sie marką tylko tym co jest pod maską. Nie mozna z Vaga brać pod uwage tylko legendarnego 1.9 TDi hehe
    Kolego ja nie napisałem że Alfa jest nie do w......a, biorąc pod uwagę taką samą pojemność i rodzaj silnika myślę że Alfa wypada nieco lepiej.

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał gelu1 Zobacz post
    Tacy ludzie jak ja niedają sie nabić w h... pseudo mechanikom. Ja tylko chciałem sie poradzić, bo tak czy siak i tak bym sobie z tym poradził. Większość z Was naczytała sie poradników i żyją teorią. Wszystko da sie zrobići niekoniecznie za pomocą specjalistycznych przyżądów, wystarczy troche wiedzy i pomyślunku.
    Wchodzisz na forum miłośników marki i oczekujesz że ktoś da Ci na tacy druciarską porade jak zrobić rozrząd ?
    Koledzy siedzący w temacie sporo czasu (mający o tym pojęcie) wypowiedzieli się na ten temat i dali prawidłową odpowiedz na zadane pytanie.
    Jeśli jestes pewny że masz wałki ustawione prawidłowo to da sie zablokować bez blokad, gmp też można zrobić na oko tyle tylko że z zegarem masz dokładność do drugiego miejsca po przecinku i jestes w stanie to zrobić żeby było ustawione jak szwajcarski zegarek.

    Poniżej przykład na foto w tym przypadku akurat Thesis 3.0 v6 ale podejście poprzedniego mechanika takie samo... zmienie bez blokad

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	v6.jpg
Wyświetleń:	1276
Rozmiar:	81.3 KB
ID:	83345

    Fakt faktem zmienił, auto jezdziło ale jak...
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 20-01-2013 o 07:21
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  10. #30
    gelu1
    Gość

    Domyślnie

    Ja Panowie oczekiwałem tylko konkretnej odpowiedzi a nie wywodów, że Alfy będą tańsze, że niechcą jechać itp. Konkretne pytanie i jeśli wiem to odpowiedz a nie spamowanie.

Podobne wątki

  1. zerwany klin na wale korbowym 156 2.0 ts :(
    Utworzone przez tomi5791 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-09-2014, 19:58
  2. [159] samodzielna wymiana rozrządu
    Utworzone przez Sandacz1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 16:37
  3. [164] Oznaczenia rozmiaru panewek na wale korbowym
    Utworzone przez NOE w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 07:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory