Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 KM ECU M1.5.5 1999r
    Postów
    17
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 3 h 37 m

    Domyślnie Pasek wielorowkowy jak założyć ?

    Jak w temacie poszukuje jakiegoś schematu bądz instrukcji jak założyć pasek wielorowkowy w alfa 156 2.0 ts 99r,
    szukałem ale nie mogę znaleść nigdzie .

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Pokaż na mapie Avatar PHOENIX
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Zator, Poland
    Auto
    156 Sportwagon 1,9 JTD 2004r. + 147 1,6 TS 2001 r była
    Postów
    451
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    18 d 18 h 17 m

    Domyślnie

    a na opakowaniu nie masz , rozrysowane jak ma isc ?
    jeśli pomogłem w jakimś poście nie zapomnij podziękować za niego

    "Życie dane jest raz człowiekowi i trzeba przeżyć je tak, by nie płonąć ze wstydu za lata przeżyte bez celu."

    Il mio terzo amore Alfa Romeo



  3. #3
    Moderator Romeo Pokaż na mapie Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    3,932
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    100 d 3 h 11 m

    Domyślnie

    Proponuję poszukać na forum linka do eLearn'a, pobrać i wszystkie wymiany/naprawy będą łatwiejsze

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    13 d 5 h 34 m

    Domyślnie

    Ja stary pasek przeciełem. Zakładałem nowy od góry. Klucz 15 chyba żeby odciągnąć napinacz i zakładasz. Użyłem 3 kluczy aby dostatecznie odciągnąć napinacz. Na pasku powinny być strzałki w ktorym kierunku ma sie poruszać pasek. Przed zdjęciem starego narysowałem sobie bieg paska aby wiedzieć potem jak ma iść nowy. Napinacz odciągasz kluczem w górę stojąc przodem do auta od góry.
    Ostatnio edytowane przez FacesOfDeath ; 03-03-2013 o 12:54

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999
    Postów
    1,629
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    57 d 18 h 15 m

    Domyślnie

    jest z klima i bez ,udalo mi sie znalezc

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 KM ECU M1.5.5 1999r
    Postów
    17
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 3 h 37 m

    Domyślnie

    Wielkie dzięki teraz się wydaje proste

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Radom Warszawa
    Auto
    156 sw 1.9 jtd 8v 2004r
    Postów
    956
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    15 d 1 h 34 m

    Domyślnie

    do napinacza bierzesz nasadkę 15, grzechotkę z przedłużką i odginasz napinacz tak jakbyś chciał tą śrubę zakręcić.<br>nie wiem jak dostęp w TS, ale w JTD to tylko od spodu i jeszcze nasadka nie może być zbyt długa, bo blisko nadkola jest napinacz

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    13 d 5 h 34 m

    Domyślnie

    Ja robilem to od góry, ciężko ale się da. Najgorzej jest poluzowac napinacz tak aby mozna bylo pasek załozyc.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,893
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    29 d 8 h 5 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał emo94 Zobacz post
    ale w JTD to tylko od spodu
    Od góry też można szybciej

  10. #10
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar sebaaaaaaaa
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 J T D
    Postów
    987
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    47 d 32 m

    Domyślnie

    ja to przerabiałem w piątek, najlepiej zdjąć koło od strony rolki. Nałożyć na wszystkie rolki tak jak powinno być, zostawić na końcu nałożenie na AC jedna osoba leży pod samochodem i naciąga napinacz tak żeby pasek wszedł na rolkę klimy, chyba że ktoś dysponuje kanałem to zmienia postać rzeczy
    Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień! [...]

    Nowe części do samochodów Włoskich i nie tylko !!! Atrakcyjne ceny !!!

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [159] Pasek wielorowkowy 159 1.9 16v
    Utworzone przez FISHA159JTDM w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-09-2012, 18:00
  2. pasek wielorowkowy
    Utworzone przez milkyyyy w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-12-2010, 17:59
  3. [156] pasek wielorowkowy i pasek rozrzadu razem?
    Utworzone przez yarecky w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-12-2008, 21:47
  4. [156] Pasek wielorowkowy
    Utworzone przez mOOn w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-10-2008, 01:27
  5. [166] Pasek wielorowkowy w 2,4 JTD
    Utworzone przez sqadak w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2008, 14:32

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

pasek wielorowkowy

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory