Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Pas przedni przed liftem a po lifcie.

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jankes1979
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    GOSTYŃ
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 150KM+Fiat Idea 1.3 jtdm,FURA ŻONY;-)
    Postów
    372

    Domyślnie Pas przedni przed liftem a po lifcie.

    Koleżanki i koledzy,mam jedno pytanie.Kierowane szczególnie do tych którzy przerabiali przed lifta na polifta(skoro takie auta jeżdżą to ktoś musiał je przerobić).Czy pas przedni,lub jak ktoś woli wzmocnienie przednie w wersji po lifcie różni się czymś więcej od wersji przed liftem niż uchwytami które są do niego przygrzane.(mocowanie górnego pasa i chyba zderzaka).
    Kupiłem cudo po lifcie(2004r) które niestety wymaga wymiany tego pasa i paru innych gadżetów(lekki dzwonek jakiegoś żabojada),a mam praktycznie natychmiastowy dostęp do pasa ale przed liftem więc jeśli jedyna różnica to te uchwyty to temat byłby do ogarnięcia,same uchwyty w aucie które kupiłem są proste.
    pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
    Ostatnio edytowane przez jankes1979 ; 07-03-2013 o 22:17

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Jedno wiem na pewno się różnią dostępne są sprzed fl,a po fl już brak zamienników,ale szczegołów blacharskich nie znam.

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    z tego co pamiętam, różni się wcięciami na lampy ale można przerobić.

    - - - Updated - - -

    Tutaj wkleje może odpowiedź z innego tematu, ale dokładnie o to chodzi:

    Cytat Napisał matezoma Zobacz post
    Nie trzeba.
    2. Wycinasz coś takiego, żeby lampa weszła.(tylko prawej strony)
    1. Zaginasz do dołu żeby było mocowanie zderzaka.

    Załącznik 66920Załącznik 66921

    Na upartego PODOBNO nie trzeba błotników zmieniać, bo blacharz ogarnie.
    Ostatnio edytowane przez MrCryway ; 07-03-2013 o 21:33

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar bastersebek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Krynica-Zdrój
    Auto
    156 2.0 T.S.
    Postów
    228

    Domyślnie

    a jakby wymienic lampy z polifta do przedlifta to duzo grzebania i przeróbrk jest ???

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał bastersebek Zobacz post
    a jakby wymienic lampy z polifta do przedlifta to duzo grzebania i przeróbrk jest ???

    Maska, zderzak, błotniki (chyba, że dobrze klepiesz). Czyli dość dużo pieniędzy..

    - - - Updated - - -

    Uśredniając ceny to minimalnym kosztem, żeby to było pod kolor to około 2000-2500zł minimum.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jankes1979
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    GOSTYŃ
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 150KM+Fiat Idea 1.3 jtdm,FURA ŻONY;-)
    Postów
    372

    Domyślnie

    wielkie dzięki za podpowiedzi,górna część pasa,ta przy której ewentualnie trzeba robić wcięcia na szczęście jest ok,czyli ta czynność by mi odpadła.Maskę mam ok,błotniki też nie są ruszone.Zderzak już kupiłem(ceny masakra),lampa jedna jest ok,druga jutro otrzyma nowe mocowania(pękły).Został jedynie ten nieszczęsny pas pod zderzakiem.Tak na moje oko to różni się tymi dodatkowymi uchwytami i absorberami z tworzywa,ale to tylko na moje oko.Konsultacje z Wami są wysoce wskazane i bardzo cenione.
    Dostępność części to jedno,a koszty to drugie.Być może przez to co pisze Anet(brak zamienników),ceny pasa po lifie są razy trzy względem cen części przed liftem.
    Jutro będę miał okazję obejrzeć pas przed liftem,jeśli się okaże,że istnieje tylko konieczność zamiany uchwytów to będę bardzo zadowolony(koszty w dół)
    Gdyby jednak ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z pracami przy pasie to bardzo chętnie przeczytam,po co przecierać szlaki którymi ktoś już chodził.
    Dam jutro cynka jak temat się toczy.
    pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Cytat Napisał MrCryway Zobacz post

    Uśredniając ceny to minimalnym kosztem, żeby to było pod kolor to około 2000-2500zł minimum.
    I to przy bardzo bardzo optymistycznym mysleniu.

    Części do polifta : maska 1000 zł, błotniki P+L 1000 zł, zderzak kompletny za scudetto i kratkami ok 1000 zł, wzmocnienie 200~300 zł , lampy 500 zł przy okazji warto by wymienić boczne mocowania zderzaka i listwe pod chłodnicą bo lubi je ruda. Do tego dochodzi jeszcze malowanie.

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Nie przesadzaj. W tych cenach to nawet Kowalski bez wiedzy by tego nie kupił. Maske w dobrym stanie spokojnie kupi się za 700zł, błotniki za 650, zderzak 750, lampy 500 = 2600zł ( a da się taniej ). Najlepiej kupowa pod kolor ale to dłuższa zabawa w kompletowanie części. Najtańszym jednak sposobem jest kupienie rozbitka, który dostał w tyłek i przełożyć części. Sam jestem w stanie wykonać za 2500zł taki Swapik mordki

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jankes1979
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    GOSTYŃ
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 150KM+Fiat Idea 1.3 jtdm,FURA ŻONY;-)
    Postów
    372

    Domyślnie

    Załącznik 88249
    Załącznik 88249
    Załącznik 88253witam
    dzisiaj mogę już z pełną stanowczością napisać,że pas(wzmocnienie) po lifcie różni się od pasa przed liftem tylko i wyłącznie dodatkowymi uchwytami które są do niego przygrzane.Prościej mówiąc,jeśli ktoś zaliczy dzwona liftem a ów uchwyty ocaleją(często tak jest) to spokojnie może kupić pas od auta przed liftem i przespawać same uchwyty.Czynność ta moim zdaniem jest względnie łatwa do wykonania.Zalety takiej operacji?
    cena przed liftem to ok 100-150
    cena po lifcie to ok 400-500
    na foto są zaznaczone uchwyty o których mowa.
    p.s sorki za lekki bałagan w tym poście,ale pierwszy raz wklejałem obrazek
    Ostatnio edytowane przez jankes1979 ; 09-03-2013 o 14:06

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Crosswagon
    Postów
    98

    Domyślnie

    Jak byś napisał, że chodzi ci o belkę pod zderzakiem a nie o pas przedni (czyli ten co łączy błotniki i do którego jest przykręcony zamek maski) to bym ci zaraz napisał, że różnia sie tylko wspornikami. Też taki myk robiłem u siebie.

    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. wnetrze 156 przed liftem w 50 % po lifcie
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 09:09
  2. [146] Różnica w zwrotnicach T.S przed liftem i po lifcie.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2013, 21:27
  3. Różnice karoserii przed liftem i po lifcie.
    Utworzone przez krzakx w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-07-2010, 10:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory