Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1
    alfons
    Gość

    Domyślnie POMOCY! SPADEK MOCY!!! CO ROBIC?

    Mam problem!

    Mam alfe 156 z 1998 roku.
    NIestety na niskich obrotach na 1 i 2 jest odczuwalny spadek mocy. Auto kula sie wtedy gorzej od malca;/ Dopiero przy 3tys obrotow auto wchodzi na wlasciwe tory!

    Uzytkownicy blagam pomozcie, bo nie wiem co mam robic i co to moze byc;/

    pozdro`

  2. #2
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Stawiam standardowo na sensor przepływu powietrza czyli przepływomierz to pierwsza rzecz od której bym zaczął sprawdzanie przy takich objawach...

  3. #3
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfons
    Dopiero przy 3tys obrotow auto wchodzi na wlasciwe tory!
    ten problem z tego co ostatnio czytalem, ma wiecej osob... w tym ja

    przeplywke wymienilem i caly czas jest to samo... najbardziej widoczne jest to na zimnym silniku.

  4. #4
    marcinel
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdźcie rurę dolotową (przepustnica>filtr powietrza czy nie ma pęknięć) ,dopiero później resztę.Oby to to ,cena ca 180 PLN do mojej.

  5. #5
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    do 145 w ASO 40 zl...

  6. #6
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,222

    Domyślnie

    no i lepsze paliwo lepiej lać :roll:
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  7. #7
    csscss
    Gość

    Domyślnie

    Własnie spróbowałem się przejechać na odpiętej przepływce. Silnik zimny, dzisiaj nie jeżdzona, i co prawda wyjechać z garażu sie dało, ale już pod mikroskopijne wzniesienie podjechać juz nie, Przynajmniej moja Alfa zaraz gaśnie.
    Też nie mam pewności czy wymienić przepływomierz , czy nie ma tej konieczności,a 250zł piechotą nie chodzi. na liczniku mam 100tyś km
    i też mam wrażenie że poniżej 3 tyś dziura, ale wyłącznie na ciepłym silniku, na zimnym ciągnie już z dołu.
    Ps, W serwisie radzili mi przeczyścić przepustnice. co wy na to??

  8. #8
    csscss
    Gość

    Domyślnie

    no własnie na zimnym, reaguje ochoczo na gaz na niskich obrotach, jak się rozgrzeje mam dziure jak w jakimś starym turbo dieslu na niskich obrotach.
    Examiner miałem podłączony tydzień temu. Jedyne co wyszło to:
    PARAMETR SAMODOPASOW. TRA PONIŻEJ DOLNEGO LIMITU - i facet z serwisu twierdzi że przepustnica do czyszczenia.

  9. #9
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    ostatnio pisalismy z pitoriixem na gg o sprawdzaniu czujnikow w domowych warunkach. nie znam sie na tym, wiec nie wiem jak ma sie takie sprawdzanie w odniesieniu do examinera, ale jak na podstawie tego pomiaru uda sie stwierdzic ze sonda jest zepsuta to zaoszczedzisz kilka dyszek...

    wklejam rozmowe z gg:
    0824 piotriix (GG# 6180855)
    sa 4 kable
    daw biale
    0841 piotriix (GG# 6180855)
    i to jest grzalka
    0851 piotriix (GG# 6180855)
    tam nierzysz opor
    0803 piotriix (GG# 6180855)
    pozostale kable
    0815 piotriix (GG# 6180855)
    mierzysz bez odpinania sady
    0823 piotriix (GG# 6180855)
    voltomierzem
    0829 piotriix (GG# 6180855)
    ma byc
    0842 piotriix (GG# 6180855)
    od 0.2 do .08
    0858 piotriix (GG# 6180855)
    i caly czas sie zmieniac
    08:31:16 piotriix (GG# 6180855)
    nie wtyke masz gdzies u gory
    0837 eh69 (GG #1905011)
    aha czyli grzalki dotykac nie musze?
    0847 eh69 (GG #1905011)
    wtyka wiem gdzie jest pod maska... jesli to o ta chodzi
    08:31:40 piotriix (GG# 6180855)
    przy grodzi silnikowej
    08:31:48 piotriix (GG# 6180855)
    tak
    08:31:01 eh69 (GG #1905011)
    ok
    0810 piotriix (GG# 6180855)
    pamietaj na bialych ma byc 12 v
    0830 piotriix (GG# 6180855)
    czarny i szary albo zielony
    0841 piotriix (GG# 6180855)
    to max 1v
    0848 piotriix (GG# 6180855)
    minimum
    0,2v
    0800 piotriix (GG# 6180855)
    i ma sie zmieniac
    aha - teraz widze ze byles na examinerze...
    jak tak wyszlo to wyczysc przepustnice - to kilka minut odkrecania i troszke szorowania benzyna jak nie wiesz jak to zrobic to daj znac, bo mam zdjecia z mojego czyszczenia, tylko jeszcze ich nie opisalem...

  10. #10
    csscss
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki, ale dla mnie to czarna magia, młody elektronik i elektryk to ze mnie nie jest.
    No a czy ktoś czaji co to jest - SAMODOPASOWANIE TRA?
    Ps, W serwisie radzili mi przeczyścić przepustnice. co wy na to??

Podobne wątki

  1. chwilowy spadek mocy. Pomocy
    Utworzone przez batmanex14 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-10-2015, 18:11
  2. POMOCY MAM DOSC!!! alfa sie psuje;/ co robic?
    Utworzone przez alfons w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 26-08-2013, 10:42
  3. trudny rozruch i spadek mocy - pomocy...
    Utworzone przez michao1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-07-2011, 10:32
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-09-2010, 12:31
  5. POMOCY - spadek mocy i dławienie silnika
    Utworzone przez JaGGeR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 11-06-2007, 20:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory