Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar brutus
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark, Volvo XC90
    Postów
    17
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    9 h 52 m

    Domyślnie Polskie łączniki stabilizatora JGR- opinie

    Czołem.

    W mojej alfie padł mi łącznik stabilizatora i zamierzam na dniach założyć nowe.
    Znalazłem na allegro łączniki polskiej rodzimej produkcji firmy JGR.
    Posiadaja one metalową miseczke, która w porównaniu do plastikowych jest bardziej wytrzymała i dzięki temu łączniki te sa trwalsze.
    Czy ktoś stosuje te łączniki u siebie? niekoniecznie w AR.?

    Cena jest śmieszna, a pozatym to polski produkt. Wole dać zarobić polakowi niz jakiemus żółtkowi czy włochowi/niemcowi itp.
    Co myślicie o tych łącznikach? Może ktoś takowe zastosował i napisze co nieco.



    Poniżej link do wglądu jak to mniej wiecej wygląda.
    http://allegro.pl/lacznik-stabilizat...173821255.html

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ozzzi
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Modliborzyce/Janów Lubelski. LJA
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2000
    Postów
    385
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    10 d 5 h 22 m

    Domyślnie

    Miałem takie łączniki na przodzie i wytrzymały koło 10tys km

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar badylek_4
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Była 156 1,9 JTD 8V w sedanie, obecnie jest Alfa FL 156 Sportwagon 1,9 JTD 16V 140 KM
    Postów
    100
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 16 h 36 m

    Domyślnie

    Ja mam u siebie takie na tyle i jak na razie nie mogę narzekać są ok - przejechane jakieś 17 tyś km. Ogólnie na forum miały pozytywną opinie użytkowników

  4. #4
    Moderator Romeo Pokaż na mapie Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    156 SW 1.9, GT 1.9 i Lancia Phedra
    Postów
    4,015
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    75 d 10 h 51 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał brutus Zobacz post
    Czołem.

    W mojej alfie padł mi łącznik stabilizatora i zamierzam na dniach założyć nowe.
    Znalazłem na allegro łączniki polskiej rodzimej produkcji firmy JGR.
    Posiadaja one metalową miseczke, która w porównaniu do plastikowych jest bardziej wytrzymała i dzięki temu łączniki te sa trwalsze.
    Czy ktoś stosuje te łączniki u siebie? niekoniecznie w AR.?

    Cena jest śmieszna, a pozatym to polski produkt. Wole dać zarobić polakowi niz jakiemus żółtkowi czy włochowi/niemcowi itp.
    Co myślicie o tych łącznikach? Może ktoś takowe zastosował i napisze co nieco.



    Poniżej link do wglądu jak to mniej wiecej wygląda.
    http://allegro.pl/lacznik-stabilizat...173821255.html
    Ten łącznik z przesyłką to 33 zł. TRW można mieć już za 55 z przesyłką. Ja bym za 22 zł nie robił z siebie królika doświadczalnego.
    Początki: Tipo 1,4S. Przez przypadek: 146 1,4 TS 99'. Z premedytacją: 156 SW 1,9 01'. Z ciekawości: 146 Ti 99'. Z obowiązku i terapeutycznie: 156 V6 00' ze zdjęcia. Na próbę: 159 SW 1,9 06'. Przez chwilę 156 V6 SW 03' i 159 2,4. Dla rodziny 159 SW 07'

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar brutus
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark, Volvo XC90
    Postów
    17
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    9 h 52 m

    Domyślnie

    Belfer już nie przesadzaj z tym królikiem To nie jest z tego co czytałem "rękodzieło z szopki" tylko pełnowartościowy produkt. Przeglądałem właśnie inne fora różnych marek i opinie sa bardzo pozytywne. Za 55 z przesyłka masz 2xJGR. Ja zamierzam wymienić obydwa. Nie są to wielkie pieniądze- tu się zgodze, ale nie przekreślajmy tego produktu. Zakupie je napewno i przetestuje. W dobie kryzysu trzeba wspierac rodzimy przemysł

  6. #6
    Moderator Romeo Pokaż na mapie Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    156 SW 1.9, GT 1.9 i Lancia Phedra
    Postów
    4,015
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    75 d 10 h 51 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał brutus Zobacz post
    Belfer już nie przesadzaj z tym królikiem Przeglądałem właśnie inne fora różnych marek i opinie sa bardzo pozytywne. Za 55 z przesyłka masz 2xJGR. Ja zamierzam wymienić obydwa. Nie są to wielkie pieniądze- tu się zgodze, ale nie przekreślajmy tego produktu. Zakupie je napewno i przetestuje. W dobie kryzysu trzeba wspierac rodzimy przemysł
    To po co pytasz skoro już jesteś nastawiony na ten produkt z rzekomymi pozytywnymi ocenami?!
    Kup, zamontuj i jeździj. Tylko potem nie pytaj co Ci ociera przy skręcie, dlaczego stuka po np 20 tyś itd. Swego czasu założono mi do poprzedniej 156 zamiennik i potem trzeba go było wymontować, skrócić gwint i założyć na nowo bo ocierał o odważnik na półosi. W końcu go wymontowałem po namyśle i założyłem TRW, które ponad 70 tyś wytrzymały. A myślisz, że TRW i inne firmy to gdzie mają swoje fabryki jeśli nie w Polsce. Ten łącznik jest dobry bo jest tani... reszta może się uda albo i nie.
    Początki: Tipo 1,4S. Przez przypadek: 146 1,4 TS 99'. Z premedytacją: 156 SW 1,9 01'. Z ciekawości: 146 Ti 99'. Z obowiązku i terapeutycznie: 156 V6 00' ze zdjęcia. Na próbę: 159 SW 1,9 06'. Przez chwilę 156 V6 SW 03' i 159 2,4. Dla rodziny 159 SW 07'

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar majster
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Boxer / uni Jet Turbo Diesel
    Postów
    4,044
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    100 d 18 h 32 m

    Domyślnie

    U mnie na przodzie ten badzie wytrzymał ok 5tkm, a dziury omijam maxymalnie wiec dla mnie ten bubel już odpada. Miałem 4 sztuki nowe z czego na 2 z 4 źle naciągnięty był gwint tzn. nie dało się nakrętki nakręcic. Reklamacja uwzględniona, ale tydzień czekania. W dwóch pozostałych padły sworznie tzn. latały jak "prosie w miechu". W końcu się wk***łem i kupiłem oryginalne TRW. Do dziś mam spokój i nie musze tego 2 razy w roku ruszać. Te metalowe miseczki to tylko marketingowy bełkot, dla mnie firma spalona po takiej wtopie.... Z resztą u mnie już nie znajdziesz innej cześci niż oryginal, bądź TRW i nigdy z zawieszeniem nie miałem problemów po wymianie na TRW (tylko musi być oryginał, nie TRw QAP.... niektórzy wiedzą o co chodzi).




  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maro1500
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    LbN
    Auto
    AR 156 1,9JTD SW
    Postów
    322
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 d 22 h 59 m

    Domyślnie

    Ponad 20tyś i zero luzu z tyłu też będę je zakładał

  9. #9
    Użytkownik Embrion Avatar Magnetic_Sever
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Saab 9000 1992, AR 166
    Postów
    12
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    6 h 41 m

    Domyślnie

    JA równiez polecam. Co prawda mam je w innym samochodzie jednak naprawde solidny produkt. 2 lata po wymianie cisza i spokój a dzis byłem podbić przegląd i z ciekawości wszedłem na kanał i łączniki sa ok.
    Kolega belfer sie żali , jednak znalazłem tam słowo klucz

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Swego czasu założono mi do poprzedniej 156 zamiennik
    założono, zamiennik. Nigdy nie masz pewności kto i CO Ci założył. Kolega pyta o firme JGR, a nie"zamiennik" no name made in china. Na rynku jest pełno chinoli i skoro zleciłeś wymiane warsztatowi to daje sobie rękę uciać , że wpakowali Ci chińskie badziewie z plastikowymi miseczkami i skasowali Cie na 2 stówy za robocizne.
    łączniki to taki drobiazg, że można je samemu pod blokiem zmienić.
    Ostatnio edytowane przez Magnetic_Sever ; 06-05-2013 o 21:31

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maro1500
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    LbN
    Auto
    AR 156 1,9JTD SW
    Postów
    322
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 d 22 h 59 m

    Domyślnie

    Ja kupowałem bezpośrednio od producenta

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Łączniki stabilizatora?
    Utworzone przez Danek w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 07-09-2013, 12:09
  2. Łączniki stabilizatora - jakie?
    Utworzone przez Morbob w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-08-2013, 14:49
  3. [159] gumy stabilizatora czy łączniki to już pora na nie??
    Utworzone przez bami159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 14:57
  4. [159] Łączniki stabilizatora...
    Utworzone przez pitt24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-05-2011, 08:13
  5. Łączniki stabilizatora
    Utworzone przez mbudzik83 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 23:07

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

auto czesci jgr

polskie laczniki stabilizatora

laczniki jgr opinie

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory