Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    AR 166 2.0TS
    Postów
    12
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 h 28 m

    Domyślnie 156 2.4 JTD pali na plaku i gasnie przy dodawaniu gazu

    Na poczatku chcialbym wszystkich przywitac i opisac moj problem:

    Jestem posiadaczem 156 2.4 JTD 136KM.Auto z dnia na dzien poprostu zgaslo i nie pali
    Zapala na plaku odrazu chodzi ok na wolnych mozna dodawac gazu ile sie chce jest wporzadku
    Zaczynam jechac gdy jade na samym sprzegle na wszystkich 5-ciu biegach jest ok dodam troche gazu na 1,200 RPM auto zgasnie i nie zapale go znow tylko plak i tak w kolko.Podejrzewam ze przy listwie wtryskowej juz ktos cos robil bo sa cechy zolte zaznaczone.Co to moze byc prosze o jakies porady bo dzis autem wracalem 100 KM bez gazu tylko na wolnych obrotach i nie mam juz sil wyglada to na czujnik polozenia walu??Czy pompka w baku pracuje caly czas czy tylko po odpaleniu i czy slychac ja powinno byc z kabiny?Dodam ze jak dodam tego gazu to gasnie i pojawia sie marchewka..Prosze o porady

    Pozdrawiam

  2. #2
    Moderator Romeo Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    Postów
    7,815
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    38 d 16 h 10 m

    Domyślnie

    Podepnij komputer i odczytaj błąd
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Bladyy
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003r.
    Postów
    253
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 19 h 34 m

    Domyślnie

    Jedna rada, jak auto stoi w miejscu to nie gazuj. Mowa o dieslach z turbiną. Zatrzesz turbinę jak będziesz gazował na biegu jałowym.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003r
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2000r
    Była:
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2001r
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0 JTS 2003r

    "Stropił się szatan i poczuł jak straszną jest dobroć, ujrzał jak piękną jest postać cnoty..."

  4. #4
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    AR 166 2.0TS
    Postów
    12
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 h 28 m

    Domyślnie

    Kompa nie mam auto zaworze w srode do serwisu diesla w katowicach.Pompe paliwa w baku juz wykluczylem bo chodzi odkrecalem to dzis.Mam nadzieje ze to nic powaznegoNarazie stoi pod domem


    Wiem ze w VAGu np. Golf 4 jak padniety byl czujnik to auto zapalalo ale po bucie w podloge obroty nie dochodzily do konca tylko falowaly 4-5tys.A tu zdycha i nic:/

    Ale to inna bajka..
    Ostatnio edytowane przez mateos182 ; 26-05-2013 o 23:26

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar zafal
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    156 2.4 jtd 136km
    Postów
    5
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    20 h 2 m

    Domyślnie

    Na moje oko pod obciążeniem silnik nie dostaje paliwa. Może spróbuj zobaczyć, czy po zgaśnięciu podczas jazdy w filtrze jest ropa. Lub sprawdź ciśnienie paliwa ale podczas jazdy. Bo może być tak, że pompa paliwa podaje wystarczającą ilość ropy dla silnika który gazujesz na luzie a podczas jazdy czyli pod pełnym obciążeniem już nie domaga.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kiss1990
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl/ Dęborzyce / Pniewy /WLKP
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD i 2.4 JTD
    Postów
    76
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    17 h 39 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bladyy Zobacz post
    Jedna rada, jak auto stoi w miejscu to nie gazuj. Mowa o dieslach z turbiną. Zatrzesz turbinę jak będziesz gazował na biegu jałowym.
    czyli według ciebie kolego na wolnych obrotach turbina niema smarowania? bo wydaje mi sie ze ma smarowanie caly czas a po naglym zgaszeniu silnika z wysokich obrotów cisnienie oleju spada a turbo kreci sie dalej na sucho......
    a co do gasnacej alfy to ostatnio byl podobny temat i wszyscy stawialismy u kolegi na regulator wysokiego cisnienia w pompie, takze tez mozesz go wziac pod uwage jezeli nie podlaczyles jeszcze kompa

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar LewaR
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    156 2.4 JTD 136 KM
    Postów
    42
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 9 h 3 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kiss1990 Zobacz post
    Cytat Napisał Bladyy Zobacz post
    Jedna rada, jak auto stoi w miejscu to nie gazuj. Mowa o dieslach z turbiną. Zatrzesz turbinę jak będziesz gazował na biegu jałowym.
    Bajek Ci ktoś naopowiadał a Ty to powielasz albo sam wymyślasz...
    Turbo ma smarowanie na okrągło gdy silnik pracuje, bez względu czy jest obciążony czy pracuje na jałowym biegu.
    Turbo możesz zatrzeć gdy gasisz silnik który pracuje na wysokich obrotach, wówczas pompa nie podaje oleju już na turbinę a ona się nadal kręci na wysokich obrotach "na sucho". Ot cała mecyja i innej nie ma
    a co do problemu kolegi wyżej to podepnij kompa i sprawdź jakie ciśnienie podaje pompa, bo to że pracuje nie oznacza że spełnia wymagania silnika

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kiss1990
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl/ Dęborzyce / Pniewy /WLKP
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD i 2.4 JTD
    Postów
    76
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    17 h 39 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał LewaR Zobacz post
    Bajek Ci ktoś naopowiadał a Ty to powielasz albo sam wymyślasz...
    Turbo ma smarowanie na okrągło gdy silnik pracuje, bez względu czy jest obciążony czy pracuje na jałowym biegu.
    Turbo możesz zatrzeć gdy gasisz silnik który pracuje na wysokich obrotach, wówczas pompa nie podaje oleju już na turbinę a ona się nadal kręci na wysokich obrotach "na sucho". Ot cała mecyja i innej nie ma
    a co do problemu kolegi wyżej to podepnij kompa i sprawdź jakie ciśnienie podaje pompa, bo to że pracuje nie oznacza że spełnia wymagania silnika
    no wlasnie to napisalem kolego.... a kolega blady chyba naprawde jest blady jesli chodzi o uklad TURBO....

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rychu
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.9JTD SW
    Postów
    82
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 15 h 37 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał mateos182 Zobacz post
    Czy pompka w baku pracuje caly czas czy tylko po odpaleniu
    Nurtuje mnie to pytanie. Jak to jest z tą pompką? Na pewno po włączeniu zapłonu uruchamia się i podaje paliwo a czy jak silnik już odpali to dalej ona tłoczy paliwo czy się wyłącza?

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    312
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    26 d 8 h 21 m

    Domyślnie

    Pompka pracuje max ~10 sek, potem się rozłącza.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Dzwonienie przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 11:01
  2. JTD kopci przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez dexster w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-05-2013, 13:12
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 21:51
  4. Dym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez nowy147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 22:53
  5. [146] brak mocy i strzelanie przy kolektorze ssacym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez Karol_PKAR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 16-05-2010, 15:29

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

2.4jtd pali na plaku

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory