
Napisał
jankes1979
nie bite,nie korodują?wolne żarty.
Panowie,ja wam powiem tak,gdyby ktos wam pokazał podłogi fiata tipo,fiata bravy,ar 156 i zapytał która jest od którego auta(pomijam zawieszenie)to mało który byłby w stanie je odróżnić.Wszystkie trzy są takie same i w tych samych miejscach korodują.Wsporniki o których mowa też mają wszystkie trzy i we wszystkich tak samo trawi je rudzielec.Zapraszam tych co twierdzą ,że ich problem nie dotyczy,aby zdemontowali przednie nadkole i wydłubali takie jajowate gumki(za kołem na dole)i zobaczyli jak bardzo ich temat omija;-),jeśli mało to zapraszam do demontażu listw progowych we wnętrzu i odchylenia dywanów.Zapraszam też do dokładnych oględzin wnęki na koło zapasowe od spodu,zwłaszcza narożnika z prawej strony.Uwaga:ciekawostka.Panowie posiadacze ar 156 sedan,otwieramy bagażnik,schylamy się i patrzymy na obicie za tylnią prawą lampą,są tam takie otwory technologiczne,wsadźcie tam palce rano i dowiedzcie się jak fajnie się tam kondensuje woda!!!!!!ścieka na śruby mocujące tylni zdrerzak.Dyplom dla tego który je później odkręci w razie potrzeby.Tunel podłogi od spodu(tam gdzie linki od ręcznego) też czasami fajnie wygląda.
Pany,nie rdza jest problemem,ale sęk w tym aby jak najprędzej furę zakonserwować!!!!!
Dodam,iż posiadałem już wiele aut min.tipo,bravax2,ar156 teraz mam trzecią i jakieś tam małe epizody typu opel,rover,renault i z całą stanowczością stwierdzam iż nie ma aut które nie korodują!!!!!!!!
Trzeba jedynie wiedzieć jak problem wyeliminować.
NIE MA AUT WOLNYCH OD RDZY,SĄ TYLKO LUDZIE KTÓRZY ALBO NIE SĄ ŚWIADOMI PROBLEMU,ALBO PROBLEM OLEWAJĄ.
prywatnie naście zakonserwowanych aut,ostatni hit to astra 2007 z rudą podłogą.
pozdrawiam wszystkich alfamaniaków!!!