Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    sierdol
    Gość

    Domyślnie Witam! dlawienie, centralny i inne bolaczki...

    Witam serdecznie wszystkich,
    w koncu sprzedalem opla omega przesiadajac sie na AR166 jako swiezo upieczony uzytkownik mam kilka watpliwosci i pytan, gdyz z tego co widze autko jest nieco bardziej wymagajace od swojego poprzednika.

    przebieg 155 000 km, poprzednia wymiana paska rozrzadu - ok 105 000 - jakie elementy sa niezbedne przy takiej wymianie w tym modelu? kupilem juz:
    pasek i rolka napinająca oraz prowadząca,pasek i rolka nap. na walek wyrównawczy, pompa wody
    oczywiscie do zrobienia jest wariator(chodzi jak diesel przez ok 2s po zapaleniu siilnika), czy mozna to zrobic pozniej (czy nie wiaze sie z wymiana paska itp)

    ponadto ujawnilo sie kilka denerwujacych mankamentow:
    1.mocne dlawienie na niskich obrotach (1000-2000)
    2.niedzialajacy centralny w prawych tylnych drzwiach-moze byc jakis zwiazek ze spalona zarowka?
    3.brak zmieniarki - czy ktos przerabia becker`a tak aby wspolpracowal z ICS alfy? podpinalem teoretycznie kompatybilny model ale nic z tego:/
    3.5 kiepskie naglosnienie fabryczne- jakies sprawdzone rozwiazania?
    4.na co zwrocic uwage przy takim przebiegu, co byscie wymienili/sprawdzili etc.? l

    z gory dzieki za wszelkie sugestie, chce odstawic auto do mechanika z lista rzeczy do zrobienia i wiecej do niego nie wracac

    AR2.0 TS `99

  2. #2
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    Cytat Napisał sierdol
    oczywiscie do zrobienia jest wariator(chodzi jak diesel przez ok 2s po zapaleniu siilnika), czy mozna to zrobic pozniej (czy nie wiaze sie z wymiana paska itp)
    wariata wymienia sie przy wymianie rozrzadu i oleju... bo i tak to trzeba rozkrecac - po co placiac 2 razy za robocizne?

    Cytat Napisał sierdol
    1.mocne dlawienie na niskich obrotach (1000-2000)
    sprawdz czy masz dobry przeplywomierz powietrza, nieszczelnosci w dolocie, wyczysc przepustnice, sprawdz sonde lambda...

    Cytat Napisał sierdol
    3.brak zmieniarki - czy ktos przerabia becker`a tak aby wspolpracowal z ICS alfy? podpinalem teoretycznie kompatybilny model ale nic z tego:/
    o zmieniarce juz cos peters2 pisal, tylko ze byla to zmieniarka sony... poszukaj na forum, moze poomze
    tematy o dlawieniu rowniez znajdziesz - jak zdiagnozowac, wskazowki jak wymienic.

  3. #3
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    Odnosnie zmieniarki sporo mozna dowiedziec sie na elektroda.pl - to forum to kopalnia widzy o elektronice.

  4. #4
    sierdol
    Gość

    Domyślnie

    dzieki za podpowiedzi, jak sie ma sprawa regenerowanych wariatorow (np z allegro) czy jest sens?

  5. #5
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Na wszystkie pytania znajdziesz odp. na forum wystarczy tylko trochę posiedzieć i poszukać....
    zamykam

Podobne wątki

  1. szarpanie dlawienie brak mocy
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-12-2014, 22:53
  2. Alarm, zamek centralny i inne smoki;)
    Utworzone przez kbilski w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2011, 22:45
  3. dlawienie sie alfy 156 przy starcie z rana
    Utworzone przez moreeek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-11-2009, 13:22
  4. [166] Dlawienie na zimnym--czyzby przeplywka??
    Utworzone przez areks w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-02-2008, 17:40
  5. Dlawienie :/
    Utworzone przez Szef w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20-06-2007, 08:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory