Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: 3.2 JTS błędy P0161, P1161

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Diabeł
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 3.2 JTS TI
    Postów
    85

    Domyślnie

    Jak sonda kosztuje ok 250zł to chyba nie ma sensu kombinować z emulatorem.
    Przy zatłoczonym mieście i krótkich dystansach te 18L jest jeszcze akceptowalne. Chociaż nie powiem, jak by palił 12 to by było milej
    Pojadę jutro na autostradę, przegonić kata. Zobaczymy co będzie dalej.
    Coś wymienić trzeba tylko nie chcę niepotrzebnie iść w koszty i wymieniać zdrowe elementy.

    Jakie objawy miałeś uszkodzonej przepływki? Pamiętasz wartości jakie pokazywała na kompie?

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    AR 159 3.2 Q4 JTS
    Postów
    287

    Domyślnie

    Wartości z kompa nie mam. Mam wyniki z hamowni. Niestety pierwsza mierzyła na silniku a druga na kołach.

    Przed wymianą przepływki i sond. Mierzone na silniku:

    247.5 BHP, AFR ok.16

    Po wymianie przepływek, sond i świec. Mierzone na kołach:

    207 BHP, 212 Nm, AFR ok.12

    Przy Q4 podają straty rzędu 30-35% jeśli to prawda.

    Koleś w Australii hamował 159 3.2 Q4 i moc na kołach wypluło mu 168BHP i 235Nm.

    Nie wiem czy napisałem sensownie wcześniej ale u mnie nie należy łączyć wymiany kata z przepływką i sondami.

    Kata wymieniłem bo miałem ten sam problem co ty. Check engine. Coś co mi się przypomniało to u mnie po jakimś czasie przechodził w tryb awaryjny. Był głośniejszy, więcej palił i mocy brakowało. Przegonienie po autostradzie nie pomagało bo ja głównie jezdżę po autostradach.

    Teraz hula aż miło.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Diabeł
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 3.2 JTS TI
    Postów
    85

    Domyślnie

    Jeśli Q4 faktycznie zabiera aż 30% to wynik na kołach imponujący.

    Wczoraj i dzisiaj pogoniłem trochę konie po autostradzie
    Check sam zgasł i już się nie pokazuje. Wieczorem sprawdzę wskazania sond.
    Czyli wnioskuję, że w moim wypadku winne są katalizatory i właśnie udało mi się je trochę przepalić.
    Zobaczymy co będzie dalej, ale jestem o tyle dobrej myśli, że już wiem co było nie tak i co może być w przyszłości.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Diabeł
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 3.2 JTS TI
    Postów
    85

    Domyślnie

    Sonda po katalizatorze nadal pokazuje trochę mniej, ale błędu nie wywala. Wskazania ok 20% mniejsze niż na drugiej sondzie.
    Zobaczymy co będzie dalej, na razie nie ruszam.

Podobne wątki

  1. Błędy AIR-BAG
    Utworzone przez Andrzej78500 w dziale 166
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 12-05-2015, 20:12
  2. Błędy 147 TS 120
    Utworzone przez accez w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-09-2014, 17:29
  3. Co to za błędy
    Utworzone przez olaf w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-07-2014, 21:50
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 18:52
  5. błędy
    Utworzone przez rafal0717 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-12-2009, 22:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory