Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Łaty na błotniki, ktoś kupował/ wymieniał?

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie Łaty na błotniki, ktoś kupował/ wymieniał?

    Jak w temacie, czy ktoś z was kupował bądź też wymieniał te naklejane na nadkola łatki? Na alledrogo nie ma, alfę mam dopiero 2 miesiące i jestem zielony co do sklepów specjalizujących się w sprzedaży takich rzeczy.

    http://chronlakier.pl/23-alfa-romeo-...-blotnik-.html

    Znalazłem coś takiego ale ponoć są 2 wymiary naklejek, ja tych większych z tyłu nie mam więc nie wiem tez jakie powinny być. Czy wszystkie sprzedawane są przeźroczyste czy może można je dobrać pod kolor lakieru?

    Jakieś tipy odnośnie samego montażu?

    Dzięki za odpowiedzi

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Było już o tym kilka razy na forum. Poszukaj a nie będziesz musiał czekać na odpowiedzi.

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SimonG
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    W211 T 320CDI
    Postów
    281

    Domyślnie

    Owszem było, ale tyczyło się tylko naklejek przednich, nie było nic o wymiarach ani innych źródłach, z których można zakupić naklejki. Nie znalazłem innego tematu, żeby ktoś podawał w jakich rocznikach wychodziły dane wymiary, no chyba że nie potrafię szukać, samo wyszukiwanie też nie jest tutaj takie przyjemne.

    Gdyby ktoś mógł zmierzyć swoje w przedlifcie byłbym bardzo wdzięczny. Wydaje mi się, że dwie długości to właśnie rozgraniczenie na polift i przedlift, ale mogę się mylić ( ew. SW i sedan?)

    Alfa 2.4JTDm 2006
    Ostatnio edytowane przez SimonG ; 30-08-2015 o 17:20

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer