Uprzednio zgaś silnik. Włóż kluczyk wciśnij hamulec i minus na kierownicy czekaj na komunikat. Chyba tak to leci
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Musimy napisać bardziej szczegółową instrukcję:
Zapłon (silnik zgaszony). Plansza DTC CLEAR na wyświetlaczu. Minus i hamulec przez 2s.
Jeżeli jest taka fizyczna możliwość (a nie wiemy tego) to możemy zaprojektować dowolny układ. Ograniczeniem jest tylko jego opłacalność. Tutaj średnio widzę wielu zainteresowanych.
Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 02-05-2016 o 17:39
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
wielki szacun rewelacyjny bajer z alfy zrobiło się ferrari wielkie dzięki wszystkim polecam
Cinsoft The best
Wstyd. Naprawdę wstyd, że producent tego nie proponuje! Parę zł wydanych i wiesz co się z DPF-em dzieje. Zamontowałem i działa świetnie. Polecam.
Przypomnę że mam jedną sztukę na zbyciu
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Są: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4 TI, Alfa Romeo Spider 2.0 TS, Alfa Romeo Spider 2.0 JTS
Były: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW, Lancia Lybra SW 2.4 JTD x2
Nie do końca tak jest. Bo mogli by auto całe tak zrobić. Myślę że osoby które kupują takie auta z salonu nie zastanawiają się czy tam się coś wypala poza tym obsługa auta zrobiła by się bardziej skaplikowana. Reasumując auto ma być łatwe w obsłudze i najlepiej jak by samo jeździło.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
A to współczesne auta nie są całe tak robione? Myślałem, że sąPół żartem, pół serio.
Akurat ten niezwykle przydatny moduł jest doskonałym przykładem- dlaczego nie mogę wyświetlić kodów błędów w każdym aucie? ECU je ma zapisane. Ale lepiej, żeby pojechać do ASO. Choć oczywiście masz rację, dla 95% użytkowników byłoby to za skomplikowane, bo w dzisiejszych czasach auto to tylko coś do przemieszczania się z punktu A do B i większość ma w nosie jak to się dzieje. A firmy motoryzacyjne to biznes, a nie organizacje charytatywne, i chcą maksymalizować zyski, normalne.
Ale nie o tym ten temat, koniec OT, jeszcze raz gratulacje dla twórców modułu, świetna sprawa.
Ostatnio edytowane przez Exocet ; 03-05-2016 o 15:44
Są: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4 TI, Alfa Romeo Spider 2.0 TS, Alfa Romeo Spider 2.0 JTS
Były: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW, Lancia Lybra SW 2.4 JTD x2
a w sprzedazy jest jest jeszcze wersja pro?