Dziś zrobiłem test drogowy. Dźwięk pojawia się po przejechaniu ok 2-3 km, przy skręceniu kierownicy o ok 90 stopni, czyli podczas jazdy wam trasie raczej nie występuje. Manewry miejskie, parkowanie. Czyli to może być wszystko.
Kierownica chodzi płynnie, być może czuć delikatnie efekt "gumowania", ale czy na pewno musiałbym teraz porównać z innym autem. Pompa nie wydaje odgłosów, wycieków nie ma, płyn się nie pieni.
Płyn wspomagania? Wlałem Millers ATF.



Odpowiedz z cytatem
), nadal występują. Przy okazji wymieniony został zbiorniczek i zalany nowy olej Tutela GI/E (czerwony). Wcześniej wymiany był lewy drążek kierowniczy. Na nic to wszystko. Gość od maglownic powiedział, że przydałoby się jeszcze wymienić końcówki drążków kierowniczych. Czekam na wypłatę i na początku kwietnia się za to wezmę. Jeśli nie pomoże na stuki, to już nie wiem co pomoże.
