Witam wszystkich. Mam problem z moją Bellą. Podczas jazdy strasznie glosno pracuja zawory. Czasami ustaje , lecz czesciej slychac jakby nie byly wyregulowane. Moze ktos wie o co chodzi ? Dzieki za kazda pomoc.
Witam wszystkich. Mam problem z moją Bellą. Podczas jazdy strasznie glosno pracuja zawory. Czasami ustaje , lecz czesciej slychac jakby nie byly wyregulowane. Moze ktos wie o co chodzi ? Dzieki za kazda pomoc.
W tym silniku zawory same sie ustawiają są tu tzw samoregulatory co nie znaczy że sie nie psują, na ich prawidłową prace ma wpływ olej silnikowy kiedy zmieniałeś olej?
Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu
Olek zmienialem 1000 km wczesniej. Jutro wstawiam do serwisu na usunięcie klap w kolektorze i ustawienie silnika po usunieciu DPF . Moze komputer ciagle go wypala i ropa dostaje sie do oleju i z tego powodu nie trzyma wlasciwosci. Wymienie rowniez olej.
Jesteś pewny, że to zawory, a nie wtryskiwacze? Może nie ma potrzeby wycinania filtra. Jego stan można zdiagnozować.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Wszystkie wtryski juz zregenerowalem . Dpf byl zapchany w 80 % sadzą i nie dalo sie go juz ocalić. Poprzedni wlasciciel powinien wisiec za jaja za to do jakiego stanu doprowadził ten samochód.
A te 80%zapchanie to z mesa wyczytales? Czy po wycięciu tak był uwalony i wcześniej już się sam nie wypalal?
Napisane na Commodore C64..
Próbowaliśmy go wypalic podlaczajac kompa i za każdym razem nawet nie startowalo bo byl zbyt ciezki. Po wywaleniu okazalo sie ze byl prawie caly zapchany. Przez to ze dlugo jezdzil poszla chyba tez turbina bo strzsznie leci olej z colera. Wczesniej mialem podwójny stan oleju zmieszanego z paliwem