Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Problem z odpaleniem 1.9JTD 8V

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar jarek845693
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    GLIWICE
    Auto
    AR 159 1.9JTD 8V 2007r.
    Postów
    91

    Domyślnie Problem z odpaleniem 1.9JTD 8V

    Witam.

    Przed chwilą odpalam auto i wszystko ładnej chodzi, wysiadam z samochodu i słyszę przy lewym kole takie metaliczne stuki oraz dławienie się silnika. Zaraz po tym silnik zgasł. Więc próbuje odpalić, słychać pracę rozrusznika ale samochód nie odpala. Wyciągam kluczyk ze stacyjki a wszystkie zegary dalej świecą, działa nadmuch, świecą światła dzienne, wszystko zachowuje się tak jak by silnik był cały czas odpalony. Pomaga dopiero odpięcie klemy akumulatora. Podpinam klemę z powrotem i znowu próbuje odpalić, słychać że rozrusznik kręci ale wskazówka poziomu paliwa przy odpalaniu wariuje (spada na dół i zaraz potem wraca do góry) oraz wyświetla się "Water in fuel filter" po wyciągnięciu kluczyka wskazówka paliwa zostaje na samej górze. Po podłączeniu komputera wyskakuje jakiś błąd z transponder TEG, zero błędów silnika. Może miał ktoś taką sytuację i mi pomoże jak to rozwiązać?

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    alfa 159
    Postów
    187

    Domyślnie

    Może wtyczka trzeciego wtryskiwacza robi choinkę?

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bonzo
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm 8v + Fiat Stilo mJet 16V
    Postów
    103

    Domyślnie

    Water in fuel filter = woda w filtrze paliwa (ale takich kwiatków w postaci choinki na desce by to nie spowodowało)
    Transporter TEG = problem ze stacyjką lub kluczykiem.

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar Luki78
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    PJA
    Auto
    159SW 1,9 JTDm 16V '08r. Ducato III 2,3 D '07r., Twingo 1,2b '12r.
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek845693 Zobacz post
    Wyciągam kluczyk ze stacyjki a wszystkie zegary dalej świecą, działa nadmuch, świecą światła dzienne, wszystko zachowuje się tak jak by silnik był cały czas odpalony. Pomaga dopiero odpięcie klemy akumulatora.
    Ja miałem podobną sytuację gdy miałem wpiętego na stałe chińskiego ELMa z Bluetooth

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar jarek845693
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    GLIWICE
    Auto
    AR 159 1.9JTD 8V 2007r.
    Postów
    91

    Domyślnie

    Problem częściowo rozwiazalem. Okazało się ze paliwo ze stacji było jakieś lewe i po odpieciu weza z filtra paliwa leciał szlam i mleko. Jutro spuszczam całe 70L z baku i wymieniam filtr paliwa.



    Tak wygląda to "paliwo" spuszczone z filtra -,-

    Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bonzo
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm 8v + Fiat Stilo mJet 16V
    Postów
    103

    Domyślnie

    Niezły siuwaks - pierwszy raz coś takiego widzę zamiast paliwa. Wygląda jak rozrzedzony kisiel.
    Jeżeli masz to w baku to chyba warto domagać się zwrotu kosztów ze stacji na której ten szajs zatankowałeś.

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar piootr
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 120KM 2008r
    Postów
    145

    Domyślnie

    Na jakiej stacji taki shit tankuja?

    Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    168

    Domyślnie

    Panowie, pytanie za 100pkt. Jakie powinno być ciśnienie paliwa podawane przez pompkę w zbiorniku? U mnie dobija bodajże do 6 bar z małym haczykiem. Często tak, że po dłuzszym postoju auto przy kręceniu dostaje lekkiego jakby kaszlu i przez sekundę miało za mało paliwa. Sitko na pompce jest czyste, dobierałem się do niego.

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar motodoktor1
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    RZESZÓW
    Auto
    ALFA 159 SW 2.4JTDm 210KM/250 KM by Weloo i 3200GT 2001 375KM V8
    Postów
    544

    Domyślnie

    6 bar to bardzo duzo.a na pewno nie za mało.

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    168

    Domyślnie

    Pytałem z ciekawości bo gdzieś obiło się o uszy, że powinno być około 10 bar

Podobne wątki

  1. 1.9jtd - problem z odpaleniem na ciepłym silniku
    Utworzone przez majster w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-10-2020, 14:21
  2. AR156 1.9jtd 115KM problem z odpaleniem
    Utworzone przez piotrekbielsko w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-02-2015, 23:38
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Problem z odpaleniem 1,9JTD
    Utworzone przez Vesp3r w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-12-2009, 12:59
  5. Problem z odpaleniem 1.9JTD 105KM 1999r
    Utworzone przez Ql_Maciek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-12-2009, 00:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory