Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Temat: Kupno 159 1.9 kilka pytań

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    E46
    Postów
    1

    Domyślnie Kupno 159 1.9 kilka pytań

    Witam, chciałbym zadać pare pytań dotyczących tego modelu. Obecnie jeżdżę e46 1.8i, nadeszła zmiana na auto i przypadła mi do gustu właśnie jak w tytule 159. Powiem tak znajomi jak i nawet ojciec mi odradza zakupu ale cóż to chyba miłość od pierwszego wejrzenia. Otóż mam kilka pytań.
    1. Zastanawiam się nad silnikiem 1.9 Jtdm 150km z rocznika 2005/2006. Czy w kwocie +- 16 tyś znajdę coś sensownego czy lepiej odpuścić 159 za te pieniądze?
    2. Jak oscyluje spalanie w tym silniku i ogólnie bolączki jego. Czytałem na forum coś była mowa o kolektorze oraz przekładni kierowniczej.
    3. W przyszłości nie ukrywam bym chciał wgrać inny program jak i zrobić podwójny wydech z tyłu tak jak jest w 2.4 silniku.
    Z Racji iż jestem studentem szukam w miarę oszczędnego auta więc silnik 2.4 raczej odpada ze względu na większe zuzycie oleju napędowego. Pozdrawiam gorąco

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    A jakiego spalania oczekujesz. Bo np Panda mało pali. 159 to licz 10 po mieście na miękko

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pitek
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v m-jet 2003, Alfa Romeo 159 SW Ti 1.75 TBI 2011
    Postów
    40

    Domyślnie

    Bez sensu odpowiadać na tego typu pytania jeśli chłopak nie potrafi przeczytać przyklejonego tematu (już o zasadach panujacych na forum nie wspominając, sam jestem od niedawna na forum ale takiej gafy to bym nie popełnił w życiu...):
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...y_czytaj_.html