Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Temat: Problem z biksenon w alfa 159

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Giulietta
    Postów
    38

    Domyślnie Problem z biksenon w alfa 159

    Witam wszystkich. Mam problem z biksenonami w mojej belli. Problem polega na tym że podczas poziomowania się zostały na dole i nie chcą się podnieść do góry. Jak włoży się kluczyk to widać jak by chciały wykonać poziomowanie ale niestety zostają na dole. Czy miał ktoś taki problem. Ja w tym temacie jestem laik.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Sprawdź czy obydwa czujniki przy wahaczach są podpięte i czy ich połączenie z zawieszeniem nie jest uszkodzone lub wypięte. Spróbuj odłączać kostki od tych czujników na włączonym zapłonie i światłach. Masz kabel diagnostyczny pod OEBD?

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Giulietta
    Postów
    38

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Sprawdź czy obydwa czujniki przy wahaczach są podpięte, czy przypadkiem kostka nie jest uszkodzona i czy ich połączenie z zawieszeniem nie jest uszkodzone lub wypięte. Spróbuj odłączać kostki od tych czujników na włączonym zapłonie i światłach. Masz kabel diagnostyczny pod OEBD?
    Niestety nie mam kabla myślę o kupnie oraz programie do diagnozy. Teraz jestem w pracy więc nie mam dostępu do samochodu do czwartku.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    mazda 323f, alfa 159 2.2, alfa 147 1.6ts
    Postów
    68

    Domyślnie

    Przy górnym wahaczu chyba lewym jest taki łącznik od poziomowania. Popsikaj tam jakimś smarem. Może się zastał.

  5. #5