Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Podniesienie mocy w 8v a filtr dpf

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar bahcio
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 1.9 JTDm 8v
    Postów
    80

    Domyślnie Podniesienie mocy w 8v a filtr dpf

    Witam,

    chciałem Was zapytać o kwestię podniesienie mocy w 159 1,9 jtdm 8v, nie znam się na tym zupełnie. Można to zrobić bez wycinania dpf-u?

    Pytam, bo mechanicy u mnie w mieście za każdy razem łączyli usługę podniesienia mocy programem z wycięciem filtra dpf. Nie wiem czy jedno zależy od drugiego, czy też będzie się szybciej zapychał jak dostanie +- 30 koni więcej?

    Dodatkowo, ile taka usługa +- powinna wynieść wraz z hamownią?

    Wybaczcie ignorancję, nie jestem mechanikiem, a 120 km zaczyna już być mało wystarczające.

    pozdrawiam!

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar FilipoInzhagi
    Dołączył
    01 2018
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 była Stelvio 200
    Postów
    546

    Domyślnie

    Hejka. Ja u siebie teraz mam program ze 120 na 167 kunia plus 380 niutków do tego zostawioną ekologię w całości i jest ok...dpf wypala się wzorowo co 500 km,biorąc pod uwagę 50/50 miasto,autostrada,ale żeby nie było tak kolorowo to ja zacząłem od nieco większego servisu przed programem. Regeneracja skrzyni m32,nowe kompletne sprzęgło z dwumasem I sprawdzenie serii z turbosprężarką tu akurat było idealnie,następnie zapadła decyzja o podniesieniu mocy i powiem szczerze jest kolosalna różnica,Bella wyrywa jak zła . Osobiście ja bym zaczął od sprawdzenia jednostki a później rozgladał się tylko za sprawdzonym i polecanym warsztatem który się w tym temacie specjalizuje w przeciwnym razie będziesz miał więcej problemów niż fanu z jazdy. Szukaj na forum, jest o tym dużo ciekawych informacji. Pozdrawiam.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar bahcio
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 1.9 JTDm 8v
    Postów
    80

    Domyślnie