Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Wózek przedni 159 1.9jtdm 8v

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2019
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    7

    Post Wózek przedni 159 1.9jtdm 8v

    Witam, moja bella niestety wymaga wymiany wózka (jest dziura) i w zwiazku z tym mam kilka pytań.
    Czy możecie doradzić gdzie najlepiej szukać/u kogo, może jest wśród was ktoś komu mógłbym oddać autko (najlepiej WLKP)
    Na alledrogo przednich jest raptem kilka sztuk, które ledwo sie trzymają.
    Kolejne pytanie czy wózek jest jednakowy dla wszystkich silników i nadwozia?
    Nie znam się na tym kompletnie, więc prosiłbym o wyrozumiałość

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Yarek
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    WLKP.
    Auto
    159 2,4 JTDM Q4 TI, Giulietta 1,4 MA.
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Kolego zobacz na OLX. Jeśli idzie o warsztat polecam Maruniaka w Poznaniu na Lęborskiej ale trochę trzeba czekać.
    On nawet weźmie i odrdzewi ci oraz zabezpieczy antykorozją. Zleci to komuś. Nawet jak masz dziurę, to pokaż mu, może da się załatać. Jak nie to kupisz i wypicujesz oraz założysz.
    Wózki są inne np. do 2,4 Q4.

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2019
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    7

    Domyślnie

    Właśnie jeżeli chodzi o łatanie tego co mam na aucie to o dziwo żaden z gnieźnieńskich artystów rzeźbiarzy nie chce się tego podjąć, odwołują się na bezpieczeństwo choć po prostu myśle, że za dużo roboty a za mały zarobek dla nich. Aktualnie doszedłem do wniosku ze taniej i dużo szybciej będzie tak jak mówisz - kupić, wylelać i założyć. Nie ukrywam, że ceny tych w „dobrym” stanie są chore. Pytanko czy od 2.2jts będzie pasować? Wszystko na oko wyglada tak samo. Podejrzewam, że różnica zaczyna się właśnie w Q4 albo w anglikach.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Yarek
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    WLKP.
    Auto
    159 2,4 JTDM Q4 TI, Giulietta 1,4 MA.