W sieci znalazłem coś takiego
http://translate.googleusercontent.c..._i6BZt-iug3FYA
czy ktoś może podzielić się takim plikiem
W sieci znalazłem coś takiego
http://translate.googleusercontent.c..._i6BZt-iug3FYA
czy ktoś może podzielić się takim plikiem
Ostatnio edytowane przez Tuti ; 04-11-2010 o 16:35
Też jestem zainteresowany...
---------- Post dodany o godzinie 07:16 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 06:45 ----------
---------- Post dodany o godzinie 07:18 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 07:16 ----------
---------- Post dodany o godzinie 07:18 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 07:18 ----------
---------- Post dodany o godzinie 07:18 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 07:18 ----------
---------- Post dodany o godzinie 07:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 07:18 ----------
![]()
może zrobić zrzutę i kupić taki kompakt. jestem za
Znalazłem na www.alfanatiques.com , tylko że z Rapida bez konta premium cięzko zassać. Moze ktoś, kto ma konto premium zapoda to na inny serwerek:
Link do firmware: http://rapidshare.com/#download|764|...ROMEO.rar|5086
link do instrukcji instalacji: http://rapidshare.com/#!download|700|424267545|INSTRUCTION.docx|780
Na sofcie i instrukcji z tych linków już w środę uwaliłem sobie navi.Zrobiłem jak w instrukcji.Pojawił się ekran FLASHERA.2 statusy przeszedłem OK.Trzecia linijka czyli ładowanie programu do pamięci chyba poszło coś nie tak.Pojawił się czarny ekran i nic.Kompletnie nic wyłączyłem navi i włączyłem jeszcze raz.Flasher znowu rozpoczął pracę.I znowu utknęło na czarnym ekranie.Włączyłem i wyłączyłem.Pokazało się samo logo, myślałem że się udało ale d***.Jak się pojawiło to nie znikło.CD utknęło w napędzie i nie reagowało kompletnie na przycisk - exit.Na ekranie mam tylko piękne logo Alfy i tyle.Musiałem wyjąć CN+ z auta, porozkręcać dostać się do napędu i wtedy udało mi się wyjąć płytę.Po włączeniu zasilania, zresetowało się ustawienie mechaniki.Nagrałem nową płytkę (nero, x4, D-A-O/96) włożyłem płytkę i nic...Logo jak jest tak było.Napęd nie kręci płytką, tylko soczewa lasera podskoczy z 2 razy po włączeniu i to tyle.Rozłączanie zasilania na długo nic nie pomaga.Jednostka jest zablokowana.
*Update* (22.10.2010):
Przeprogramowanie (o ile możliwe-pewnie tak) to tylko u producenta czyli MM.Powodem może być dedykowany dla MM procesor wraz ze zintegrowaną pamięcią (układ ST BCC VJ528VNK znajdujący się pod wentylatorem).Ja temat drożę dalej z "zaprzyjaźnionym" szkoleniowcem z Fiat Auto Poland w B-B
P.S.- przyznać się kto ma te same objawy i posłał sprzęt do serwisu aż z poznania, hmm?
Ostatnio edytowane przez Lukasz78 ; 22-10-2010 o 11:50
zastanawiam się czy ten soft nie jest do nowszej wersji connect navi (chyba G2) - tej po 10.2007 - czyli z tym okrągłym menu
Ja właśnie co skończyłem upgrade zakończony SUKCESEM. Autko mam z 08.2007 i wcześniej miałem v. 11.4 a teraz 12.3 na pokładzie.
Łukasz78, wpisałeś kod w trakcie aktualizacji?
---------- Post dodany o godzinie 22:02 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:00 ----------
Po aktualizacji do 12.3 powinny działać również mapy G2, ale potwierdze to dopiero jutro jak jakąś G2 będę miał. Stare mapy działają pod 12.3
Nie sądzę, by była możliwość zrobienia backup'u.. bo jakoś nie bardzo jest nosnik, który by to w navi nagrał.. Trzebaby poszukac więc wersję v. 11.4.
---------- Post dodany o godzinie 22:41 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:25 ----------
...ale ..ale to po francusku jest..ma ktoś po angielsku ..niemiecku a najlepiej po polsku ?
..a może ktoś zna francuski i byłby tak uprzejmy i przetłumaczy poniższe:
INSTRUCTION DE MISE A JOUR
TRADUCTION EFFECTUE PAR FANOU DU FORUM ALFA ROMEO ONLINE
1- Voiture éteinte activer la radio avec de bouton d'allumage (19)
2- Presser le bouton TRIP (23) sur le Connect pour accéder à la page-écran TRIP GÉNÉRAL
3- De la page-écran TRIP GÉNÉRAL presser le bouton MY CAR, en bas sur le display, de façon à passer à la page-écran correspondante aux POSITIONS D'USAGE, unité de mesure, température, Volume buzzer, etc..) Il peut arriver que le MY CAR ne soit pas présent: dans ce cas passer directementau point 4
4- Allez dans la page-écran AUDIO en pressant la touche AUDIO (24)
5- Insérer le CD firmware, et attendre quelques secondes l'apparition de la fenêtre CD ERROR.
6- Éteindre le Connect bouton d'allumage (19). Attendre et vérifier la complète extinction du système.
7- Rallumer le CONNECT touche d'allumage (19)
8- Le message apparaît: FLASHER PROGRAM avec la séquence des opérations qui sont en train d'arriver.
9- Presser de manière rapide et sans interruptions les boutons suivants 3-4-5-6 sur le bas et le bouton (9) en haut à l'extrême droite. (De façon à composer 3-4-5-6-9 rapidement)
10- Un double allumage confirme la reconnaissance du password.
11- Après quelques second la séquence des et implanté.
12- Le CD est expulsé automatiquement: l'extraire.
13- Au retour du logo ALFA éteindre le CONNECT bouton ON/OFF (19)
14- L'opération a été accomplis : le CONNECT est opérationnel.
15- Maintenant entrer en AUTODIAGNOSTIC et vérifier que le SW ait correctement été chargé dans la ligne version SW, vérifier que les derniers chiffres correspondent au SW chargé. Exemple....11.3(pour d'autres renseignements voir procédure AUTODIAGNOSTICCONNECT 2° GÉNÉRATION)
Au cas où pour n'importe quel raison (par exemple pour introduction erronée du mot de passe), la procédure de mise a jour échouait, le système s'éteint et redémarre automatiquement sans plus visualiser le logo ALFA.
Dans cette situation (avec l’ ecran noir) taper le mot de passe et attendre l'apparition d'un message relatif à l'état de la modernisation, dans ces cas la visualisation pourrait tarder quelque seconde.
Le dispositif répétera deux fois la séquence d'extinction/allumage, pour ensuite s'éteindre définitivement, il faut donc répartir du point 7.
pozdrawiam, Mariusz / AutoDS Team Poland / Alfa 147 1,9 JTD GTA-look, Alfa 159 SW 2,4 JTDm, Fiat X1/9