Hydrografika jak widać sprawdza się bardzo w miejscach narażonych na wysokie temperatury .Pokrywy silników , tylne dyfuzory przy rurach wydechowych , felgi .Do wnętrza możesz spokojnie folią 3M pojechać![]()
Ostatnio edytowane przez rafter ; 16-11-2010 o 12:53
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Slyszalem, ze sa trwale i wygladaja bardzo dobrze - zwlaszcza 3M carbon.
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Wydaje mi się, że Yonash-owi chodzi o teksturę... Genearalnie sens jest jeden - wrażenia dotykowe.
Tzw aluminium szczotkowane- jest też taka folia dość odporna mechanicznie i dośc tania (w porównaniu z carbonem dinoc). IMHO wygląda nieźle-miałem w łapach, mam gdzies resztki.W oklejaniu widzę trudność w okolicach zegarów-trzeba tam dokładnie dociąć chyba że "rura" w środku jest osobnym wsadzanym elementem. Mała nirównośc i już widac że to rzeźba.Reszta otworów bezproblemowa folię się zawija na drugą stronę.
Ja bym jednak lakierował (po uprzednim naprawieniu szpachlówka uszkodzeń. rezultat najpewniejszy choć może mniej efektowny.
Ostatnio edytowane przez metan ; 17-11-2010 o 01:01