Strona 25 z 152 PierwszyPierwszy ... 15161718192021222324252627282930313233343575125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #241
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Randall
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 1.9JTDm 16v
    Postów
    460

    Domyślnie

    U mnie był słaby dół, auto ciągnęło od 2000 obrotów dopiero, okazało się, że sterowanie klapami było spadnięte, a klapy były ustawione w pozycji zamkniętej. Po ustawieniu ich ręcznie, każdej w pozycji otwartej na stałe auto zaczęło się zbierać sprawnie już od 1400-1500 obrotów.

  2. #242
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    13

    Domyślnie

    Panowie a jaka rady, gdy kolektor ssący w mojej belli jest ok, a wywala dwa błędy P2015 - klapy wirowe - błędna częstotliwość oraz U1701 - szyna CAN - sterownik silnika? Cięgno nie spadło, klapy pracują prawidłowo a cyklicznie co jakiś czas pojawiają się te dwa błedy? Bella to GT 2008r 1.9JTD 150KM

  3. #243
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michał123 Zobacz post
    Panowie a jaka rady, gdy kolektor ssący w mojej belli jest ok, a wywala dwa błędy P2015 - klapy wirowe - błędna częstotliwość oraz U1701 - szyna a CAN - sterownik silnika? Cięgno nie spadło, klapy pracują prawidłowo a cyklicznie co jakiś czas pojawiają się te dwa błedy? Bella to GT 2008r 1.9JTD 150KM
    A pod listwą sterującą nie masz czarnej mazi?
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  4. #244
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    13

    Domyślnie

    Nie pytałem, a czym to może skutkować?

  5. #245
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    wywal klapy i zaspawaj kolektor.

  6. #246
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    panowie takie pytanie na odpalonym silniku bez dodawania gazu klapki są otwarte czy zamknięte ? bądź odwrotnie na zgaszonym jak są ustawione ?

  7. #247
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maru93
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo gt www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/56906-alfa_romeo_gt_1_9_jtd_150km-9.html
    Postów
    400

    Domyślnie

    Przeczytajcie ten temat Nie trzeba spawać i rzeźbić w kolektorach...

    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...210km_jtd.html

  8. #248
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał bercik302 Zobacz post
    panowie takie pytanie na odpalonym silniku bez dodawania gazu klapki są otwarte czy zamknięte ? bądź odwrotnie na zgaszonym jak są ustawione ?
    Pomyśl Jeśli silnik jest uruchomiony - muszą być (przynajmniej częściowo) otwarte, inaczej powietrze nie mogłoby dotrzeć do komory spalania. W przypadku wyłączonego silnika mogą być zamknięte, ale nie muszą. Dopływ powietrza zostaje odcięty przez klapę gaszącą.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #249
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    kolego to ja wiem tylko chodzi mi fizycznie jak to wygląda na aucie, gdyż chcę zdjąć listwe z klapy sterującej i zostawić klapki otwarte ponieważ źle mi zregenerowano kolektor i jak się silnik zagrzeje to materiał się rozszerza i nastawnik wywala bład bo nie może ruszyć listwą. Chyba już wyczaiłem że klapki (od góry patrząc) ustawione na godzinę 10 są otwarte a na 2 zamknięte.

  10. #250
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maru93 Zobacz post
    Przeczytajcie ten temat Nie trzeba spawać i rzeźbić w kolektorach...

    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...210km_jtd.html
    Maru93 chyba tez trzeba rzezbic bo nie ma jak zamontowac silniczka klap wirowych wiec to tez jest rzezba.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał bercik302 Zobacz post
    kolego to ja wiem tylko chodzi mi fizycznie jak to wygląda na aucie, gdyż chcę zdjąć listwe z klapy sterującej i zostawić klapki otwarte ponieważ źle mi zregenerowano kolektor i jak się silnik zagrzeje to materiał się rozszerza i nastawnik wywala bład bo nie może ruszyć listwą. Chyba już wyczaiłem że klapki (od góry patrząc) ustawione na godzinę 10 są otwarte a na 2 zamknięte.
    wez sobie popatrz jak sie zachowuje listwa przy wciskaniu gazu.To chyba powinno Ci wszystko wyjasnic.Niech ktos wciska i puszcza gaz,a Ty patrz na zachowanie listwy

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory