Oczywiście pełnej wersji?
Spróbowałbym jeszcze innym interfejsem.
Oczywiście pełnej wersji?
Spróbowałbym jeszcze innym interfejsem.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Oczywiscie. Kupilem tandetny elm z allegro i w ogole nie dzialal. Teraz mam elm po usb od viaken takze raczej dobry sprzet. Nie wiem czy czasami wczesniej w mojej alfie nie bylo radia z navi a teraz jest zwykle. Tak mi cos sprzedajacy mowil dlaczego licznik miga. Wczesniej mi to nie przeszkadzało, ale powoli chce doprowadzic alfke do perfekcji
Jakies pomysly Panowie???
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jeśli w urządzenia w aucie zostały wymienione to trzeba to odzwierciedlić w konfiguracji. Rozumiem, że było Navi, a teraz masz zwykłe radio?
Jeśli tak, to przede wszystkim:
Can Setup / Proxi Alignment Procedure -> zakładka Regulacje -> pozycja Wyświetlana informacja: czy masz na None? Jak nie, to zmień żeby tak było (o ile masz samo radio, bez B&M - jeśli nie, to odpowiednio).
Przyciski na kierownicy masz nadal? Jeśli tak, to powinno być Type D/159 w odpowiedniej opcji. W przeciwnym razie: Nieobecny.
Przejrzyj też pozostałe opcje, czy się zgadzają ze stanem faktycznym, np. typ pojazdu, rodzaj wyświetlacza, we/wy audio... Jeśli urządzenia i okablowanie w samochodzie są sprawne to przy poprawnej konfiguracji proxi musi się udać (zakładam, że interfejs i program działają ok).
A jak od Viakena zamawiales ELMa to zaznaczyles ze ma byc do Alfy/Fiata? Jesli nie to moze byc rezystor ktory daje sie do wiekszosci aut, ale w grupie fiata ma go nie byc. Mozesz zmierzyc miedzy pinami 6 a 14 omomierzem, jesli wyjdzie cos ok 100-120R to musisz otworzyc interfejs, znalezc ten rezystor I go usunac.
Reszta to zastosuj rady od [MENTION=30032]t0m[/MENTION], Proxi nie pójdzie jak masz zle ustawiona konfiguracje wg tego co widzi MES (moze byc albo poknocona, albo ktorys komp nie dziala).
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Tak ELM do alfy/fiata.
cały czas ten sam błąd:
CAN INFO:
OSIOWANIE NA NONE:2017-02-03 1742
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
CAN Info
--------------------------------------------------------------
Wykaz skonfigurowanych centralek:
Komputer nadwozia (NBC): Obecny
Sterowanie silnika (NCM): Obecny
Elektryczna przekładnia kierownicza (NGE): Nieobecny
Tablica przyrządów (NQS): Obecny
Węzeł przełączników przy kierownicy (NVO): Obecny
Węzeł radioodbiornika/radio-nawigacji z mapami (NRR/RMN): Obecny
Węzeł układu hamulcowego (NFR): Obecny
Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV): Obecny
Węzeł drzwi kierowcy (NPG): Obecny
Węzeł bagażnika (NVB): Obecny
Węzeł klimatyzacji (NCL): Obecny
Węzeł automat. skrzyni biegów (NCA-NCR): Nieobecny
Węzeł czujnika kąta skrętu (NAS) C-CAN: Obecny
Węzeł kontroli hamulca postojowego (NPB): Nieobecny
Węzeł konsoli dachowej (NIM): Nieobecny
Węzeł odchylenia/przyspieszenia bocznego (NYL): Obecny
Węzeł adaptacyjnego tempomatu (NAC): Nieobecny
Węzeł drzwi pasażera (NPP): Obecny
Węzeł fotela kierowcy (NAG): Nieobecny
Węzeł wspomaganego hamowania (NBA): Nieobecny
Węzeł Passive Entry: Obecny
Węzeł blokady kierownicy (NBS): Obecny
Węzeł dźwigni zmiany biegów (NSC): Nieobecny
Węzeł fotela pasażera (NAP): Nieobecny
Węzeł czujnika parkowania (NSP): Nieobecny
Węzeł sygnałów silnika (NSM): Nieobecny
Węzeł poduszek powietrznych (NAB): Obecny
Węzeł amortyzatora pneumatycznego (NMA): Nieobecny
Węzeł kontroli przechyłu (NPS): Nieobecny
Węzeł reflektorów samoadaptacyjnych (NFA): Nieobecny
Węzeł kontroli toru jazdy (HALF): Nieobecny
:
Wykaz centralek które odpowiedziały:
Komputer nadwozia (NBC): Aktywny
Sterowanie silnika (NCM): Aktywny
Elektryczna przekładnia kierownicza (NGE): Nie aktywny
Tablica przyrządów (NQS): Aktywny
Węzeł przełączników przy kierownicy (NVO): Aktywny
Węzeł radioodbiornika/radio-nawigacji z mapami (NRR/RMN): Aktywny
Węzeł układu hamulcowego (NFR): Aktywny
Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV): Aktywny
Węzeł drzwi kierowcy (NPG): Aktywny
Węzeł bagażnika (NVB): Aktywny
Węzeł klimatyzacji (NCL): Aktywny
Węzeł automat. skrzyni biegów (NCA-NCR): Nie aktywny
Węzeł czujnika kąta skrętu (NAS) C-CAN: Aktywny
Węzeł kontroli hamulca postojowego (NPB): Nie aktywny
Węzeł konsoli dachowej (NIM): Nie aktywny
Węzeł odchylenia/przyspieszenia bocznego (NYL): Aktywny
Węzeł adaptacyjnego tempomatu (NAC): Nie aktywny
Węzeł drzwi pasażera (NPP): Aktywny
Węzeł fotela kierowcy (NAG): Nie aktywny
Węzeł wspomaganego hamowania (NBA): Nie aktywny
Węzeł Passive Entry: Aktywny
Węzeł blokady kierownicy (NBS): Aktywny
Węzeł dźwigni zmiany biegów (NSC): Nie aktywny
Węzeł fotela pasażera (NAP): Nie aktywny
Węzeł czujnika parkowania (NSP): Nie aktywny
Węzeł sygnałów silnika (NSM): Nie aktywny
Węzeł poduszek powietrznych (NAB): Aktywny
Węzeł amortyzatora pneumatycznego (NMA): Nie aktywny
Węzeł kontroli przechyłu (NPS): Nie aktywny
Węzeł reflektorów samoadaptacyjnych (NFA): Nie aktywny
Węzeł kontroli toru jazdy (HALF): Nie aktywny
OSIOWANIE NA: Type 3/Blue&Me NavOdczyt danych konfiguracyjnych CAN ...
CAN CONFIGURATION DATA:
04 32 97 FB 04 32 97 FB 00 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 00
04 32 97 FB 00 22 05 89 04 32 97 FB 00 22 05 89 00 22 05 09
32 31 31 34 30 30 30 36 35 30 32 4F 55 54 50 55 54 2D 4A 49 54 20 06 07 28 FB 97 32 04 89 05 22 00 C3 60 00 07 B7 00 34 10 00 00 94 06 01 00 01 06 08 00 00 22 50 57 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 42 40 B2 88 00
Komputer nadwozia (NBC)
Sterowanie silnika (NCM)
Tablica przyrządów (NQS)
Węzeł przełączników przy kierownicy (NVO)
Węzeł radioodbiornika/radio-nawigacji z mapami (NRR/RMN)
Węzeł układu hamulcowego (NFR)
Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV)
Węzeł drzwi kierowcy (NPG)
Węzeł bagażnika (NVB)
Węzeł klimatyzacji (NCL)
Węzeł czujnika kąta skrętu (NAS) C-CAN
Węzeł odchylenia/przyspieszenia bocznego (NYL)
Węzeł drzwi pasażera (NPP)
Wezel Teg Reader (NPS)
Węzeł blokady kierownicy (NBS)
Węzeł poduszek powietrznych (NAB)
2017-02-03 1736
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
CAN Setup / PROXI Alignment Procedure
--------------------------------------------------------------
Komputer nadwozia (NBC): EOL Ok
Sterowanie silnika (NCM): Ok
Tablica przyrządów (NQS): EOL Ok
Węzeł przełączników przy kierownicy (NVO): Ok
Węzeł radioodbiornika/radio-nawigacji z mapami (NRR/RMN): Ok
Węzeł układu hamulcowego (NFR): Ok
Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV): EOL Failed
Węzeł drzwi kierowcy (NPG): EOL Ok
Węzeł bagażnika (NVB): Ok
Węzeł klimatyzacji (NCL): EOL Ok
Węzeł czujnika kąta skrętu (NAS) C-CAN: Ok
Węzeł odchylenia/przyspieszenia bocznego (NYL): Ok
Węzeł drzwi pasażera (NPP): EOL Ok
Wezel Teg Reader (NPS): Ok
Węzeł blokady kierownicy (NBS): EOL Ok
Węzeł poduszek powietrznych (NAB): Ok
AKTYWOWANIE REGULACJI...
Wyświetlana informacja
Stara wartość: Type 1/Blue&Me
Nowa wartość: Type 1/Blue&Me
WYKONANE
AKTYWOWANIE REGULACJI...
Wyświetlana informacja
Stara wartość: Type 1/Blue&Me
Nowa wartość: None
WYKONANE
AKTYWOWANIE REGULACJI...
PROCEDURA 'OSIOWANIA' PROXI
Zapis danych konfiguracyjnych CAN ...
Zapis do modułu: Komputer nadwozia (NBC) NIEUDANY! - Błąd: konfiguracja nie obsługiwana przez system
Zapis do modułu: Tablica przyrządów (NQS) UDANY!
0
0
0
0
0
0
Zapis do modułu: Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV) NIEUDANY! - Przekroczony limit czasu
Zapis do modułu: Węzeł drzwi kierowcy (NPG) UDANY!
Zapis do modułu: Węzeł klimatyzacji (NCL) UDANY!
Zapis do modułu: Węzeł drzwi pasażera (NPP) UDANY!
Zapis do modułu: Węzeł blokady kierownicy (NBS) UDANY!
WYKONANIE NIEUDANE
Komputer nadwozia (NBC) NIEUDANY! - Błąd: konfiguracja nie obsługiwana przez system
A może któraś z centralek jest po prostu uwalona? może Blue&Me? i przez to wywala bład??? ??Odczyt danych konfiguracyjnych CAN ...
CAN CONFIGURATION DATA:
04 32 97 FB 04 32 97 FB 00 00 00 41 00 00 00 00 00 00 00 00
04 32 97 FB 00 22 05 89 04 32 97 FB 00 22 05 89 00 22 05 09
32 31 31 34 30 30 30 36 35 30 32 4F 55 54 50 55 54 2D 4A 49 54 20 06 07 28 FB 97 32 04 89 05 22 00 C3 60 00 07 B7 00 34 10 00 00 94 06 01 00 01 06 08 00 00 22 50 57 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 42 40 B2 88 00
Komputer nadwozia (NBC)
Sterowanie silnika (NCM)
Tablica przyrządów (NQS)
Węzeł przełączników przy kierownicy (NVO)
Węzeł radioodbiornika/radio-nawigacji z mapami (NRR/RMN)
Węzeł układu hamulcowego (NFR)
Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV)
Węzeł drzwi kierowcy (NPG)
Węzeł bagażnika (NVB)
Węzeł klimatyzacji (NCL)
Węzeł czujnika kąta skrętu (NAS) C-CAN
Węzeł odchylenia/przyspieszenia bocznego (NYL)
Węzeł drzwi pasażera (NPP)
Wezel Teg Reader (NPS)
Węzeł blokady kierownicy (NBS)
Węzeł poduszek powietrznych (NAB)
2017-02-03 17:31:37
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
CAN Setup / PROXI Alignment Procedure
--------------------------------------------------------------
Komputer nadwozia (NBC): EOL Ok
Sterowanie silnika (NCM): Ok
Tablica przyrządów (NQS): EOL Ok
Węzeł przełączników przy kierownicy (NVO): Ok
Węzeł radioodbiornika/radio-nawigacji z mapami (NRR/RMN): Ok
Węzeł układu hamulcowego (NFR): Ok
Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV): EOL Failed
Węzeł drzwi kierowcy (NPG): EOL Ok
Węzeł bagażnika (NVB): Ok
Węzeł klimatyzacji (NCL): EOL Ok
Węzeł czujnika kąta skrętu (NAS) C-CAN: Ok
Węzeł odchylenia/przyspieszenia bocznego (NYL): Ok
Węzeł drzwi pasażera (NPP): EOL Ok
Wezel Teg Reader (NPS): Ok
Węzeł blokady kierownicy (NBS): EOL Ok
Węzeł poduszek powietrznych (NAB): Ok
AKTYWOWANIE REGULACJI...
Wyświetlana informacja
Stara wartość: Type 1/Blue&Me
Nowa wartość: None
WYKONANE
AKTYWOWANIE REGULACJI...
Wejście liniowe audio
AKTYWOWANIE REGULACJI...
Wyjście audio
AKTYWOWANIE REGULACJI...
PROCEDURA 'OSIOWANIA' PROXI
Zapis danych konfiguracyjnych CAN ...
Zapis do modułu: Komputer nadwozia (NBC) NIEUDANY! - Błąd: konfiguracja nie obsługiwana przez system
Zapis do modułu: Tablica przyrządów (NQS) UDANY!
0
0
0
0
0
0
Zapis do modułu: Węzeł Info-Telematyczny/MS Convergence (NIT/NCV) NIEUDANY! - Przekroczony limit czasu
Zapis do modułu: Węzeł drzwi kierowcy (NPG) UDANY!
Zapis do modułu: Węzeł klimatyzacji (NCL) UDANY!
Zapis do modułu: Węzeł drzwi pasażera (NPP) UDANY!
Zapis do modułu: Węzeł blokady kierownicy (NBS) UDANY!
WYKONANIE NIEUDANE
Komputer nadwozia (NBC) NIEUDANY! - Błąd: konfiguracja nie obsługiwana przez system
AKTYWOWANIE REGULACJI...
Wyświetlana informacja
Stara wartość: None
Nowa wartość: Type 3/Blue&Me Nav
WYKONANE
AKTYWOWANIE REGULACJI...
Wyświetlana informacja
Stara wartość: Type 3/Blue&Me Nav
Nowa wartość: Type 1/Blue&Me
WYKONANE
coś jest nie halo w Twojej konfiguracji. Wspomniałeś że możliwe że wcześniej była nawigacja, jeśli masz na myśli ori, to może coś po niej pozostało i trzeba odpiąć kabel? Właśnie ten węzeł telemetryczny/COnvergence który ma błąd mi nie pasuje. Nie chce mi się szukać po eLearnach co to jest, ale u mnie chyba tego nie ma. Może ktoś inny się wypowie jak to z tym ma być, bo ja z głowy nie napiszę.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
No wlasnie google tez milcza na ten temat... :/
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Toż to B&M jest. Potrafią się popsuć. Odepnij i spróbuj zrobić proxy.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
No chyba na to wychodzi.
Z ciekawości sprawdziłem u mnie w aucie, i odwołuje to co napisałem w jednym zdaniu wcześniej, jest jednak info-telematic/convergence node:
Moja konfiguracja to Distinctive 2010r model X9 we włoskiej specyfikacji (bez navi), do tego dołożone przeze mnie xenony, PDC przód i blue&me.
Pewnie nie pomoże, ale warto może spróbować z najnowszym MESem (obecnie 3.4), choć wiem że u mnie jakieś tam wcześniejsze wersje ok rok temu ładnie mi zrobiły Proxi po dłożeniu B&M.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.