Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: prześwit

  1. #1
    tommi_alfa
    Gość

    Domyślnie prześwit

    Koledzy jak to jest z tym prześwitem w 159? na necie ludzie piszą, że ,,serce w gardle,,przed każdą koleiną, że próg zwalniający to pewne tarcie o spód, o wjeździe na krawężnik zapomnij.
    Obecnie jeżdze Audi a4, suv to nie jest, ale też nie ma takich ,,problemów,, pytam,bo przymierzam się do 159. Z góry dziękuje za szczere odpowiedzi!

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Wszystko co czytasz jest prawdą. Jest bardzo nisko i trzeba po prostu uważać!
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar daro1906
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16 V Distinctive
    Postów
    650

    Domyślnie

    Jest niżej niż w normalnym samochodzie. AR to samochody o charakterze sportowym. Ale to przesada drżenie przed każdą dziurą

  4. #4
    Użytkownik Ogier Avatar Lukasz78
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    BMW 520d/177KM LCI 2008
    Postów
    192

    Domyślnie

    przód pantery jest stosunkowo nisko. Można pokusić się o montaż regulowanego zawieszenia ale straci swój "estetyczny pazur". Najniebezpieczniejsze są podjazdy pod górkę zakończone krawężnikiem (np. wyjazd z podwórka na główną ulicę), koleiny ale również "wyspy śniegowo-lodowe" zimą na trasach zapomnianych przez drogowców. Trzeba uważać!

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Można się przyzwyczaić. Dla mnie na początku był to problem. Najgorzej było zimą na nieodśnieżanych drogach jaką jest np. moja wąska uliczka osiedlowa. Nauczyłem się jeździć po lodowych koleinach . Trzeba uważać też na wystające studzienki.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Nie wiem czy Brera jest tak samo zawieszona jak 159, ale ja przytarłem spodem tylko raz zimą (w śnieżnych koleinach), i kilka razy w koleinach na asfalcie. Czyli prawdopodobnie przycieram tylko osłoną pod silnikiem - przynajmniej mam taką nadzieję
    Na krawężniki też trzeba uważać, choć tak sięgam pamięcią, i odkąd mam Brerę (ponad rok), to chyba ani razu jeszcze nie podjeżdżałem pod żaden krawężnik Ogólnie jak dla mnie tragedii nie ma - tylko te koleiny.
    Tylko taki drobny szczegół - od 5-ciu lat jeżdżę jeszcze autem które jest jeszcze niżej zawieszone niż Brera, także jestem już zaprawiony w bojach. Gorzej jak ktoś się przesiada z auta wyżej zawieszonego, to zwłaszcza na początku, musi uważać

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar goch
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Bytów
    Auto
    było: 145, 147, 159 SW, Giulia 2.0, jest: Stelvio VeloceTi MY21
    Postów
    69

    Domyślnie

    na firmowych 16` faktycznie często przeżywa się ból istnienia, niemniej jednak, gdy zmieniłem na 17` i 225/50 nie zaliczyłem jak dotąd żadnego zonka, a jeżdżę sporo. Tak więc polecam większe koła nawet kosztem utraty odrobinki komfortu.

  8. #8
    Użytkownik Embrion Avatar dawidoos
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM, 2007
    Postów
    23

    Domyślnie

    Zależy też jaki rozmiar kół będziesz miał. Niby dużej różnicy na wysokości nie ma, ale czasami te 1-2cm może uratować tyłek przed przytarciem
    Mi na początku zdarzało się zahaczać podwoziem, parę razy to nawet mocno Na szczęście bez konsekwencji. Po jakimś czasie się nauczyłem jak jeździć i jest ok.
    Powiem jeszcze, że ostatnio jechałem do Włoch na narty. W aucie były 4 osoby, pełny bagażnik i jeszcze trumna na dachu. Samochód siadł strasznie... Wiadomo, że jakieś 70% trasy to autostradki, ale były też polskie drogi i miasta... O dziwo przez ~2600km nie przytarłem ani razu

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9JTDM sportwagon
    Postów
    110

    Domyślnie prześwit

    Są niskie,niestety.No,ale to ich urok.Trzeba jezdzić bardzo ostrożnie.U mnie są 16 felgi.Na zime mam opony 205/60,a lato 215/55.Zastanawiam sie nad założeniem troche wyższych tylko na sam przód.No,ale jeszcze zobacze.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Joker
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16v
    Postów
    53

    Domyślnie

    Zimowe mam 16' i na zwalniaczach czasem przytrę spodem. A letnie mam 18' i niema żadnych problemów.

Podobne wątki

  1. [GTV] Prześwit
    Utworzone przez Oktan w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-01-2014, 19:15
  2. [MiTo] Prześwit MiTo?
    Utworzone przez mentos1990 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 11:14
  3. Jaki jest prześwit w 156 1.8TS
    Utworzone przez olo156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-12-2010, 19:56
  4. Alfa 155 prześwit
    Utworzone przez FlaY w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-10-2009, 21:35
  5. [156] Prześwit
    Utworzone przez slow w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-03-2008, 19:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory