Widziałem dolne wahacze SWAG za kwotę poniżej 300 zł. Nie wiem jak teraz, kiedyś SWAG robił dobre zamienniki.
Printable View
Widziałem dolne wahacze SWAG za kwotę poniżej 300 zł. Nie wiem jak teraz, kiedyś SWAG robił dobre zamienniki.
Swag to to samo co Febi, więc generalnie nienajgorsze części.
Zapytaj chociażby forumowego Kolegi arekgr :)
Dzis bylem na przegladzie przy 174 tys km. wyszlo, ze mam dwie tylne tuleje w dolnych wahaczach do wymiany.W sumie na lewym wahaczu(jeszcze oryginal) tylko troszke pekla,a na prawym FAST ktory byl wymieniany 3 lata temu i przejechal 30 tys.km guma jest juz calkiem peknieta w jednym miejscu.Mam pytanie czy zeby wymienic te tuleje to trzeba sciagac wahacze z auta?Pozatym cos lewa strona recznego jest duz slabsza.Pytalem diagnosty czy to linki czy cos z zaciskiem.Powiedzial, ze najprawdopodobniej zacisk bo przy linkach niby mowil, ze jest OK.Pozatym wszystko OK.Bedzie trzeba w najblizszym czasie zrobic cos przy Alicji.Chyba wrzuce tuleje FASTA bo jak na moje przebiegi to spokojnie wytrzymaja 3 lata. Pytanie do naszych forumowych kolegow ktorzy sprzedaja czesci w jakiej cenie moga mi sprzedac te tuleje? Jak mozna to prosze PW. Pozdrawiam
Siema Czarny
Powiedz mi czy pilnie potrzebujesz te tuleje bo ja bede miał dwie nowe oryginalne których nie bede potrzebował i bede mógł odsprzedać po zniżce.
Pytanie tylko czy możesz trochę poczekać...?
Pozdrawiam
Tomek
poczekac moge tylko powiedz ile za nie chcesz
aha i ile to jest troche??Miesiac czy pol roku:D
Czytam o tej regeneracji i jak zwykle mam mieszane uczucia. jak ktos robi male przebiegi, jak np czarny to ok. Jednak, jak ktos jezdzi wiecej, powiedzmy 30 tys rocznie to wg mnie regeneracje nie ma sensu. Lepiej kupic oryginaly, ktore, nawet na polskich drogach, spokojnie wytrzymaja 100-120 tys, niz w tym czasie 5-6 razy jezdzic do mechanika, rozbierac zawieszenie, ustawiac geometrie itd
Jasne. Zwłaszcza, że przy takich przebiegach nie ma czasu na wizyty w serwisie. Koszt oryginału, można tak rzec, się zwróci ;) Wątpię, żeby jakiś zamiennik wytrzymał więcej niż 50 tys. km.
Zastanawiam się tylko dlaczego renomowani producenci są w stanie zrobić dobre zamienniki wahacze do VW, Audi, BMW a do naszych 159 nie :angry: