Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 64
  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR 159 1.9 16v 150km
    Postów
    80

    Domyślnie Falujące obroty na biegu jałowym

    Witam wszystkich alfaholików mam problem ze swoją belą (159 1.9 jtd 150km) od pewnego czasu zaczeła mi falować na wolnych obrotach aczkolwiek jak sie zagrzeje do 60' problem ustaje nie wiem co moze być przyczyna? falowanie waha sie pomiedzy 800-750 obrotów pomóżcie przeczytałem wiele postów i nic

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120

    Domyślnie

    Moje sugestie to świece żarowe, przepływomierz, EGR no i ciekaw jestem stanu filterka oleju napędowego(ON).
    Ostatnio edytowane przez Murray ; 25-06-2011 o 12:40
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR 159 1.9 16v 150km
    Postów
    80

    Domyślnie

    Świece nowe , filtr też ogólnie dbam o fure rozkręce i wyczyszcze egr komp nic nie pokazuje przepływka i egr niby ok

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Murray Zobacz post
    Moje sugestie to świece żarowe, sonda lambda,
    Kolego, poczytaj sobie do czego służą świece żarowe w dieslu i wygoogluj sondy lambda. Wtedy może nie będziesz pisał bzdur na forum.

    Przepływka, EGR to jak najbardziej celne trafy.
    Możesz mieć też nieszczelność w dolocie.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Kolego, poczytaj sobie do czego służą świece żarowe w dieslu i wygoogluj sondy lambda. Wtedy może nie będziesz pisał bzdur na forum.

    Przepływka, EGR to jak najbardziej celne trafy.
    Możesz mieć też nieszczelność w dolocie.
    Po pierwsze jakby miał nieszczelność w dolocie cały czas miałby problem z obrotami a nie na początku po odpaleniu i nagrzaniu silnika..

    Po drugie Stary ty sobie wygogluj do czego są świece żarowe i jak działają...cytuje dla ciebie WIKIPEDIE byś zrozumiał...

    ,,Użycie świecy żarowej jest szczególnie istotne w silniku z wtryskiem pośrednim (np. 4C90), gdzie występują większe straty ciepła w komorze wstępnej, sterownik do świec żarowych podtrzymuje jej pracę jeszcze przez jakiś czas po uruchomieniu silnika. Ma to na celu zapewnienie stabilności obrotów biegu jałowego i uniknięciu drgań. Jedynie w przypadku gorącego silnika użycie świecy żarowej jest zbędne i sterownik wyłącza układ elektryczny świecy w takiej sytuacji. Silniki z wtryskiem bezpośrednim wymagają użycia świec żarowych w trudniejszych warunkach rozruchu (np. w czasie mrozu, po silnym wychłodzeniu silnika).,,

    Niesprawna świeczka czy sterownik i pojawia się problem...

    buli668 tej wypowiedzi nie bierz pod uwagę...
    Ostatnio edytowane przez Murray ; 25-06-2011 o 12:54
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    I dalej brniesz w ślepą uliczkę...

    Cytujesz wikipedię a w niej wyraźnie pisze do czego potrzebna świeca żarowa w silniku z bezpośrednim wtryskiem - do rozruchu i tylko do niego..
    No chyba że znów błyśniesz pisząc że 1.9 JTDm 16v ma wtrysk pośredni...

    Sondy lambda też wygooglowałeś i doczytałeś że tylko w silnikach benzynowych?

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120

    Domyślnie

    Poczytaj niesprawna świeczka i jak odbiera to sterownik potem jaki problem się pojawia...
    Wtrysków nie miejszaj bo to jest cytat... i chodzi tylko o świeczkę żarową plus sterownik(jedno -drugie)...
    Świeczka jest częścią którą też się wymienia przypominam tobie...to nie jest część niezawodna nie psująca się...

    Co do sądy to się zagalopowałem mój błąd przyznaje...
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Ciebie nie zamierzam uświadamiać, ale nie wprowadzaj innych w błąd.

    W common rail świeca żarowa służy jedynie do odpalenia silnika. Nie ma żadnego wpływu na pracę silnika po odpaleniu ani na falowanie obrotów.

    Koniec polemiki z mojej strony.

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120

    Domyślnie

    mnie nie musisz uświadamiać zachowaj to innym...
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR 159 1.9 16v 150km
    Postów
    80

    Domyślnie

    koledzy wyczyściłem egr i wsadziłem blaszke sam egr nie był zbytnio zasyfiony kolektor bardziej ale nic to niedało jakies inne propozycje??

Podobne wątki

  1. [MiTo] Falujące obroty na biegu jałowym przy zimnym silniku
    Utworzone przez rsobolewski w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-03-2016, 19:09
  2. Obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez kandy w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-03-2013, 17:45
  3. Za niskie obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez deka07 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 22:26
  4. Nierówne obroty na biegu jałowym JTD
    Utworzone przez Mata w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-09-2010, 06:32
  5. Falujące obroty biegu jałowego AR 155 2.5 V6 (z LPG power)
    Utworzone przez Piotrek3006 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-07-2008, 00:40

falujące obroty mazda 6 diesel

falujace obroty alfa 159

alfa 1.8 mpi faluja obroty na zimnym

alfa romeo 159 nierowne obroty

diesel falują obroty

wolne obroty mazda 6 1.8

obroty faluja

alfa romeo 159 1.9 jtd obroty faluja na zimnym silniku

mazda 6 diesel falujace obrotyfalują obroty na ciepłym silniku alfa 156 dieselmazda 6 d spadaja obrotymazda 6 diesel niestabilne obrotyjaka może być przyczyna falujących obrotów w diesluskacza obroty na luzie mazda 626obrotyfalujace obroty na cieplym alfaprzyczyna spadających obrotów w diesludiesel obroty spadaja na postojunierówne obroty mazda 1.8falujace obroty fiat cromamazda 6 nierowno chodzi1.9 diesel nierówne wolne obrotyfalujące obroty na gazie mazda 323 f bafalujace obroty silnika dieslamazda 6 problem z obrotamispadające obroty dieselmazda 323f ustawianie wolnych obrotówwysokie obroty na biegu jałowym mazda 626wahania obrotów na biegu jałowym mazda 6 mazda 6 benzyna falujące obrotyalfa romeo 159 1.8 mpi falujace obrotyregulacja obrotów biegu jałowego. mazda 323f bamazda 6 1.8 obroty na luziejakie obroty biegu jalowego mazda 6 2.0nierwysokie obroty i falowanie mazda 323regulacja obrotów silnika mazda 323f bafalujące wolne obroty mazda 626programowanie obrotów mazda 6mazda 626 1.8 GE falujące wolne obrotymazda 3 zmiana obrotów benzynafalujące obroty silnika mazda 323ffaluja obroty w dislufalujace obroty na biegu jalowym mazda 323BAfalujace obroty mazda 323f2.5 v6 mazda ustawianie obrotów323f skaczą obrotymazda 6 obroty na biegu jałowymmazda 6 2.0 diesel pływające wolne obrotyregulacja obrotow mazda 3

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory