Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 159/Brera/Brera Spider - Forum Alfa Romeo 159 [2005-2012], Alfa Romeo Brera [2005-2010] i Alfa Romeo Spider [2006-2010]. W wymienionych modelach montowano silniki benzynowe: 1.8 MPi, 1750 TBi, 1.9 JTS, 2.2 JTS, 3.2 JTS oraz silniki diesla: 1.9 JTDm (120 i 150 KM), 2.0 JTDm, 2.4 JTDm.
  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR 159 1.9 16v 150km
    Postów
    71
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 8 h 36 m

    Domyślnie Falujące obroty na biegu jałowym

    Witam wszystkich alfaholików mam problem ze swoją belą (159 1.9 jtd 150km) od pewnego czasu zaczeła mi falować na wolnych obrotach aczkolwiek jak sie zagrzeje do 60' problem ustaje nie wiem co moze być przyczyna? falowanie waha sie pomiedzy 800-750 obrotów pomóżcie przeczytałem wiele postów i nic

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 5 h 29 m

    Domyślnie

    Moje sugestie to świece żarowe, przepływomierz, EGR no i ciekaw jestem stanu filterka oleju napędowego(ON).
    Ostatnio edytowane przez Murray ; 25-06-2011 o 13:40
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR 159 1.9 16v 150km
    Postów
    71
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 8 h 36 m

    Domyślnie

    Świece nowe , filtr też ogólnie dbam o fure rozkręce i wyczyszcze egr komp nic nie pokazuje przepływka i egr niby ok

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,000
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    84 d 4 h 57 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Murray Zobacz post
    Moje sugestie to świece żarowe, sonda lambda,
    Kolego, poczytaj sobie do czego służą świece żarowe w dieslu i wygoogluj sondy lambda. Wtedy może nie będziesz pisał bzdur na forum.

    Przepływka, EGR to jak najbardziej celne trafy.
    Możesz mieć też nieszczelność w dolocie.
    Alfa 156 JTS
    Delta TwinTurbo

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 5 h 29 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Kolego, poczytaj sobie do czego służą świece żarowe w dieslu i wygoogluj sondy lambda. Wtedy może nie będziesz pisał bzdur na forum.

    Przepływka, EGR to jak najbardziej celne trafy.
    Możesz mieć też nieszczelność w dolocie.
    Po pierwsze jakby miał nieszczelność w dolocie cały czas miałby problem z obrotami a nie na początku po odpaleniu i nagrzaniu silnika..

    Po drugie Stary ty sobie wygogluj do czego są świece żarowe i jak działają...cytuje dla ciebie WIKIPEDIE byś zrozumiał...

    ,,Użycie świecy żarowej jest szczególnie istotne w silniku z wtryskiem pośrednim (np. 4C90), gdzie występują większe straty ciepła w komorze wstępnej, sterownik do świec żarowych podtrzymuje jej pracę jeszcze przez jakiś czas po uruchomieniu silnika. Ma to na celu zapewnienie stabilności obrotów biegu jałowego i uniknięciu drgań. Jedynie w przypadku gorącego silnika użycie świecy żarowej jest zbędne i sterownik wyłącza układ elektryczny świecy w takiej sytuacji. Silniki z wtryskiem bezpośrednim wymagają użycia świec żarowych w trudniejszych warunkach rozruchu (np. w czasie mrozu, po silnym wychłodzeniu silnika).,,

    Niesprawna świeczka czy sterownik i pojawia się problem...

    buli668 tej wypowiedzi nie bierz pod uwagę...
    Ostatnio edytowane przez Murray ; 25-06-2011 o 13:54
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,000
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    84 d 4 h 57 m

    Domyślnie

    I dalej brniesz w ślepą uliczkę...

    Cytujesz wikipedię a w niej wyraźnie pisze do czego potrzebna świeca żarowa w silniku z bezpośrednim wtryskiem - do rozruchu i tylko do niego..
    No chyba że znów błyśniesz pisząc że 1.9 JTDm 16v ma wtrysk pośredni...

    Sondy lambda też wygooglowałeś i doczytałeś że tylko w silnikach benzynowych?
    Alfa 156 JTS
    Delta TwinTurbo

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 5 h 29 m

    Domyślnie

    Poczytaj niesprawna świeczka i jak odbiera to sterownik potem jaki problem się pojawia...
    Wtrysków nie miejszaj bo to jest cytat... i chodzi tylko o świeczkę żarową plus sterownik(jedno -drugie)...
    Świeczka jest częścią którą też się wymienia przypominam tobie...to nie jest część niezawodna nie psująca się...

    Co do sądy to się zagalopowałem mój błąd przyznaje...
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,000
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    84 d 4 h 57 m

    Domyślnie

    Ciebie nie zamierzam uświadamiać, ale nie wprowadzaj innych w błąd.

    W common rail świeca żarowa służy jedynie do odpalenia silnika. Nie ma żadnego wpływu na pracę silnika po odpaleniu ani na falowanie obrotów.

    Koniec polemiki z mojej strony.
    Alfa 156 JTS
    Delta TwinTurbo

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Murray
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Brańsk
    Auto
    ...Na zawsze Mazda 323 F BP i kiedyś Alfa Romeo159 JTD lub MPI...
    Postów
    120
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 5 h 29 m

    Domyślnie

    mnie nie musisz uświadamiać zachowaj to innym...
    <<-<---Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath--->->>

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR 159 1.9 16v 150km
    Postów
    71
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 8 h 36 m

    Domyślnie

    koledzy wyczyściłem egr i wsadziłem blaszke sam egr nie był zbytnio zasyfiony kolektor bardziej ale nic to niedało jakies inne propozycje??

Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [146] Wysokie obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez saroo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-07-2014, 15:21
  2. [1.8 TS] Za wysokie obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez ziulek61 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-10-2013, 20:47
  3. Obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez kandy w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-03-2013, 17:45
  4. Falujące obroty biegu jałowego AR 155 2.5 V6 (z LPG power)
    Utworzone przez Piotrek3006 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-07-2008, 01:40
  5. [156] obroty silnika na biegu jałowym
    Utworzone przez alces1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-06-2008, 09:02

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

falujące obroty mazda 6 diesel

diesel falują obroty

wolne obroty mazda 6 1.8

jaka może być przyczyna falujących obrotów w dieslumazda 6 d spadaja obrotymazda 6 diesel falujace obrotyfalują obroty na ciepłym silniku alfa 156 dieselmazda 6 diesel niestabilne obrotynierówne obroty w fiacie cromamazda 626 2.5 v6 skaczące obrotymazda 626 1.8 falują wolne obrotymazda 6 falowanie obrotówregulacja obrotow mazda 3mazda 6 2.0 diesel pływające wolne obrotyfalujace obroty mazda 323f2.5 v6 mazda ustawianie obrotów323f skaczą obrotymazda 6 obroty na biegu jałowymmazda 323faluje na wolnych obrotachdiesel croma faluje na obrotachmazda 323 f faluja obrotymazda 626 1.8 faluące obrotymazda 2.0diesel czasami faluja obroty na letnim silnikuskaczą obroty silnika mazda 6niestabilne obroty przez świecemazda 2.0diesel czasami faluja obroty po odpaleniudiesel spadające obrotyalfa skaczace obtoty dieselmazda 3 skaczace obrotymazda 626 falowanie obrotowmazda 323p spadaiące obroty silnikafalujace obroty na biegu jalowym mazda 323BAfaluja obroty w disluwysokie obroty na biegu jałowym mazda 626mazda 323f ustawianie wolnych obrotówspadające obroty dieselmazda 6 problem z obrotamifalujace obroty silnika dieslafalujące obroty na gazie mazda 323 f ba1.9 diesel nierówne wolne obrotymazda 6 nierowno chodzifalujace obroty fiat cromanierówne obroty mazda 1.8diesel obroty spadaja na postojuwahania obrotów na biegu jałowym mazda 6 mazda 6 benzyna falujące obrotyfalujące obroty silnika mazda 323fmazda 3 zmiana obrotów benzynamazda 626 1.8 GE falujące wolne obrotyprogramowanie obrotów mazda 6falujące wolne obroty mazda 626regulacja obrotów silnika mazda 323f bawysokie obroty i falowanie mazda 323jakie obroty biegu jalowego mazda 6 2.0mazda 6 1.8 obroty na luzieregulacja obrotów biegu jałowego. mazda 323f baalfa romeo 159 1.8 mpi falujace obrotyprzyczyna spadających obrotów w dieslu

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory